Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Banki ügyek, kamat, hitel » A Lombard-tól kapott már...

A Lombard-tól kapott már valaki levelet, illetve pénzt vissza a devizahitelesek elszámolása kapcsán?

Figyelt kérdés
Én még nem kaptam, sőt akiket kérdeztem, senki nem kapott. Tudom, hogy április vége a határidő, csak tudni szeretném, hogy egyáltalán megkezdték-e a foglalkozást ezzel a dologgal.

2015. ápr. 4. 17:06
 251/295 anonim válasza:
A Lombardtól április 30-án vettem át az elszámoló levelet, postafordultával küldetem nekik a választ, hogy postai úton kérem a pénzt. A mai napig semmi nem jött (pedig 10 napot írtak levél átvételétől számítva). Ami a legszebb az egészben , tegnap óta telefonon sem lehet elérni őket, pedig még a múlt héten beszéltem velük , és szt mondták hogy már elutalták. Van még valaki , aki ebben a cipőben jár???
2015. máj. 27. 15:28
Hasznos számodra ez a válasz?
 252/295 anonim válasza:
#249 vagyok megint. 01-Panaszbejelento nyomtatvanyt letoltod [link] oldalrol. Ertelemszeruen kitoltod es visszakuldod emailben a "elszamolasipanasz@szeged.lombard.hu"-ra. Reszletesen leirtam az emailben hogy elszamolo level mikor erkezett, mikor adtam le szemelyesen a kitoltott nyomtatvanyt a Lombardnal, fizetesi hatarido mikor jart le, etc.Es mindjart ratettem az emailre az "ugyfelszolgalat@mnb.hu" -t is. Elvileg ezen az email cimen lehet a PSZAF fele panaszbejelentest tenni. Mielott az emailt megirtam felhivtam tegnap a Lombard ugyfelszolgalatot, kb. 5.-ik nekifutasra sikerult, de az ugyintezo nem tudott magyarazatot adni arra hogy miert nem lett meg az atutalas meginditva. Javaslom hogy minel tobben tegyetek panaszt a PSZAF-nal aki hasonlo cipoben jar es nem kapta meg a penzet. Hatha megint p@csan rugjak oket.
2015. máj. 28. 15:35
Hasznos számodra ez a válasz?
 253/295 anonim ***** válasza:

Engem ma hívtak adategyeztetés céljából.

A szokásos dolgokon kívül ( anyja neve, születési dátum lakcím) kérdezett a kocsiról is mikor hol mennyiért vettem stb.

Pedig a Személyigazolvány számomon kívül nem változott semmi és ezt le is írtam nekik.

Azt mondta jövőhéten jön pénz.

2015. máj. 29. 19:06
Hasznos számodra ez a válasz?
 254/295 Dressb válasza:

:) nagyon "vicces "... 800 Ft -ot kapok vissza a 6 évig fizetett integrált cascora :)

Amúgy nekem adategyeztetés után másnap átutalták a visszajáró összeget.

2015. jún. 4. 21:16
Hasznos számodra ez a válasz?
 255/295 anonim ***** válasza:

Nagyon elcsendesedett a téma.

Kapott már valaki választ a Lombardtól az elszámolást érintő panaszára?


Nekem most jött meg, micsoda véletlen, pont a 60. napon.


Hiánypótlásra szólítanak fel, és kérik, hogy jelöljem meg, hogy szerintem pontosan melyik adat hibás és szerintem mi a helyes adat.

Aztán erre megint 60 napjuk van válaszolni...


Hogy költse a gyereke gyógyszerére az összes köcsög.

2015. júl. 15. 15:15
Hasznos számodra ez a válasz?
 256/295 anonim válasza:
előzőre, én a panaszlevélben leírtam,hogy az eredeti elszámolásuk, a részletes és az általam befizetett összeg mindegyike különbözik egymástól, következésképpen ha az egyik helyes, a másik kettő nem. Melyik a helyes, hol hibáztak, ha több volt az általuk adott kedvezmény mint a tisztességtelenül felszámolt,azt mikor miképpen adták, közölték velem és én miképpen fogadtam azt el. A válasz a panaszlevélre ua mint neked és a kívánságaim feléjük is...
2015. júl. 16. 10:21
Hasznos számodra ez a válasz?
 257/295 anonim ***** válasza:

256:

Ez zsír, még arra sem veszik a fáradságot, hogy külön válaszokat fogalmazzanak meg, kiküldik mindenkinek ugyanazt a formaszöveget.


És mit csináltál? Visszaküldted még nekik a "hiánypótló" levelet vagy már eleve a PBT-hez fordultál?

2015. júl. 16. 11:57
Hasznos számodra ez a válasz?
 258/295 anonim ***** válasza:

Sziasztok!


Akik szintén a referenciakamat "kedvezmény"-ként történő feltüntetését reklamálják a panaszban, ti mit írtok a részletesen kifejtendő "hibás adat" és "számítási hiba" részhez?


Mert itt szerintem nem számítási hiba, meg hibás adat amiről szó van, hanem egy jogértelmezési probléma.


Csak nekem az az érzésem, hogy még a BT panasznyomtatványa is úgy lett megfogalmazva, hogy a fogyasztónak minél inkább lehetetlen feladat legyen "megfelelő" panaszt beadnia?


Nekem, mint fogyasztónak miért kell megjelölnöm a hibás adatot, ráadásul miért kell megjelölnöm a szerintem jó adatot, meg részletesen kifejtenem, hogy szerintem mi a számítási hiba oka?

Ha veszek egy tévét és elromlik, és visszaviszem az üzletbe, akkor ott sem kell nekem megindokolnom, mint fogyasztónak, hogy mi okozza hibát, hiszen nem vagyok tévészerelő.

2015. júl. 22. 13:19
Hasznos számodra ez a válasz?
 259/295 anonim ***** válasza:
Nekem is megjött a panaszlevél,de szinte válaszra sem méltattak. Még nekem csak azt sem írták hogy pótoljak bármiféle adatot.Egyszerűen leírták 3 sorban,hogy ők mindent a törvény szerint számoltak el. :(
2015. júl. 23. 08:11
Hasznos számodra ez a válasz?
 260/295 anonim ***** válasza:
És mit lépsz ezek után?
2015. júl. 23. 09:11
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!