Amway online üzletépítés? Létezik ilyen? Vagy még mindenki le van ragadva a házi termékbemutatóknál, házi marketingterveknél és tapsolós rendezvényeknél?
# 7/: az MLM-esek egybitesek.
Vagy vannak ők, a csilliárdos láblógatók, passzív jövedelemből élők - és vannak a minimálbéres szalagmunkások.
Ennyi fér a világképükbe. :-DDDDDD
Ó, a belinkelt kérdésnél is te vagy az, aki TÉNY-ekről beszél, akitől aztán tömegek kérdezgettek konkrétumokat, de te mindig mellébeszéltél, soha nem a kérdésre válaszoltál, csak ezt ismételgetted 10-20 oldalon keresztül, hogy a tények, a tények...
Már emlékszem.
Nem, nem ismeretlenül fikázok valamit, amiről fogalmam sincs. Ha megpróbáltak beszervezni, hga testközelből láttam, hogyan működik, ha használtam terméket, amit csodaszernek kiáltottak ki (persze nem használt), akkor nem ismeretlen a téma.
Ellenben számodra az én (vagy többi válaszoló) munkája, anyagi helyzete, céljai ismeretlenek, így te szokás szerint csak személyeskedsz.
Ha ezt tanítják a kurzusokon, és így kell értelmesen meggyőzni valakit, akkor már értem, miért nem működik az MLM világa.
Kíváncsi lennék, melyik az a "tuti" MLM-es cég!
De megint homályban maradunk, mint a tegnapelőtti kérdésnél is. :-DDD
Nem árulja el nekünk az nagy titkot a minden titkok tudója. :-D
#12:
"Ha ezt tanítják a kurzusokon, és így kell értelmesen meggyőzni valakit, akkor már értem, miért nem működik az MLM világa."
ITT a pont! :-)))))
Igen, igazad van.
A propagandájuk is erre épül.
Azt hangoztatják, hogy te biztosan boldogtalan vagy, biztosan gyűlölöd a munkád, biztosan nem keresel eleget, biztosan nincs időd a családodra, és nem tudsz nekik minőségi életet biztosítani MINDADDIG, amíg be nem lépsz hozzájuk.
Utána kevés munkával lesz nagyon sok pénzed, és boldog ember leszel.
Egyébként én emlékszem, a tavalyi kérdésnél felajánlotta, hogy privátban elküldi nekünk a cég nevét.
Többen kérdezgettük, miért privátban, hiszen ezzel egyidejűleg meg azt bizonygatta, hogy semmi titkolnivalója nincs, ez mennyire jó, mennyire legális, mennyire bevált, stb.
Kérdeztük, hogy akkor miért nem írja ki a nevét, hadd ismerjék meg még többen, legyen népszerűbb, ha tényleg olyan jó dolgokat árul. De nem volt hajlandó. Állítólag van neki annyi vevője, hogy abból vígan megél. Sőt, nem ő keres újabb vevőket, így nincs szüksége reklámra, sem neki, sem a cégnek. A vásárlók keresik meg őt!
Na, elküldte a cég nevét privátban. Hát az életben nem hallottam még róla, pedig én aztán egész nap bújom a netet, mindent elolvasok, minden témában. De ez egy ismeretlen cég.
Írt valamit a hatalmas, világméretű bevételről is, már nem emlékszem pontosan. Aztán valaki rákeresett a hivatalos árbevételre meg nyereségre, és kiderült, hogy nem olyan hű de jó értékei vannak ennek a csodacégnek. Amiről egyébként azóta sem hallani soha sehol egy szót sem. Biztos nagyon jó üzlet...
Ez az írás tökéletesen leírja az egész pszichológiai csapdát!
Hogy mire megy ki a játék:
Az emberek vágyait és álmait célozzák meg. Azt a titkon dédelgetett valamit, amit talán senkinek nem mertek idáig elmondani és nem hitték, hogy ez valaha megvalósulhat. És azt a lehetöséget igérik, hogy ezt ők is el tudják érni. És ezt erősítik és hangsúlyozzák folyton. Én sokáig nem értettem, hogy miért kell annyit beszélni az álmokról és a vágyakról. Ha nem is minden embernek, de a legtöbbnek vannak céljai és vágyai az életben. Tudja, hogy mit szeretne és ennek megfelelően és a lehetőségeihez mérten választ magának szakmát, illetve munkahelyet. Miért kell úgy beszélni érett felnőtt emberekkel, mint egy 5 éves gyerekkel, akitől a szülei szeretnék megtudni, hogy mi az álma, mit szeretne kapni a születésnapjára vagy karácsonyra.
AZTÁN EGY IDŐ UTÁN MEGÉRTETTEM!!!
Egy embert csak az érzelmein keresztül lehet manipulálni és fogva tartani. A vágy és a félelem az, ami minden embert motivál és cselekvésre késztet.
