Mennyire szégyen az, hogy már a Csehek leselejtezett motorvonataira ácsingózik a MÁV?
Annyira lepattant a járműpark a MÁV-nál és annyira nincs pénz újra - hála az elmúlt 13 év tolvajlásának - hogy már ott tartunk, hogy annak is örülnének, ha a Csehek leselejtezett motorvonatait meg tudnák venni.
Nem szégyen az a fidesznek, hogy ennyivel előbbre tart Csehország, hogy már rászorulunk a levetett vonataikra?
Melyik ország megy inkább előre és nem hátra?
2-eske butus vagy mint a ma született fidesszavazó!
Ha van normális szolgáltatás, értsd: pálya, jármű, menetrend, akkor visszatérnek az utasok. Lásd eszetgomi vonal és még sorolhatnánk.
Emellett sokkal-sokkal környezetbarátabb a vasúti közlekedés és biztonságosabb is mint autózni..
Van rá igény! Csak a hozzád hasonló agyhalottak nem tudják felmérni ésszel, hogy miért is lenne jó.
A kérdésre: Orbitális szégyen!
De sajnos nincs új a nap alatt! A halbi kocsikkal is ugyanez volt, a levetett, selejtezett kocsikat vették meg. Ráadásul nekünk már csak azok jutottak amiket más vasúttársaságok már kiválogattak és félredobtak.
Nem is tudom mi lenne itt ha nem vettek volna flirtöket... minden nap harakiri lenne az elővárosban.
Mindegyik kormány csak tologatta a beszerzéseket, mert minden más baromság fontosabb volt.
Aki fel merte emelni a hangját, azt félreállították.
Mostanra pedig annyira a körmére égett a vasúttársaságnak és a kormánynak a dolog, hogy már takargatni sem lehet. Nemhogy a lóláb, hanem az egész ménes kilóg! És persze ez a legrosszabbkor, egy komoly válság kezdetén csúcsosodik ki...
#4: S hány milliárdba is kerül egy ilyen vonalfelújítás? 200 körül? Soha nem hozza vissza az árát.
A környezetbarátság melletti érvek is nehezen értelmezhetőek egy 120 tonnás járműnél aminek saját töltés kell és kilométerenként több tonna rézvezeték feszül a pálya fölött amit amúgy villanyautókban, napelemekben vagy egészségügyi eszközökben is felhasználhatnának. A pazarlás mintapéldája, ami csak azért épül meg, hogy a vonatfotósok és perfekcionista közlekedésmérnökök megveregethessék egymás vállát, hogy sikerült egy olyan rendszert építeniük ami az első hótól vagy hőhullámtól azonnal lehal és használhatatlanná válik.
A vasút nem azért rossz, mert a gonosz politikusok nem adnak rá pénzt, hanem azért, mert amit adnak is elveszik a monopol helyzetben lévő vasúti eszköz gyártók és vasútépítők zsebében. Nincs semmiféle innováció, a vasút feltalálása óta fennálló problémákat pedig szintén nem sikerült megoldani - sőt, a vasútbuzerátorok egyre több és több forrást követelnek új játékszerekre, holott a működési költségeket sem tudják kitermelni. Szó se róla, 9 évesen én is elköltöttem fejben a szüleim összes vagyonát, de kész szerencse, hogy csak fejben, mert a gyermeki énem nekem is értelmetlen pónilovakra meg matchboxokra szórta volna a pénzt.
De ha tényleg annyira jó befektetés a vasút mond csak - Elon Musk, Bill Gates vagy Mark Zuckerberg miért nem alapít vasútépítő céget? Lehet, hogy nincsenek rászorulva arra, hogy az állam kitömje a zsebüket? Vagy a vasút már annyira mocskos biznisz, hogy az már nekik is megülné a hasukat?
A MÁV egy pénzoszto.fosztó kombinát
Ott mindenki csak lop aki teheti, az üzemeltetésre meg nem jut pénz, főleg mióta orbánék vannak hatalmon, na ők semmire nem hajlandók költeni ami nem őket gazdagítja vagy nem az ő érdeklődési körébe tartozik.
Amugy én ugy tudom a nagy városok, főlega budapesti elővárosi munkás vonatok kivételével már a kutya se használja a vonatokat
ritkán járnak, szarok, drágák... Nem kis átlakításra lenen szükség, Ahol sok az utas ott fejleszteni, ahol meg a kutya se használja ott meg menjen a vonat helyet a volán busz.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!