Kezdőoldal » Emberek » Emberi tulajdonságok » Egy kerékpáros még akkor is...

Egy kerékpáros még akkor is példásabb életmódot folytat egy autósnál, ha néha szabálytalankodik?

Figyelt kérdés
2021. okt. 2. 21:31
❮❮ 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 ... ❯❯
 11/131 A kérdező kommentje:

#13


Szóval röviden beismered, hogy az autósok nagyrésze (mindenki, aki nem tartozik az általad felhozott kisebbségbe) indokolatlanul használja az autót?

2021. okt. 2. 22:26
 12/131 anonim ***** válasza:
100%

Hülyeség a kérdés, mert skatulyázgatsz. Nincs olyan, hogy "autós" és "kerékpáros", emberek vannak. Aki ma kerékpározik, az lehet, hogy holnap vagy akár 1 óra múlva már autózik. Ettől még nem fog egy csapásra megváltozni az ember életmódja.


Nyilván a kerékpározás sokkal kevésbé szennyező, de sok esetben nem alternatívája az autónak.

2021. okt. 2. 22:34
Hasznos számodra ez a válasz?
 13/131 A kérdező kommentje:
Mármint hogy az esetek 10 százalékában nem alternatívája, 90 százalékában meg igen?
2021. okt. 2. 22:36
 14/131 anonim ***** válasza:

#17


Melyik az a 90%?

2021. okt. 2. 22:39
Hasznos számodra ez a válasz?
 15/131 A kérdező kommentje:
Rosszul írtam, természetesen nem a kerékpározás az alternatíva mind a 90 százalékban. Hanem az autózás az esetek 90 százalékában lecserélhető nem szennyező közlekedésre. Tömegközlekedés, gyaloglás, biciklizés, stb.
2021. okt. 2. 22:43
 16/131 anonim ***** válasza:
A tömegközlekedés miért ne lenne szennyező? Csak a mértéke más. Túlzott az a mértékű autózás, ami manapság van, de a 90% az bőven túlzás.
2021. okt. 2. 22:46
Hasznos számodra ez a válasz?
 17/131 A kérdező kommentje:

#20

Akkor mondjad, szerinted mennyi az annyi, és mely társadalmi csoportoknak engedélyeznéd az autózást a korábban említetteken kívül. (Lehetőség szerint a felsorolásod legyen összhangban a százalékkal.)

2021. okt. 2. 22:55
 18/131 anonim ***** válasza:
100%
Mi az, hogy társadalmi csoportoknak? Mi ez? Az indiai kasztrendszer? :D Neked valami nagyon félrecsúszott. Én szimplán azokkal a városokkal értek egyet, ahol igyekeznek a belvárosi részekről a szmogot kiűzni, ezért tiltják a belsőégésű járműveket. Normális P+R parkolók, plusz normális tömegközlekedés. Ez lenne az alap. Utána lehetne elkezdeni lezárni a belsőbb részeket. De az agglomerációból ne várjuk már el, hogy akár egy alacsonyabb rangban dolgozó, akár egy igazgató 40 km-t kerékpározzon a munkahelyére.
2021. okt. 2. 23:01
Hasznos számodra ez a válasz?
 19/131 anonim ***** válasza:
100%
vicc ez a trollkérdés
2021. okt. 2. 23:07
Hasznos számodra ez a válasz?
 20/131 A kérdező kommentje:

"De az agglomerációból ne várjuk már el, hogy akár egy alacsonyabb rangban dolgozó, akár egy igazgató 40 km-t kerékpározzon a munkahelyére."

Hát attól függ melyik agglomerációban. Nem hinném, hogy pl. egy Dunakeszin élőnek olyan nagy áldozatot kéne vállalnia a vonatozásért, ha a belvárosban dolgozik. Legalábbis nálam biztos hamarabb beérne, pedig Budapesten lakok, és Budapesten dolgozok. Szóval szerintem továbbra is reális, hogy kb. 10 százalék használja jogosan az autót, a maradék 90 pedig lusta, mint a szar.

2021. okt. 2. 23:07
❮❮ 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 ... ❯❯

További kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!