Fundamenta lakáskassza. Szükséges az önerő azonnali áthidaló kölcsönhöz? Ha igen, hány %-a az ingatlan árának?
Nektek, gyk-fanoknak van más menekülési utatok is azon kívül, hogy személyeskedéssel vádoltok másokat, miközben úgy tök mellesleg ti is intenzíven személyeskedtek?
Ezt csak úgy bemelegítőnek kérdeztem.
"Azt sehol nem állítottam, hogy a Fundamenta a partner cégein keresztül az általam is preferált konstrukciót ne tudná kiajánlani, hol olvastál ilyet?"
Belecsücsültél a saját csapdádba, ugyanis ki vetette a szemedre, hogy ilyet állítottál? Csupán voltam oly merész, hogy rávilágítsak, miért jár jobban a tisztelt akárki, ha ezen ügyleteit nem egy kétes hírű és eredetű sarki hitelirodán keresztül óhajtja lezongorázni.
"Én viszont azt kérdezném tőled, Te milyen hasznos, konstruktív, számszerűsített információval láttad el a kérdezőt?"
Elsősorban azzal a nem számszerűsített információval, hogy én, mint sok kellemetlenséget tapasztalt személy, megosztottam eme tapasztalataimat és az ebből adódó károkat a kérdezővel, óvatosságra intve őt. Tettem mindezt annak tudatában, hogy komoly ember nem ilyen helyen érdeklődik, hanem személyesen keresi fel a megfelelő szakembereket. És mivel a kedves kérdező most külföldön tartózkodik, érdemben amúgy sem tudna mit tenni, tehát amikor hazafárad, bőven ráér felkeresni egy komoly szakembert és a segítségét kérni. És ehhez még annyit tennék hozzá, hogy komoly ember mindenről a legilletékesebbtől érdeklődik. Te elmondtad a te álláspontodat annak összes gyenge pontjával, én arra biztatom a kérdezőt, hogy mielőtt dönt, érdeklődjön tovább és több információ alapján hozzon döntést!
Mindezen túl már megint nem válaszoltad meg azt a kérdésemet, hogy ennyire rosszul megy a bolt? Ezért vadászol itt ügyfelekre? Ezt te személyeskedésnek minősítvén próbáltad kikerülni, én azonban valóban kíváncsi vagyok. Tudniillik volt szerencsém megfigyelni, hogy bizonyos témakörökben nagyon aktív vagy. Értem ez alatt, hogy gyakran te vagy az első válaszoló, méghozzá a kérdés feltevését követő nagyon rövid időn belül. Ezeket látva okkal merül fel bennem kérdésként, hogy ennyire sok a szabadidőd, és/vagy potenciális ügyfeleket remélsz az itt megjelenő kérdezők személyében és ezért a nagy igyekezet? Mindkettő arra enged következtetni, hogy túl jól nem mehet a szekér. Ez egyúttal a heves igyekezetedet is megmagyarázza.
Szóval csupán ennyi a kifogásom ;)
Ezt csak amolyan finom válaszként a miértekre...hát ezért nem preferálom az überokos sarki hitelirodákat többek között.
Ej-ej, a Te hozzám intézett személyes kérdéseidnek erősen provokatív szaga van, a témához viszont semmi köze, így nem értem, hogy került ide?
Nekem eddig úgy tűnt, két különböző banki terméket hasonlítunk össze szakmai szemmel, számszerűsítve, elemezzük, boncolgatjuk a különbözőségeket, vagy esetleg tévednék?
Az eredeti mederben folytatott beszélgetésnek informatív jellege lehet a kérdező és az olvasók számára is. Az egyéb megjegyzéseid viszont csak elterelések. A témához kapcsolódó ismereteid hiányát szeretnéd ezzel leplezni? Felesleges, hiszen az már az elején kiderült, hogy laikusként szólsz hozzá a témához, ami nem gond, viszont félrevezető, ha a kijelentéseidet igazságnak tünteted fel.
Bocsánat, ha azzal megzavarom a nyugalmadat, amikor gyorsan reagálok egy megadott témához, amihez elég jól értek. Ezzel pl segíteni tudok olyanoknak, akik tájékozatlanok és első körben informálódni szeretnének. Lehet, a válaszom megvédi őket a szándékos rosszakaróktól, (fogyasztói csoportoktól), vagy az általam adott tanács ráébreszti őket, nincs még itt az ideje a hitel felvételnek. Talán nem ugranak bele felelőtlenül egy rossz konstrukciójú hitelbe, de még egy hiteligénylésbe se, ami esetleg felesleges pénzkidobás is lehet. Az a Te problémád, hogy ez a fajta segítség számodra eleve gyanús. Megértem, hogy a saját rossz tapasztalataid miatt keserű vagy, ezért mindenkit támadsz, aki azon az oldalon ül, ahol téged valaha sérelem ért.
