Kezdőoldal » Egészség » Immunrendszer, fertőzések » 23 évesen beadassam a covid...

23 évesen beadassam a covid elleni oltást?

Figyelt kérdés

1 év múlva szeretnék majd gyermeket. Utolsó éves óvónő hallgató vagyok, így nekünk hamarabb be lehet adatni, már áprilisba megkapjuk.

Úgy tudom 18 év alatt nem adják ezt az oltást. Tudom én már 5 éve elmúltam 18.., de sokan a fülembe ültették a bogarat, hogy majd mellékhatása lesz, lehet akár 1 hónap múlva, de lehet 3 év múlva, vagy nem lehet majd gyerekem, vagy beteg lesz a gyerekem.

Szüleim szerint adassam be nyugodtan.

Van aki velem egy korú kb. ? 20-as éveibe jár, (szeretne gyermeket 1-2 év múlva) és beoltatja magát?

2021. márc. 31. 23:44
1 2 3 4 5 6 7 8
 41/71 anonim ***** válasza:
57%
Persze, aki ennyi baromságot összehordott az szerinted mi ha nem konteós. Csak ő az aljasabb fajtából, aki anyagi haszonszerzés miatt csinálja ezt eü végzettséggel. Karácsony körül a biztonsági tűt akarta kamu oltásnak beállítani, most meg maszkkukacokkal tette magát totálian nevetségesség az a rohadék.
2021. ápr. 4. 14:31
 42/71 whiteno ***** válasza:
Anyagi haszonszerzés a kötelező oltás lesz.....
2021. ápr. 4. 14:43
 43/71 anonim ***** válasza:
43%
Aki ezek után is fél, meg oltakozik, azt csak sajnálni tudom. Hajrá birkák! [link]
2021. ápr. 4. 15:23
 44/71 anonim ***** válasza:
De, aki szerint kamu a videó, annak. [link] 1:20-tól a lényeges rész.
2021. ápr. 4. 15:28
 45/71 whiteno ***** válasza:
Külföldön is ugyanezt mondták,Magyarországon nem is hallottam még.Saját szájuk elárulja mit csinálnak,jólvan köszi utolsó :)
2021. ápr. 4. 18:29
 46/71 anonim ***** válasza:
Adasd be nyugodtan. Szoptatós rokonom is beadatta és semmi baja nem lett tőle. A codivtól lenne. Az, hogy te x idő múlva kisbabát szeretnél annak az oltáshoz már semmi köze.
2021. ápr. 10. 12:31
 47/71 anonim ***** válasza: