Az alábbi autók közül melyik ajánlanátok és miért? Nem tudom eldönteni, hogy melyik lenne a legjobb autó/motor párosítás. Mindenképp gázolajosat szeretnék venni.
Ezek közül gondolkodom valamelyiken:
Vw Golf VI 1.6/2.0 CR TDI
Opel Insignia / Insignia Tourer 2.0 160LE
Vw Passat B7 Variant 2.0 CR TDI
Audi A3 1.6/2.0 CR TDI
Audi A4 Avant 2.0 CR TDI
Skoda Octavia / Octavia kombi 1.6/2.0 CR TDI
Melyiket ajánlanátok és miért? Családi autónak szeretnénk, max 4 fő használná az autót.
Esetleg más típust ajánlanátok?
Igen!
2 bicskakulcs.
Megnyomod a kis króm színű gombot/pöcköt, és kipattan maga a nyelv.
Aztán meg egyszerűen visszahajtod, amikor kivetted a kulcsot a gyújtáskapcsolóból.
1 kulcsos autót ne vegyél.
Ilyentől meg ne vegyél autót, aki kertel, és mindig mást mond, meg variál!
Hívd vissza, hogy mondja meg a tutit a kocsival kapcsolatban, és hogy elintézi-e a papírokat.
Ha elkezdi motyogni az okosságát, hogy de így meg úgy van, meg így lehetne okosba' megcsinálni a dolgokat, csapd rá a telefont.
Fuuu, hát erről nem tudok neked nyilatkozni.
Tökéletesen működik 118 000 km után, nem tudok arról hogy ez típushibája lenne.
AZ EGR szerep bekoszolódására kell figyelni.
Már nem olyan nyűgös motorok mint a régi PD TDI-k, de azért figyelni kell rájuk, mint bármelyik motorra.
Szerintem 4 darab van bennük, hengerenként 1 befecskendező.
Hát, az EGR-re nem igazán tudsz figyelni, mivel ez automatikusan működik, terheléstől függően.
Beiktatva a kipufogó és a szívósor közé a kiáramló füstgáz egy részét visszavezeti az égéstér irányába, hogy újra elégve méginkább megszűrve távozzon a szabadba.
Meghibásodás esetén nagyon visszafogja -konkrétan megfojtja- a motort, elég durva teljesítménycsökkenést tapasztalhatsz. Ilyenkor hidegen egyenetlenül jár, mivel visszadúsítja az égésterméket.
Úgy tudsz ez ellen védekezni, hogy csak jó minőségű üzemanyagot tankolsz, ezzel kímélve a befecskendezést, minden egyebet.
Lehet tisztítani is, de a lerakódások egy sokat futott, kopott EGR szelepben kezdenek erőteljesen megindulni.
Az is dívik, hogy kiiktatják, de így meg nem lesz üzembiztos az autó.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!