A vágy:
Hogy megkapd, elérd azt, ami neked annyira fontos. A reklámok is így működnek. Vágyat ébresztenek az emberben, hogy ő is akarjon úgy kinézni 45 évesen, mint az a 18 éves modell a kozmetikum reklámban. Azt sugallják a reklámok, hogy: " Neked is lehet ilyen bársonyos a bőröd, ilyen selymes a hajad, ha ezt meg azt megveszed! Rád is így fognak bukni a csajok, ha az AXE dezodort használod. Te is lehetsz NAGYMENŐ, ha ezt a kocsit megveszed, és mindenki felnéz majd rád " Vágyat ébresztenek, hogy utána célod legyen azt elérni és megkapni!
Nem véletlen, hogy annyira fontos a VÁGY, más szóval a CÉL tisztázása és egyben felébresztése.
( Engem is mindig azzal piszkáltak, hogy mi a célom!!! Amikor behúztam a kéziféket és látványosan nem csináltam már semmit, akkor jöttek a szemét dumával, hogy: Neked nincs is célod!!! )
Aztán ha megvan a CÉL, akkor az ember már mindent megtesz azért, hogy azt elérje. Te is azért dolgozol. A sportoló is azért gürizik, hogy megnyerje a versenyt. Pedig csak egy kitüntetés a jutalom. A valódi CÉL az, hogy elismerjék, ünnepeljék, és ő legyen a legjobb. Az akadályok és nehézségek akkor már csak megoldásra váró feladatok. A fájdalmak már csak részei a végső célnak a GYŐZELEMNEK.
A félelem:
A másik olyan dolog, ami mindenkit motivál. Mindenki megtesz azért mindent, hogy elkerülje azt, amitől fél! Mindenki fél attól, hogy elveszítheti a munkáját, szerelmét, az álmait és vágyait! És ezzel lehet valakit a legjobban zsarolni és manipulálni is.
Elég, ha a főnök néhány megjegyzéssel megingatja beosztottját abban a hitében, hogy stabil a munkahelye, máris ” hatékonyabbá ” válik a beosztott.
Az Amway-ban is ezt a két dolgot kombinálva csalják be és tartják az embert fogva. Alattomos módon kipuhatolják az emberek vágyait, amivel munkára ösztönzik. Aztán megfélemlítik, hogy mindezt elveszítheti, ha kilép mert nem elég kitartó.
(Na Ők volnának a lúzerek, a vesztesek. Azok, akiknek nincsenek álmaik és vágyaik. Ők a társadalom örök vesztesei. És ugye ki akarna lúzer lenni, akit elítél az Amway társadalom?)
Ezért undorító az a kijelentés, hogy: Mindenkinek van 3 hónap kipróbálási lehetősége! Ezért gusztustalan az, hogy beférkőznek az emberek intim szférájába, lelkébe, álmaiba. A 3 hónap alatt kialakítják azt az érzelmi függőséget, hogy utána ne tudjon az ember szabadulni. Azzal zsarolják, hogy ha nem dolgozik, vagy nem elég kitartó és kilép, elveszítheti az álmait!!! És a tragédia az egészben az, hogy ezt tudatosan csinálják!!!
Mindenki szeretne boldogan élni! Mindenki vágyik az anyagi függetlenségre. Ezt ígéri az Amway ! Nincs semmi köze a logikához!!! Nincs semmi köze ahhoz, hogy más mosópor jobb-e vagy nem, olcsóbb-e vagy nem, mint az SA8. Nem számit, hogy a PUR mosogató ugyanúgy hígítható, mint a Dish Drops. Nem számit, hogy a Colgate fogkrémből ugyanúgy elég egy borsónyi mint a Gliester-ből! Az Amway anyagi függetlenséget ígér, a PUR meg NEM!!! És ez a lényeg! Ezek érzelmi szálak!
Egyébként, meg ha észrevetted, az szné1234 kétségbeesetten próbálja menteni az álmait, pedig jó néhányan hoztunk fel logikus érveket az Amway-al szemben.
Végezetül egy mondás, amin érdemes elgondolkozni:
HA EGYSZER VOLT VALAMID ÉS ELVESZTETTED, AZ SOKKAL ROSSZABB, MINTHA NEM LETT VOLNA SEMMID!
Ezért roppannak bele olyan emberek, akiknek NEM sikerült ez az üzlet. Elvesztették az álmaikat, amiben – talán az életben először - hinni is mertek, hogy megvalósulhat!!!! Elvesztették az önbecsülésüket és a reményt!!!
És a mondás szerint: ”A REMÉNY HAL MEG UTOLJÁRA.” És ha a REMÉNY is meghalt, MINDEN MEGHALT.
# 19: mire észbe kaptunk, már törölték!
Sajnos arra sem emlékszem, hogy hány%-os volt az illető propagátor. De gyanús, hogy ugyanaz, mint itt a 29-es.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!