Ki mivel foglalkozik? Mennyi az átlagos fizetésed? Melyik megyében? El tudod benne képzelni magadat hogy onnan mész nyugdíjba? Mennyire nehéz/könnyű ezt a munkát végezni? Szereted?
Rendszermérnök vagyok Budapesten, ~800k nettó, 10+ év tapasztalat. Nagyon szeretem a jelenlegi pozíciómat. El tudom képzelni, hogy ezen a vonalon maradok életem végéig kisebb nagyobb irányváltásokkal.
A munkát nem nehéznek nevezném, mert szeretem a kihívásokat. Folyamatosan tanulni kell, hogy naprakész legyél a szakmában, talán ez a nehéz része.
Nyugdíj előtakarékosságot nyomom ezerrel, ezért bízom benne, hogy 55 évesen "nyugdíjba" vonulhatok, bár szerintem a munkát sose fogom teljesen abba hagyni, mert szeretek dolgozni.
Kiváló kérdés, használható válaszokkal. Elképesztő hogy a legtöbben 220 körül vagy az alatt keresnek termelésben ahol teljesíteni kell és itt termelik ki a gyár cég többi dolgozó bérét a fizikai betanított munkások. Az a sajnálatos hogy egy irodai székben ülő "munkát" annak mernek nevezni illetve többszörösen jobban meg van fizetve mint a termelésben dolgozók munkája. A himi humi kinevezett kisfőnökök elbánása még ettől is szomorúbb, gyakorlatilag a semmiért kapják a sok százezres fizetést.
Legalább annyit segítsünk egymáson hogy akik itt sanyarúbb sorsúak és privátot írnak a tehetősebbeknek segítséget kapjanak.
Más:gyakran szembe jönnek a dunántúli szállásos munkát ajánló hirdetések például targoncás, vontatós.
Az ilyen helyekkel kinek milyen tapasztalatai vannak munkakörülmények, fizetés, kollégák és szállással kapcsolatban.?
63-as!
Én csak a szállásra tudok válaszolni:
Ezek munkásszállók, szerződésbe vannak a céggel, olcsóbb mint az albi, de olyan is a színvonal vagy saját magának keres az ember szállást, és egy részét fizeti a cég.
63-as, én egy dunántúli autóipari cégnél dolgozok, az operátor fizetés 1310/óra, a targoncás 1600-1900 között. De az egész olyan pár éve, mint a kutya vacsorája. Hol van munka-hol nincs. És az a baj, hogy nem a teljesítményt veszik le, ha kevés a megrendelés, hanem a létszámot. 1 hónapja 100 ukránt behoztak, 1 hétre rá visszamondtak megrendelést, kitették őket. és már többször eljátszották. A magyarokat műszak felénél hazaküldik, mert előregyártottak stb. Erre nem lehet alapozni. Az operátor fizetés 180-250 között túlórától függ, a targoncás 250-320 között, karbantartóét titokban tartják, hogy ne legyen háború.
A másik vicc, az újakat 1370-es órabérrel veszik fel, aki pedig 20 éve ott van neki 1310 az órabére. :D A környékemen rengeteg az ilyen multi, csak az összes egy kalap sz@r. Verni szeretik magukat, és hisznek abban, amit tesznek. Csak hát degeneráltak. :)
#63
a multik sose arról híresek, hogy elkényeztessék a munkavállalóikat. Amikor szükség van a munkaerőre, semmi se számít, annyi fizetést ígérnek, hogy hozzájuk menjenek dolgozni. ha meg nincs munka, akkor szó nélkül kirúgják az embert.
Én Nyugat-Dunántúlon dolgozok multinál. Nálunk a targoncásoknak brutto 300-400ezer Ft az alapbérük, erre jönnek rá a műszakpótlékok, bónuszok, egyéb kedvezmények, juttatások és Szép Kártyára a választott béren kívüli juttatás. Így összesen a netto 300-400ezer össze is jön havonta.
Lakhatás változó: ha fejvadászcégen keresztül mész, akkor azok vagy ingyen adnak szállást vagy vmi kevés pénzért, illetve a saját állományba kerülő embereknek albérlettámogatást fizetnek.
65 ös, én is egy dunántúli autóipari cégnél dolgozok.. Melyiknél vagy? Privátban is írhatod. Amúgy igazad van
.
67 es.
Én több mint egy éve vagyok itt, de még mindig nem vett át a cég.. :/.
Amúgy igen, ugyanannyi.
További kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!