Azért mert egy boltban becsaptak téged, ugye nem azt állítod, hogy soha többet nem mentél vásárolni a többi boltba se?
(Azért egy dologra még felhívnám a figyelmedet. Aki azokat a kedvezményeket meg tudja adni az ügyfeleknek, amiket felsoroltam, az nem egy sarki hitelirodában ücsörög, elhiheted:))
Jó ez a link, csak kár, hogy 2008-as...:)
Azóta már picit változtak a szabályok és volt néhány - bankokra egyetemlegesen érvényes törvény - is, ami leszabályozta ezt a kérdést.
A Femina helyett viszont vannak hitelesebb források is, mint pl egy banki Hirdetmények, amiben benne van a 2x díjmentes előtörlesztésre jogosultak köre.
"Ej-ej, a Te hozzám intézett személyes kérdéseidnek erősen provokatív szaga van, a témához viszont semmi köze, így nem értem, hogy került ide?" Nagyon egyszerű: kíváncsiság, mint említettem már néhányszor. Az meg -már meg ne sértődj- de hadd ne érdekeljen, hogy te mit gondolsz az én kérdéseim mögé!
"Nekem eddig úgy tűnt, két különböző banki terméket hasonlítunk össze szakmai szemmel, számszerűsítve, elemezzük, boncolgatjuk a különbözőségeket, vagy esetleg tévednék?"
Többé-kevésbé nem tévedsz. Vagy többé-kevésbé tévedsz, nézd, ahonnan jobban esik. Részemről nem kifejezetten ez az egy téma volt érdekes, még ha rendszerint ide is igyekeztél visszaterelni a mondandódat.
"Az eredeti mederben folytatott beszélgetésnek informatív jellege lehet a kérdező és az olvasók számára is. Az egyéb megjegyzéseid viszont csak elterelések." Az egyéb megjegyzéseim érdeklődőek. Ha ezekre válaszolnál végre, informatív jellegű lehetne nekem, mint kérdezőnek, vagy mint olvasónak, ahogy neked tetszik. ;) Tudod, hogy te mit gondolsz mögéjük, még mindig hadd ne érdekeljen!
"A témához kapcsolódó ismereteid hiányát szeretnéd ezzel leplezni? Felesleges, hiszen az már az elején kiderült, hogy laikusként szólsz hozzá a témához, ami nem gond, viszont félrevezető, ha a kijelentéseidet igazságnak tünteted fel." Laikusnak gondolsz? Helyes! Abban a tekintetben feltétlenül laikus is vagyok, hogy nem tartozom pénzügyi intézményekhez, sem azok kiszolgálóihoz. Talán éppen ezért tudom ügyfélszemmel megközelíteni ezt a kérdést. Ami számodra a tekintetben lehetett volna kedvező, hogy hangoztathasd a hozzáértésedet, a tekintetben kevésbé kedvező, mert tulajdonképpen másra nem is tudtad felhasználni. Ha ügyfél lennék, engem nem győztél volna meg, csak hogy érts.
"Bocsánat, ha azzal megzavarom a nyugalmadat, amikor gyorsan reagálok egy megadott témához, amihez elég jól értek." Ugye, ugye? A hozzáértés hangoztatása... :) Abszolút nem zavartad meg a nyugalmamat, nem vagyok az a nyugtalan típus. Sokkal inkább vagyok az apró, mások számára talán érdektelennek tűnő részleteket kiszúró típus. "Ezzel pl segíteni tudok olyanoknak, akik tájékozatlanok és első körben informálódni szeretnének. Lehet, a válaszom megvédi őket a szándékos rosszakaróktól, (fogyasztói csoportoktól), vagy az általam adott tanács ráébreszti őket, nincs még itt az ideje a hitel felvételnek." Ez nagyon szép és még el is hinném, ha nem lett volna szerencsém korábbi hozzászólásidat olvasni, melyekben valahogy mindig oda kanyarodik a sztori, hogy "nálunk most éppen ez akciós, vagy az ingyenes." Persze mindezt teljesen véletlenül, mert ha nálatok akciós, vagy ingyenes valami, akkor nyilván máshova fogod küldeni az ügyfelet. Hagyjuk a parasztvakítást, ha kérhetem!
'Az a Te problémád, hogy ez a fajta segítség számodra eleve gyanús. Megértem, hogy a saját rossz tapasztalataid miatt keserű vagy, ezért mindenkit támadsz, aki azon az oldalon ül, ahol téged valaha sérelem ért."
Ismét köszönöm Dr. freud. Hm..érdekes, de ja vum van. Nem mondtam még, hogy imádok olyan emberekkel társalogni, akik pszichológusnak érezvén magukat, imádnak kontárdiagnózisokat felállítani?
