Szerintetek a BKK-nak dolgozni nem szégyen?
Mostanában megszaporodtak a BKK-szapuló kérdések.
Az ügyfélszolgálatnak nem csak a panaszok kezelése a dolga. Nem akarom védeni őket, de az utasok tudnak sírni ha sűrű a járat, ha ritka, ha megy a légkondi, ha nem megy, ha barna a szeme a járművezetőnek, ha zöld. Szóval mindenért. Kötve hiszem, hogy a panaszoknak a fele jogos lenne. De ami tényleg azt sem lehet csak úgy egyszerűen megválaszolni. Nem abból áll, hogy elolvassa valaki és már írja is a választ. Persze ilyen is akad, de ha mondjuk egy alkalmazottra érkezik panasz, akire ez nem jellemző, akkor fenntartással kezelik, kikérdezik az illetőt, és vagy beigazolódik a kifogás jogossága, vagy nem.
Kis illusztráció: a napokban elesett az utas buszon, amikor az elindult. Teljesen normálisan mozdult, semmi olyan nem történt, ami miatt eleshetett volna. És egy csuklós busz végében. Tehát a vezető nem is láthatta.
Az utasok egy része azért kezdte szidni, miért nem állt meg, miért nem foglalkozik az utassal, milyen barmok vannak itt stb. De a vészjelzőt persze senki sem nyomta meg.
Egy másik társaság meg azért üvöltözött, miért nem megyünk már, mi a **** tököl, meg mi a ****-ért kell mentőt hívni.
El tudom képzelni, milyenek lehetnek azok a panaszok.
Lehet, a tied teljesen más természetű, de mindegyikkel foglalkozni kell. Időbe telik. És ugyan nem hatóság, de a választ alá kell támasztani jogszabályi hivatkozásokkal is. Ezt nem ők találták ki, törvény írja elő.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!