Kezdőoldal » Egészség » Immunrendszer, fertőzések » 23 évesen beadassam a covid...

23 évesen beadassam a covid elleni oltást?

Figyelt kérdés

1 év múlva szeretnék majd gyermeket. Utolsó éves óvónő hallgató vagyok, így nekünk hamarabb be lehet adatni, már áprilisba megkapjuk.

Úgy tudom 18 év alatt nem adják ezt az oltást. Tudom én már 5 éve elmúltam 18.., de sokan a fülembe ültették a bogarat, hogy majd mellékhatása lesz, lehet akár 1 hónap múlva, de lehet 3 év múlva, vagy nem lehet majd gyerekem, vagy beteg lesz a gyerekem.

Szüleim szerint adassam be nyugodtan.

Van aki velem egy korú kb. ? 20-as éveibe jár, (szeretne gyermeket 1-2 év múlva) és beoltatja magát?

2021. márc. 31. 23:44
1 2 3 4 5 6 7 8
 61/71 anonim ***** válasza:
Leírnád majd, hogy döntöttél? Ha beolttattad Magad, elmesélnéd az oltás menetét? Hogy érzed Magad, ilyesmi? Ha pedig nem, leírod, hogy miért döntöttél úgy?
2021. ápr. 16. 07:55
 62/71 A kérdező kommentje:

Na itt vagyok, természetesen leírom!

Végül beadattam, nagyon nehéz volt eldönteni és máig nem vagyok biztos a döntésemben, kicsikét félek, hogy esetleg lesz -e mellékhatása a későbbiekben, hisz szerintem nem mondok nagy dolgot, hogy szeretnék sokáig, egészségesen élni. Kis korom óta 100 év a célom:):D

Úgyhogy elmentem egy kedves bácsi fogadott, aki végig beszélt hozzám mi közben beadta és észre se vettem, kicsit sem fájt. Utána 20 percet ültem, nem volt semmi.. hazajöttem.

Kb. Rá fél órára mostanáig..fáj az egész bal karom. Vagyis egy zsibbadó, feszítő érzést érzek, gyenge vagyok..

2021. ápr. 16. 16:30
 63/71 A kérdező kommentje:

Majd még leírom holnap is, hogy van -e még panaszom.

Két csoporttársam is beadatta. Egyikőjük lázas második napja, másik pedig láb izületére panaszkodott.

Szóval nekem még mindig ambivalens érzéseim vannak.. de már beadattam nincs visszaút.

2021. ápr. 16. 16:32
 64/71 anonim ***** válasza: