A budapesti mobilbérleteseket miért nem zavarja az a tucatnyi technikai feltétel, ami egy mobilbérlet vásárlásához és használatához kell? Ennyire iszonyodnak a papírtól?
"Nekem is vannak alkalmazásaim, amik egy percig nyílnak meg. "
Nekem nincsenek. 1,5 éves telefon. Előtte egy 6 évet használt (!) iphoneom volt, azon is azonnal nyílt meg a Mobiljegy app, ott annyi volt h leolvasás után 4-5 másodperccel később jelent meg a bemutatandó képecske. De az is annyi volt, hogy leolvastam, odaléptem az ajtóhoz, felléptem, felmutattam, és addigra meg is jelent. 1x sem volt még, hogy ne tudjam használni a mobiljegyet, mert nem nyílt meg vagy bármi más gyíkja volt.
Hónapok óta mobiljegyem van. Kérdező, nekem nincs olyan app, ami befagyna. Nekem is másfél éves iPhone-om van. Sosem volt gond a nettel, már csak azért, mert szkennelni nagyon kevés helyen kell ahol járok (elsőajtós buszokon csak, metróban beszkennelik a jegykódod). Az ellenőr sem szórakozik sokat, az offline is gond nélkül betöltődő jegykódom beszkenneli és látja, hogy érvényes a bérlet. Bár korát tekintve fiatal ez a telefon, elég gyakran lemerül, de erre ügyelek és hordok magammal powerbanket.
Szerintem te csak harcolsz az igazadért és valami ellen, amit nem neked találtak ki. Inkább csak el kéne siklanod a dolog felett.
#15
De hogyan "lyukasztod" ki a jegyed, ha nincs interneted? Vagy ezt még fent el kell végezni?
“ Amúgy metróban sokaknak nincs internetje.”
Mind a 4 magyar szolgáltató szolgàltat mind a 4 metróvonalon. A teljes vonalhosszon sugárzókábelek vannak kihúzva.
Mindenkinek van térereje, aki akarja, hogy legyen.
Bocsánat, de erősen úgy érzem, hogy fullkretént nyomsz, minket szórakoztatva…
További kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!