Kezdőoldal » Egészség » Immunrendszer, fertőzések » 23 évesen beadassam a covid...

23 évesen beadassam a covid elleni oltást?

Figyelt kérdés

1 év múlva szeretnék majd gyermeket. Utolsó éves óvónő hallgató vagyok, így nekünk hamarabb be lehet adatni, már áprilisba megkapjuk.

Úgy tudom 18 év alatt nem adják ezt az oltást. Tudom én már 5 éve elmúltam 18.., de sokan a fülembe ültették a bogarat, hogy majd mellékhatása lesz, lehet akár 1 hónap múlva, de lehet 3 év múlva, vagy nem lehet majd gyerekem, vagy beteg lesz a gyerekem.

Szüleim szerint adassam be nyugodtan.

Van aki velem egy korú kb. ? 20-as éveibe jár, (szeretne gyermeket 1-2 év múlva) és beoltatja magát?

2021. márc. 31. 23:44
1 2 3 4 5 6 7 8
 1/71 anonim ***** válasza:
60%
Lapáttal kéne agyonverni, aki ilyeneket terjeszt.
2021. márc. 31. 23:58
 2/71 anonim ***** válasza:
55%

Igen.

Én 23 éves vagyok, és nagyon várom már hogy kapjak oltást. (Már elkaptam egyszer a covidot, többször nem szeretném...)

Főleg hogy te Pfizert kaphatsz, használd ki a lehetőséget! Az oltásnak sokkal sokkal kisebb a kockázata, mint a vírusnak.

2021. ápr. 1. 00:50
 3/71 anonim ***** válasza:
52%
Szerintem igen, en még nem regisztráltam, de tervezek.
2021. ápr. 1. 01:15
 4/71 anonim ***** válasza:
30%
Márpedig azoknak akik az oltástól trombózisban meghalnak azoknak nem lesz gyereke...
2021. ápr. 1. 02:36
 5/71 anonim ***** válasza:
52%
1 millióból 1, miközben covidban minden 50. fertőzött.. ők covidban is garantáltan meghaltak volna.
2021. ápr. 1. 09:15
 6/71 anonim ***** válasza:
49%

Ez egy nagyon szép mondat volt, csak talán nézz utána, hogy arányosan az oltástól, vagy a betegségtől halnak-e meg többen.

2021. ápr. 1. 09:17
 7/71 anonim ***** válasza:
53%