Egy kerékpáros még akkor is példásabb életmódot folytat egy autósnál, ha néha szabálytalankodik?
#13
Szóval röviden beismered, hogy az autósok nagyrésze (mindenki, aki nem tartozik az általad felhozott kisebbségbe) indokolatlanul használja az autót?
Hülyeség a kérdés, mert skatulyázgatsz. Nincs olyan, hogy "autós" és "kerékpáros", emberek vannak. Aki ma kerékpározik, az lehet, hogy holnap vagy akár 1 óra múlva már autózik. Ettől még nem fog egy csapásra megváltozni az ember életmódja.
Nyilván a kerékpározás sokkal kevésbé szennyező, de sok esetben nem alternatívája az autónak.
#20
Akkor mondjad, szerinted mennyi az annyi, és mely társadalmi csoportoknak engedélyeznéd az autózást a korábban említetteken kívül. (Lehetőség szerint a felsorolásod legyen összhangban a százalékkal.)
"De az agglomerációból ne várjuk már el, hogy akár egy alacsonyabb rangban dolgozó, akár egy igazgató 40 km-t kerékpározzon a munkahelyére."
Hát attól függ melyik agglomerációban. Nem hinném, hogy pl. egy Dunakeszin élőnek olyan nagy áldozatot kéne vállalnia a vonatozásért, ha a belvárosban dolgozik. Legalábbis nálam biztos hamarabb beérne, pedig Budapesten lakok, és Budapesten dolgozok. Szóval szerintem továbbra is reális, hogy kb. 10 százalék használja jogosan az autót, a maradék 90 pedig lusta, mint a szar.
További kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!