A versenyzőtől azt várják el, hogy a fizikai lehetőségek határán haladjon. Ez nem megy anélkül, hogy néha átlépje ezt a határt. Nyilván ilyenkor elnézést kér a csapattól és ennyi. De ha túl sokszor töri össze az autót vagy ezzel együtt sem eredményes, akkor keresnek a helyébe mást.
2023. júl. 2. 16:42
Hasznos számodra ez a válasz?
3/11 anonim válasza:
A szégyen egy dolog, de marha drága az autó, meg ugye a helyezés is ugrik meg még ki tudja mi minden, szóval aki túl sokszor megteszi az ne csodálkozzon, ha nem szerződnek vele.
2023. júl. 2. 16:42
Hasznos számodra ez a válasz?
4/11 anonim válasza:
Nekik ez munkaeszköz, "fogyóanyag". Nyilván nem örülnek és nem is dicsérik meg őket, de nem is tragédia, ha előfordul. Én pl laborban dolgozom. Vannak törékeny üveg eszközök és előfordul, hogy ez-az összetörik. Most ne csak egy pár ezer forintos lombikra gondolj, egy kvarc torch az ICP-hez pl kapásból fél milla fölött van. Ha eltörik, jelezem, hogy kellene egy új. Ettől még nem szidnak le és nem vonják le a fizetésemből. De nyilván nem is török drága eszközöket heti, vagy napi rendszerességgel. Szerintem ez náluk is hasonlóan lehet.
2023. júl. 2. 16:56
Hasznos számodra ez a válasz?
5/11 anonim válasza:
Az a szégyen, ha egy versenyző soha nem hibázik és soha nem töri össze az autót. Egy jó pilóta az autó fizikai határait súrolva versenyzik, azonban ezeket a határokat kizárólag úgy lehet megismerni, ha néha átléped azokat, amik hibához vezetnek. Ha soha nem hibázol, akkor nem feszegeted a határokat, ami egy olyan kompetitív sportban, mint amilyen az F1, ráadásul azon belül is egy top csapat autójában, elfogadhatatlan. Nyilván rossz dolog a hibázás, főleg ha ez az autó törésével is együtt jár, azonban ez egy elengedhetetlen velejárója a javulásnak.
2023. júl. 2. 16:57
Hasznos számodra ez a válasz?
6/11 anonim válasza:
Én azt mondom hogy nem, hisz versenyzőről beszélünk, a határain megy a jármű, ezek versenyre valóak a rizikó is bele van kalkulálva.
Azzal is lehet vitatkozni hogy miből adódhat egy probléma, de a fizika nehezen kiszámítható. Motorozok, előfordult már hogy alacsony sebességnél törtek össze majdnem, és 200+os tempónál meg előrelátóan vezettem. Sokat számítanak a körülmények.
Ezeket vállalkozások, műhelyek finanszírozzák, a pilótákat is ők kérik fel általában.
2023. júl. 2. 17:08
Hasznos számodra ez a válasz?
7/11 anonim válasza:
Az összes ilyan balfasszz, nemélyik azelső kanyart sem tudja bevenni. Szégyen az egész bagázs.
2023. júl. 2. 20:06
Hasznos számodra ez a válasz?
8/11 A kérdező kommentje:
Érdekes meglátás csakugyan, különösen ahogy az #5-ös válaszoló leírta.
Ebben a meglátásban tényleg lehet jó valaki attól, hogy előfordul egy-egy csattanás.
2023. júl. 2. 20:09
9/11 anonim válasza:
5-ös valóban tökéletesen leírta.
Meg kell nézni az összes autó, motorsportot. Nem sok olyan versenyző van, aki annyiszor tört volna autót, motort, mint Max Verstappen (F1), Colin Mcrae (rally) Mark Marquez (MotoGP) mégis ők a sportágak csúcsai, még ha esetleg nem minden idők legjobbjai feltétlen.
jún. 13. 16:15
Hasznos számodra ez a válasz?
10/11 anonim válasza:
Verstappen nem a legjobb példa. A korai éveiben meggondolatlanul és nagyon agresszívan esett neki mindenkinek. Inkább abban van a nagysága hogy megértette, hogy ezt nem kéne és tudott változtatni rajta.
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik. Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!