Miért ilyen népszerűek az MLM cégek?
“… leírjuk a véleményünket az MLM-ről…”
Ne fárasszátok magatokat, totál felesleges, egy SENKI véleménye SENKIT nem érdekel.
Tehát továbbra sem tudsz válaszolni hogy miért van előírva az ügynököknek a kötelező vásárlás igaz?
Vagy csak szar lenne beismerni hogy az ügynökökkel generáltatják a forgalmat, mert vásárlóik csak elhanyagolható számban vannak? Ugye nem ezért?
Azért népszerűek, mert az üzletkötők sokszor elferdítik az igazságot. Gyors és könnyű meggazdagodást ígérnek vele, ami nem igaz. Meg tudsz belőle gazdagodni, de az egyáltalán nem lesz könnyű munka és rá kell szánni az idődet rendesen, illetve magy fókuszáltságot igényel.
Az is oka lehet a népszerűségének, hogy még mindig ez a nagy pénzkereseti forma jár a legkisebb kockázattal és ebbe kell tenni a leglevesebb időt, ez igaz. De az hogy ebbe kell tenni a legkevesebb időt nem az jelenti hogy elevickélek benne és már gazdag is leszek. Ez a hasonlat azt jelenti, hogy annyi időt azért nem igényel, mint ehy hagyományos vállalkozás felfuttatása.
Összességében az MLM egy kifejezetten jó dolog, vannak nagyon jó MLM márkás termékek, de nehéz másnak érthetően átadni egy üzleti koncepciót, ha meg rosszul adod át az infókat csak a félreértések meg a csalódások lesznel belőle. Sokan nem tudják hogyan kéne valójában működtetni egy MLM hálózatot és mégis belekezdenek, emiatt rengetek a téves információ róla az emberekben. Ez talán azért van, mert nem igényel semmi előképzettséget.
#77
Sokatmondó azért, hogy a sok "hülye vagy senki vagy" stb előre megírt betanult mlm beszólàsok mellett sem te sem itt kommentelő màs mlm-es sem írja le, mégis hogy lehet jól felépiteni egy ilyen hàlózatot. Itt ugye örök vita, ahogy olvasom hogy NEM kell tukmàlni, sem erőszakoskodni meg akkor aki szerint igen, az rossz körökben mozog, rossz a mentora stb stb stb. Ezer mantra, felrebeszélések màs kommentelők sértegetése, de hogy legalàbb pàr gyakorlati példàt leírnàtok az itt "hitetlenkedőknek" az fel se merül. Szabadidőnben sok ilyen gyk kommentharcot elolvastam, de nekem egy mlm kommentből sem derült ki ti mit csinàltok munkaidő alatt GYAKORLATILAG pedig ugye te meg a 'kituggya' is ebből éltek csilliàrdos szinten. Ti tudjàtok hogy kell rendesen hàlózatot kiépiteni. Hàt pont ti tudnàtok eloszlatni a "tukmàlni kell az ismerősöket" tévhiteket.
Helyette folyton màsok sértegetése megy, amik olyan "eredetik" hogy minden mlm huszár ezzel probàlja lenyomni a vitapartnerét. Nevetséges.
@78
Azért reagálok, mert engem is megemlítettél.
"Hàt pont ti tudnàtok eloszlatni a "tukmàlni kell az ismerősöket" tévhiteket."
Ezek sajnos nem tévhitek. Nagyon sokan vannak, akik így dolgoznak és ezt tanítják a csapatnak.
Ha régóta olvasgatod a GYK-t, akkor a hozzászólásokból le tudtad szűrni, hogy nem lehet egyértelműen válaszolni arra, hogy konkrétan, gyakorlatilag miből áll munka.
A legtöbb cég nem is írja ezt elő. A cég csak a termékeket és az infrastruktúrát biztosítja és mindenki úgy generál forgalmat, ahogyan tud (vagy ahogy a felsővonal megtanítja. De az legtöbbször megint nem a cég tanítása, illetve senki sem köteles alkalmazni).
De, hogy nem érezd úgy, hogy el akarom kerülni a konkrét választ, leírom, hogy nagy vonalakban mi hogyan dolgozunk tukmálás nélkül:
Ez egy nagyon lassú módszer, 5-10 év is kellhet hozzá, mire felépül egy elég nagy csapat.
A lényeg a termékeken van. Ki kell alakítani egy törzsvásárlói közösséget, akik rendszeresen vásárolnak. A munka nagy része abban van, hogy az emberek tudomást szerezzenek arról, hogy milyen problémákra tudunk megoldást nyújtani. Végülis marketing munka. El kell érni, hogy a marketing hatására megkeressenek az emberek és ki akarják próbálni ők is a termékeket. (ez eddig nem sokban különbözik a hagyományos cégek marketingjétől)
A másik része a munkának, hogy meg is kell tartani a vásárlókat. Állandóan a rendelkezésükre kell állni és segíteni őket mindenben, hogy elégedettek legyenek és saját maguk rendeljenek a webshopból.
Ha valaki már elégedett és rendszeresen vásárol, akkor el lehet mondani neki, hogy ebben üzlet is van és ha akarja, akkor ő is kiépíthet egy törzsvásárlói közösséget.
A munka kisebb, de sokkal nehezebb része, hogy megtanítsuk az embereknek, hogy hogyan kell ezt tovább tanítani.
Aki ezt komolyan csinálja, annak ezekre a feladatokra simán rámehet napi 8-12 órája is. Később persze ez csökkenni fog, amint a tagok elkezdenek önállóan is dolgozni.
Tehát a munka röviden: marketingmunka; törzsvásárlói közösség kiépítése és fenntartása; tanítás.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!