Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Az alábbi autók közül melyik...

Az alábbi autók közül melyik ajánlanátok és miért? Nem tudom eldönteni, hogy melyik lenne a legjobb autó/motor párosítás. Mindenképp gázolajosat szeretnék venni.

Figyelt kérdés

Ezek közül gondolkodom valamelyiken:

Vw Golf VI 1.6/2.0 CR TDI

Opel Insignia / Insignia Tourer 2.0 160LE

Vw Passat B7 Variant 2.0 CR TDI

Audi A3 1.6/2.0 CR TDI

Audi A4 Avant 2.0 CR TDI

Skoda Octavia / Octavia kombi 1.6/2.0 CR TDI

Melyiket ajánlanátok és miért? Családi autónak szeretnénk, max 4 fő használná az autót.

Esetleg más típust ajánlanátok?



2015. jan. 2. 01:37
❮❮ ... 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 ... ❯❯
 141/214 A kérdező kommentje:
[link] Elég sokkal olcsóbb, és ülésfűrés meg tolatókamera a különbség, de ez sokkal olcsóbb... az AAA Autónál mindegyik skoda elég olcsó, csak nem tudom miért.
2015. jan. 31. 22:04
 142/214 A kérdező kommentje:

[link]


Meg ezt néztem még de ez 400 km-re van tőlem. Nem tudom, hogy annyit megéri-e elmenni érte... Képeken egész korrekt sztem.

2015. febr. 4. 15:37
 143/214 anonim ***** válasza:

Elnézést, csak most látom hogy írsz.

Ülésfűtés utólag gázos, mivel meg kell kopasztani azt üléseket, vezetékezni, kapcsolót beépíteni, stb.

Szóval szerintem felejtős.

Képről nézve mindegyik egész kulturált.

De azt neked kell tudnod hogy megéri-e.:)

Én azt mondom hogy a Weltesnél az AAA ajánlata jobb, valahogy jobbnak tűnik a kocsi.

Én először azt nézném meg, csak utána autókáznék 400 kilométert az utolsó kocsiért.

Mert nem tűnik sokkal jobb vételnek a többinél.

2015. febr. 4. 16:26
Hasznos számodra ez a válasz?
 144/214 A kérdező kommentje:
Csak az AAA-ba meg nincs ülésfűtés, tolatóradar, de sokkal olcsóbb. Viszont lehet az is céges volt. Aztán a cégest meg hajtja 8765456 ember sok esetben meg gyilkolja... :S Persze magánszemélyben is van ilyen...
2015. febr. 4. 17:06
 145/214 anonim ***** válasza:

Általában nagy céges flottáknál egy-két ember használja 2-3 évig.

Az más kérdés hogy paraszt-e és hajtja mint a hülye, mert úgyse az övé, vagy vigyáz a máséra és örül hogy kocsi van a segge alatt, ingyen.


Magánszemélynél nem jellemző, kivéve ha baj van az illető agyával.

Mert nagy része örül ha kigazdálkodta egy ilyen árát, és próbálja óvni, vigyázni, nem legyilkolni.


Figyelj, én azt mondom, ha nem óriási családi túrákra meg ilyesmikre kell, hanem tényleg csak napi 1-2-3 órát használni, arra nem kell ülésfűtés, se elektromos ablak hátul meg elköszönő fény, meg ilyesmik.


Klíma, 2 elektromos ablak, jó kis közöscsöves turbódízel, kényelem, praktikum és nagy kasztni ami tényleg kell, ezek meg alapból járnak hozzá.

Nekem ez a véleményem.

2015. febr. 4. 17:18
Hasznos számodra ez a válasz?
 146/214 A kérdező kommentje:

Igen igen én is így gondolom ahogyan te :) 2 ablak, klíma, kartámasz, kb ennyi. :D Parkradar, ülésfűtés nélkülözhető. Am felhívtuk az AAA-t és már eladták, csak b*****k leszedni a hirdetést... Ja, meg egy nőci vette fel a telefont sz.gép elől :)


Hívtuk a miskolcit is, elég érdekesen beszélt velünk, meg azt mondta h céges és menjünk el megnézni 400km-ert... Meg nem volt túl magyar :D Mondjuk az AAA-s sem, elég tájszólással beszélt.

[link]


[link]

Hívtuk még ezt, nem volt fényezve azt mondja. Sztem jónak tűnik, azt mondta szép állapotú folttavezetőé volt és az mondta h úgy mondaná hogy magánszemély hajtotta... Ez nem tudom mit jelent, de jónak tűnik sztem.

2015. febr. 4. 18:11
 147/214 anonim ***** válasza:

Jónak tűnik a második, ráadásul ez itt van Budapesten.

Szerintem előbb a másodikat nézzétek meg!:)

A magánszemélyt úgy kell érteni, hogy flotta autó, de végig egy személy használta, gondolom megkímélve.

Namost ez arról a sürgősségi Octaviarol, amit szabadidőmben vezetek, nem mondható el.

Ugye megkülönbözető jelzéssel nem lehet kímélőüzemmódban menni, ha hívnak, hidegen is ki kell taposni a belét. Amit a turbó nem szokott megköszönni.

Egy ép karosszériaelem nincs rajta, és sajnos látszik belül is hogy 5-6 ember használja. Én igyekszem takarítani meg tisztán tartani, de ha más embernek ennyit ér a munkahelye hogy mocskot csinál és hagy maga után, nem tudok vele mit kezdeni.


Ja, a turbó.

Szerintem az emberiség legnagyobb vitái közé tartozik hogy vissza kell-e hűteni.

Személy szerint én komolyabb autópályázás után hagyom fél-egy percet alapjáraton ketyegni, de sokak szerint hülyeség.

De abba a negyed deci gázolajba nem fogunk belehalni amit ez idő alatt elfogyaszt a kocsi, és legalább megnyugszik a kis lelkünk.

De ahogy Te gondolod, csak tanács.:)

2015. febr. 4. 21:27
Hasznos számodra ez a válasz?
 148/214 A kérdező kommentje:
Én is afelé hajlok most legjobban ár meg minden alapján, de a motorháztetőn mintha lenne 2 hiba, csak nem tudom hogy kép miatt van-e vagy valóban van valami ott... :S
2015. febr. 4. 21:59
 149/214 A kérdező kommentje:
Egyébként ezt a melegítés, hűtést mi még a mostani benzines szörnyetegnél is betartjuk, főleg most télen motor beindít, jégkapar, és indulás... :) Ez a dízeles kicsikénél is így lesz, sztem se ezen a 1-2 decin múlik, és azért sztem jót tesz ha nincs hidegen hajtva melegen meg egyből "lelőve"...
2015. febr. 4. 22:08
 150/214 A kérdező kommentje:
Van olyan haverom aki már ősszel is melegíti a 20éves kis dízel gépét, aztán azért azokhoz már nem olyan drága az alkatrész. De hát VW fan és az ő elmondása szerint is óvni kell ezzel a motort.
2015. febr. 4. 22:09
❮❮ ... 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 ... ❯❯

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!