Figyelem! A Felnőtt párkapcsolatok kategória kérdései kizárólag felnőtt látogatóinknak szólnak!
Amennyiben még nem vagy 18 éves, a böngésződ Vissza gombja segítségével hagyd el az oldalt.
Amennyiben még nem vagy 18 éves, a böngésződ Vissza gombja segítségével hagyd el az oldalt.
Ugye szerintetek sem baj, hogy 23 évesen megyek férjhez, egyetemistaként?
Figyelt kérdés
Sziasztok! A barátommal 16 évesen jöttem össze, és már akkor eldöntöttem,hogy azt szeretném,hogy ő legyen a férjem! Már akkor vele képzeltem el az életem! :) Most 22 éves vagyok, ő pedig 26. Én még egyetemi hallgató vagyok, tanítónéni leszek, neki pedig állandó munkahelye van, és a családjaink is sokat segítenének anyagilag a lagziban :) Nem rég kérte meg a kezem, és jövőre szeretnénk lagzit! úgy érzem egy álmom vált valóra,hogy 6 év után megkérte a kezem!!! :) Az egyik ismerősöm azt mondta,hogy szerinte még túl korai lenne férjhez menni, először fejezzem be az egyetemet. Én erről nem így vélekedek, megvan a biztos hátterünk, és szeretnék megbizonyosodni róla,hogy másoknak is az a véleménye erről,mint nekem :) Szerintetek?2014. márc. 19. 09:19
81/84 anonim válasza:
Kedves Kérdező!
Én is 23 voltam, mikor férjhez mentem, annyi különbséggel, hogy én ennyi idős koromra már bőven végeztem a tanító szakkal, és állásom is volt. Két hét után kérte meg a kezem,az első évfordulónkon lettem a felesége. (Előtte már ismertük egymást, 8 évig voltunk barátok.) Én nem hiszem, hogy ezzel gond lenne, bár nekem eszembe sem jutott megkérdezni bárkit is előtte, hogy mit szól hozzá. Én tudtam, hogy ezt akarom, és ez jó lesz nekem, nem voltak kétségeim. Bejött!
82/84 A kérdező kommentje: