Akik 25 éves autóval járnak azok csórók vagy miért nem vesznek újabb biztonságosabb autót?
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
#70 Képzeld el, például tripperem sem volt még, de TUDOM hogy nem szeretném hogy legyen. én márcsak ilyen ítélkező vagyok. Ha romlott kaját tesznek elém, akkor az első falat után hagyom ott a picsába, de te lapátolt be bőszen az egészet, mert te nem ítélkezel ennyiből, ugye. :D :D
Pont eleget vezettem ilyeneket hogy másodpercek alatt átlássam hogy mi az ami élhetetlen ezekben.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
"Pont eleget vezettem ilyeneket hogy másodpercek alatt átlássam hogy mi az ami élhetetlen ezekben."
Akkor pont keveset vettél még ilyet...
Nem veszed figyelembe, hogy egy modern autó automatán megoldja a komfort elektronika működését. Szóval egyszer beállítod, és kész. Ha pedig jól működik minek csesztetni, nekem ne magyarázza meg senki, ha beállítom összel 22 fokra a kocsi hőmérsékletét akkor azt minden indulásnál, meg még menet közben is állítgatom, meg azt is, hogy hova fújjon stb. Multi média meg telefonról megy, rádió az autóé, de ezeket meg kormányról lehet kapcsolgatni, a kihangosítót szintén... Az alapképernyőn amit látni adatokat, azokat sem kell állítgatni, mert egyszer személyre van szabva és kész.
Az előzőt 5 évesen közel 200000 km-el adtam el, a mostaniba meg van kb 6000 km. Így csak ennyi a tapasztalatom a modern csodákat illetően.
A másik nézőpont, ezek az autók sokkal biztonságosabbak mint a 20-25 évesek, az enyémben van 13 légzsák, még a két első ülés között is van! Szóval 100% az esélyem arra, hogy sértetlenül vagy enyhe sérülésekkel megúszok egy komoly balesetet. Volt szerencsém látni, hogy egy olyan autó, mint ami nekem is van, hogy gyűrt össze 5 ajtó Clio 2-t frontális ütközéskor. A Clios bebambúlt és átment a szembe sávba átlag 90es sebességgel, azaz mintha 180-al neki mentél volna egy álló autónak, mert az ellentétes irányú sebességek ütközéskor össze adódnak. A clio B oszlopig nagyjából eltűnt, tűzoltók vágták ki. A másik kocsi utascellája sértetlen volt, és az embernek semmi baja nem volt, csak sétálgatott és várta a rendőröket, meg a trélert. Én voltam az egyik tanú, sosem gondoltam volna, hogy ez mekkora szopással jár ilyen esetekben...
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
#72 Az a helyzet hogy konkrétan leszarom a "komfort elektronikát" bármit is takarjon ez. Nem vagyok retardált, nem vagyok egy cselekvésképtelen véglény, aki a seggét is lusta már kitörölni mint a mai átlag NPC.. Nekem nem okoz nehézséget a fűtéskonzolt tekergetni annak fényében hogy éppen mennyi fűtéshez van kedvem, és milyen irányból. Nem az a 2-3 másodperc fog hiányozni az életemből vezetés közben amig azt átállítom. De komolyan ott tart lassan az emberiség hogy bámulja az asztalt és nem érti hogy a vajaskenyér miért nem csinálja meg helyette saját magát. :D :D :D
A biztonság kérdésével nem vitatkozom, biztonságosabb űtközés esetén, ez tény. viszont engem irritál hogy nem látok ki ezekből a mai szarokból, nem ablakok vannak rajtuk, hanem lőrés. még pár év és eljutnak addig hogy anno 1944-ben jobb kilátás volt egy SD.KFZ.181-es vezetőüléséből. :D :D
Hugom autóját vezettem elég sokat, olyan érzetem van benne mintha egy bukósisakban ülnék. annyit is látni ki belőle.
Viszont cserébe olyan autóval járok amit szeretek, ami tetszik, amire szívesen nézek vissza a parkolóba, nem valami ocsortány beLSD-zve megrajzolt túlméretes szamurájrobot, a mai kocsik valami elképesztően hányingerkeltően néznek ki számomra, szinte nincs autó ami jól nézne ki.. mondjuk egy Challenger, vagy egy Mustang még tartja a kinézetet, ha mindenképp modern szarba kéne átülnöm akkor valami hasonlót keresnék, de azt is minimum 10 évvel ezelőttről.. ja, rühellem azt is ha a kocsi bele akar ugatni vagy nyúlni a vezetésembe. Eszébe se jusson. Nem beszélve arról hogy az öreg vasnak BÁRMI baja van, azt megjavítom ITTHON, egyedül, kirendelem az alkatrészt, és megcsinálom.. nem kell szerelőre várnom aki pingvinezik hogy hát nemtudja mibaja van, de gyere vissza két hét múlva addigra megnézi. :D :D
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Csak kíváncsiság, szerinted mi az ami jobb, mint modern autók?
Ami neked van arról nyílván tapasztalatod is van bőven. 😃
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Unatkozom végig olvastam :))
77# tehát nincs pénzed modern autóra, ezért szidod az újakat, mekkora szarok.
Meglátasom szerint sokan vannak így ezzel.
Ismerek néhány veteránost, nekik modern autóik vannak mindennapi használatra. A trabis, ladás ismerőseim is csak hobbi autónak tartják ezeket.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
#78 a hiten alapuló meggyőződésedet úgysem lehet tényekkel megváltoztatni úgyhogy letojom mit gondolsz.
Én meg szeretem a régi vasakat hétköznap is élni, nem csak 3 havonta egyszer, 4 órára egy kigurulás erejéig.
Szóval van egy megvigyázós izgalmas öreg autóm, meg egy ütősvágós jövősmenős öreg vasam.
Engem nem nagyon tud érdekelni hogy neked ez fáj, nekem így jó, kész.
Nyilván van "modernebb" autó is amit élnék, de ezek is mostanra 20 évesek.
Azért szidom az újakat hogy szarok, mert azok.
A sajátjaimon BÁRMIT megjavítok/kicserélek itthon. egy 2010 utáni szemétkupacon már izzót sem tudsz csak márkaszervíz. egy 2010 utáni vacakról véletlenül leszereled a kereket, és tréleren viheted a szervízbe a hibakódokat eltűntetni.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Én nem tudom ki miket írt, mert amióta nem a %-os jelzések vannak lehetetlen követni.
Ami tény, egy noname oldalon nem mered felvállalni milyen kocsid van.
A 2010-es autók 15 évesek, a magyar átlag 15-16 éves közöttiek. A 2010.es autók szög egyszerűek az elmúlt 3-4 évben gyártottakhoz képest, és a javításuk sem bonyolult, ritkán van elektronikai hibájuk.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!