Amennyiben még nem vagy 18 éves, a böngésződ Vissza gombja segítségével hagyd el az oldalt.
Mit szólnál hozzá, hogyha a férjed így cserben hagyna?
Ma reggel elindultam otthonról vidékre és ott közben lerobbant a kocsim. Egyszer csak menet közben leállt és onnantól kezdve nem indul be. Felhívtam azonnal a férjemet, hogy csináljon velem valamit. Erre közölte, hogy neki a f..za kivan már a rossz kocsimmal és oldjam meg ahogy akarom és rámtette a telefont. Visszahívtam és csak annyit mondod, hogy ne hívogassam hanem oldjam meg és megint kinyomta. Onnantól kezdve nem is vette fel a telefont! Aztán hívtam barátnőmet aki otthon volt, hogy a neten nézzen nekem autómentőst aki eljön értem. Szerzett is és eljött értem egy autómentős ember. Nem tudtam a kocsit hova vitetni mert én nem ismerek szerelőket az ilyeneket mindig a férjem intézi úgyhogy hazahozattam a kocsit magammal együtt. Férjem egy olyan órával ezelőtt hazajött ebédelni én meg ugye számon kértem, hogy miért hagyott így cserben. Azt mondta, hogy neki már elege van a kocsimból mert egy rakás vacak az egész. Jó tényleg sokat kell javítani, dehát ez van. És, hogy ő neki erre már se idegrendszere se pénze. Mondta, hogy mostmár kínlódjak vele én. Meg azt csinálok amit akarok. Jó mondom, köszi szépen. Aztán mondtam neki, hogy vigye már el szerelőhöz mert én nem is ismerem őket. Aztmondta ő azt is lesz..rja oldjam meg úgy ahogy akarom. De azt mondta, hogy holnapig nem tüntetem el a háztól a kocsit akkor befogja zúzatni vagy pedig felfogja gyújtani. Meg, hogy ő hozzá mostmár ne is menjek kocsi ügyben mert sz..rik az egészre.
De hogy hagyhat már így cserben? Hogy lehet ilyen?:( Most mit csináljak?
Ne. Akarat m veleszólni a vitába...(de nagyon jó olvasni:))
Megütötte a fülem, hogy a fék nem fogelromlani , mert eddig sem volt gond vele...
Aha...sajnos nem így van...
Amikor 3 év után másodjára ültem volán mögé...
Nem volt gond a kocsimmal, de idén 20 éves...nem mai csóka
Mentem mentem...a stop tábla jött, én pedig mentem menem, mert a fék bizony nem fogott...
Mr a padlót tapostam, amikor az alsó 1,5 cmen fogott annyria, hogy le tudtam lassítani, s megállni, de ez csak a dombnak volt köszönhető aminek a végén a tábla volt (már 2 autónyi egyenes szakaszon..) persze autópályárol jöttem le, előtte pedig Bp-en kavirnyáztam, jó lett volna, ha ott egy helyzetben nem fog:S
Felforrt a fékolajam, mert beállt a fék, mert elöregedett, minden érzékelhető előzmény nélkül... Persze figyeltek rá rendesen, de ez az előzetes vizsgáatoknal sem derült ki, hiszen nem szorult, nem ragadt be , amikor szétszedté akor derült ki mi volt...( csak neked az árak miatt, az alkatrész a szerencsétlen 300e forintos Kocsinkhoz 78e volt, plusz munkadíj (gépműhely, és a szerelő) 12e...jóhír, már nem tud rajta mi elromlani, mert minden kopó alkatrészt kicseréltettünk idővel)
Ráadásul sok autót toltam én már le útról pont lerohadás miatt, és ez azt jelenti, hogy nem 3 hanem az egyetlen sávról sem tudták már lemanőverezni az autót,..van ilyen nem kevés...sajnos
Először ezt mondod:
"Megütötte a fülem, hogy a fék nem fogelromlani , mert eddig sem volt gond vele...
Aha...sajnos nem így van... "
Majd a végén:
"jóhír, már nem tud rajta mi elromlani"
Egyik szavaddal ütöd a másikat:))
"Mert ott olyan nincs, hogy nem jönnek kívül..."
Hát igen. Pláne, hogyha az ember a belső sávban kevesebb mint 130-al feltartja a forgalmat:)
Már nem tud rajta mi.....:)
Persze várátlan dolgok, nem kopó alkatrészek, mint írtam is
úthibától akármitől elromolhatnak, meghibásodhat..
Sőt a rossz minőségű üzemanyagtól is..
Elmehet a biztosíték, a gyújtókábel...de ez már nem olyan ami, ennyibe kerülne..
Most, hogy a férjed mégis beszáll a kocsid javíttatásába igen csak elszállt veled a ló és elkezdted osztani az észt :(
Ha mindent ilyen jól tudsz minek kérdezel.
Ha valaki autóba ül nem elég ha tudja melyik pedál mire való.
"A kocsim nem 3-4 milla volt, 10 milla volt most ér 3-4-et. "
Én ezzel nem nagyon dicsekednék. Állítom, hogy egyedül max. a kis kézzel összerakható modellváltozatát tudnád megvenni. Fogadni mernék, hogy nem dolgozol, de még ha csinálsz is valami értelmeset, akkor is férjedtől lejmolsz, mert neked van 90 ezred... Számlákat nem is említettél, hogy arra is kell, vagyis azt is ő fizeti.
De hát micsoda szemét egy férj ez, hogy így cserben hagy? Hagyd el, jobban jár ő is, te meg végre találsz valakit, akire majd számíthatsz és érted megy, ha lerobban a Trabant. Jah, hogy neki nem lesz pénze, így már nem is buli.
Buta vagy. Nem hülye, hanem buta. Másokat oktatsz ki, miközben magad demonstrálod a korlátolt szellemi képességeidet.
Jézusom, te nem vagy komplett. De jó, legyen neked igazad, a bátyám gyökér volt, te ilyen komoly hibát nem követnél el, tök biztonságosan vezetsz. Oké.
(Nem Magyarországon történt a baleset.)
Most olvastam tovább.. HAJNAL VOLT!!! FELFOGTAD? Alig voltak az autópályán. Nem tartott fel senkit. Egy 12-14 órás út után biztos te is nagyon friss lennél.
Persze erre is van megoldás..meg kell állni pihenni.. Na ja.
Neked nem lehet mit mondani, mert mindenben találsz valamit.
Aztán nehogy egyszer olyan helyzetbe kerülj ahol fáradtan másodpercek töredéke alatt kell döntened rossz és mégrosszabb között. És most nem arról beszélek, hogy leáll a kocsid.
Na mindegy. Mindenesetre kedves, hogy engem hülyézel, nem én vezettem, én másképp reagáltam volna, arról nem i sbeszélve, hogy nem tudok 12-14 órás utat letolni, hiába tartok szünetet néhányszor.
Remélem sosem találkozok veled az utakon.
Ha meg alig voltak a pályán akkor pláne nem értem miért nem tudod félre állni:)
Persze, hogy tudok mindenre mit mondani mert hiába próbálnád erősíteni, hogy a bátyád nem balek mert nagyon is az!
Egyébként én vezettem már 12-14 órákat. Nem is egyszer! A férjem importtal meg exporttal foglalkozik és többször volt olyan, hogy kikellet menni Hollandiába a kikötőbe. Ahol azok a nagy konténer szállító hajók kötnek ki és aztán visszakellet sietősen jönni Budapestre. Kifelé én vezettem, ott voltunk 2-3 órát aztán a férjem vezetett hazafelé. Volt olyan, hogy akkor már 30 órája volt ébren. Németországban ahol vannak olyan részek ahol nincs sebesség korlátozás ott mindenhol ilyen 220-240-el ment végig. Érdekes ő mindig tudott döntést hozni pillanatok alatt meg sose "sokkolt le". Pedig volt olyan, hogy előzött a belső sávba kijött elénk egy ilyen bátyádhoz hasonló figura tötyörögve a külső sávban meg kamion. Megállni nem tudott volna és csak a leálló sávban bírta kikerülni őket. Olyan 20-22 óra ébrenlét meg 10 óra vezetés után pillanatok alatt megoldotta. Bátyád tuti beleszállt volna az előtte lévőbe. De volt már közvetlen előttünk baleset is. Azt is megoldotta. Kapott már durrdefektet 180-al. Azt is megoldotta. Na ő tud vezetni!
Egyébként pedig megkérdeztem őt azokról a dolgokról amiről szó volt itt és azt mondja nekem van igazan!
Neki pedig maximálisan hiszek vezetés témában mert már több mint 1 millió km-et vezetett baleset nélkül. Se az ő hibájából nem volt balesete, se olyan balesete nem volt ami nem az ő hibája volt. Pedig olyan lehetett volna ha nem tudta volna mint kell csinálni.
Na meg egy csomó vezetéstechnikai tanfolyamon is volt. A BMW gyárnak vannak ilyen tanfolyamjai és azok közül az összeset megcsinálta. Még ausztriában is volt ilyen több napos alpesi tréningen. Havas meg jeges úton való közlekedésre tanították meg őket. Szóval ha valaki akkor a férjem tud vezetni!
Amúgy meg ő szerinte jól vezetek. Innentől kezdve meg pont nem érdekel, hogy itt pár marha mit mond! Na meg egy csomó dologra megtanított. Pl hogy hogyan kell kanyarban vészfékezni. Meg csináltunk rénszarvas teszteket is. Az olyan amikor nagy sebességgel kell kikerülni valamit. Ilyeneket nektek ki tanítót balekok? Vagy majd improvizáltok valamit ha vészhelyzetbe kerültök?:) Az a legjobb igazotok van...
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!