Kezdőoldal » Családi kapcsolatok » Egyéb kérdések » Srácok! Ti elhagynátok egy...

Srácok! Ti elhagynátok egy lányt csak azért, mert nem lehet gyereke? 18/L

Figyelt kérdés
most derült ki...
2010. jún. 18. 11:16
1 2 3 4 5
 21/50 A kérdező kommentje:

igen,most derült ki,de a tünetei már egész kicsi koromban megjelentek.a latin nevét nem tudom,a betegség elég összetett,a lényeg hogy a keringésemmel vannak a gondok,és erősen trombózisra hajlamos vagyok,ami úgy tudom egyedül is probléma a terhességnél.

neked mi a tüneteid?miben jelennek meg?

én még kezdő vagyok!:)

kapsz vmi kezelést?

2010. jún. 18. 11:39
 22/50 anonim ***** válasza:
100%
Nem.
2010. jún. 18. 11:39
Hasznos számodra ez a válasz?
 23/50 anonim ***** válasza:
100%
Nem hagynám el. Egy kapcsolatnak nem szabad, hogy célja legyen a gyerek, és nem a gyerek fogja megtartani. Az csak egy (jó esetben) kellemes mellékhatás. Ha nem lehet saját , hát örökbefogadunk. Annyi sok kisgyerek vár szülőre. Egyébként se a vér tesz szülővé, rettenetesen sekélyes, és szánalmas, aki ezt gondolja, hogy csak a saját az igazi gyerek.
2010. jún. 18. 11:39
Hasznos számodra ez a válasz?
 24/50 anonim ***** válasza:
100%

Szia!

Én epilepsziás vagyok és egy éve derült ki,most 18 éves vagyok.

Nekem is kétséges a gyerekvállalás,mert a betegségem miatt nagyon kockázatos.

Akkor is volt már barátom és szerencsére még mindig együtt vagyunk,de még tavaly megkérdeztem tőle,hogy mi lesz,ha nem lehet majd gyerekünk,vagy nem lesz egészséges vagy valami baj lesz?Azt mondta,hogy nem fog elhagyni.

Én ennek ellenére is nagyon félek,hogy ha oda kerülünk,akkor elveszítem.

De a kérdésre válaszolva:

Fordított esetben én nem hagynám el a barátomat,mert szeretem.És annak amúgy mi értelme lenne,hogy találok valaki mást,akitől ugyan lehet gyerekem,de az a valaki,nem az igazi szerelmem?Az szerintem nem lenne valami jó.

Üdv!

2010. jún. 18. 11:40
Hasznos számodra ez a válasz?
 25/50 anonim ***** válasza:
100%

11:34

én is így vagyok mint te!