"Azért mert egy boltban becsaptak téged, ugye nem azt állítod, hogy soha többet nem mentél vásárolni a többi boltba se?" Klasszikus marketingduma, nulla tartalom. Nem egy esetről beszélünk, kedves cseresznyefa. Sok esetről beszélünk, amely nem végződött minden esetben rosszul, ez azonban nem a kedves szolgáltatón múlott végül.
"(Azért egy dologra még felhívnám a figyelmedet. Aki azokat a kedvezményeket meg tudja adni az ügyfeleknek, amiket felsoroltam, az nem egy sarki hitelirodában ücsörög, elhiheted:))"
Hiszem, vagy nem, ez szerintem neked ne okozzon fejfájást. Nem mellesleg mondtam, hogy te ott ülsz? :)
"Azóta már picit változtak a szabályok és volt néhány - bankokra egyetemlegesen érvényes törvény - is, ami leszabályozta ezt a kérdést.
"A Femina helyett viszont vannak hitelesebb források is, mint pl egy banki Hirdetmények, amiben benne van a 2x díjmentes előtörlesztésre jogosultak köre." ööömmm, nem akarlak zavarba hozni, de a femina mindössze hivatkozott rá, az eredeti cikk közlője ott szerepel a cikkben. Mindazonáltal komoly összegben mertem volna fogadni, hogy nem a lényeget érted meg belőle. A lényeg ez esetben az lett volna kedves barátom, hogy mi az a klasszikus hozzáállás, ami miatt az überokos hitelirodák olyan nagyon korrekt és ügyfélbarát intézmény hírében állnak. Mert sajnos az a helyzet, hogy jogi szabályozás ide, törvényi okosságok oda, még mindig tele a piac kutyaütő jutalékvadászokkal. A hitelközvetítő irodák meg jótékonyságból dolgoznak..na persze...
Nem azért vagy laikus, mert nem tartozol pénzügyi szervezethez, hanem mert az eredeti témához nincs kellő információd.
Pl ha ezt a témát tavaly feszegetjük, AMIT A KÉRDEZŐ FELTETT, még nem állítottam volna ennyire biztosan, hogy az AÁK-nál szinte a legtöbb esetben van jobb, de mióta megváltozott a támogatási törvény (jan 2-ától lett sokkal jobb feltételű) már egyértelműen jobb ez annak, aki megfelel a támogatáshoz szükséges feltételeknek. (Aki hitelképes, az nagy valószínűséggel megfelel). Ezért is nagyon fontos megemlíteni, hol, mikor, milyen változások, akciók vannak, mert pl a bankba betévedő ügyfélnek nem feltétlenül jár mindaz, amit én itt ajánlok.
Lehet ezért szidni a bankokat, de tény, hogy a nagyobb hitelközvetítő cégektől érkező ügyfelek egyedi kedvezményeket kapnak, míg a bankba közvetlenül betévedők ezeket az előnyöket nem élvezhetik. Cégneveket ide nem írok, mert az reklámozás lenne.
Abba a világba, amiről Te ellenszenvvel írsz, elég rendesen belelátok. Sok igazság van abban, hogy a megélhetési kényszer és az előírt tervszámok miatt elég sokan etikátlanul viselkednek, és mindent rásóznak az emberekre, ha jó kell, ha nem. Sajnos nem kivételek ez alól az általad preferált cégben dolgozók sem, sőt a banki alkalmazottakon is nagy a nyomás, ott is vannak tervszámok, tehát mindenhol fontos az óvatosság. Célszerű több helyről ajánlatokat, információt bekérni. Én is természetesnek veszem, hogy a tőlem kapott információkat lekontrollálják sokan, de még senki nem jött vissza, hogy félrevezettem.
Téged azért nem tudlak észérvekkel meggyőzni a nyilvánvaló igazságról, mert az a gondod, hogy én mondom:)
Nincs ezzel semmi baj, a Te szemedben max szép lehetek, okos nem, ez van, elfogadom.:)
Megint más fejével akarsz gondolkodni.
"Téged azért nem tudlak észérvekkel meggyőzni a nyilvánvaló igazságról, mert az a gondod, hogy én mondom:)'
Azért nem tudsz meggyőzni, mert nem egyről beszélünk.
olvasgatok-olvasgatok. Az, hogy döntést az itteni, hiteltanécsadók válaszai alapján hozok, és nem egy személyes találkozás után, nem tudom miért érdekes vagy fontos. Azt gondolnám, személyesen is ugyanezt mondanák el, kicsit talán részletesebben, egymás szemébe nézve, de a tényeken nem változtatva.
Egyszerűen csak feltettem egy kérdést, remélve, hogy kompetens, hozzáértő válaszokat is kapok, de saját tapasztalattal bíró ügyfelektől is szívesen olvastam volna. Az a baj, hogy nemigen tudsz okos lenni, nem kezdünk el lakáskasszát, de ki tudja 2 év múlva milyen hiteltermékek lesznek forgalomban. Elkezdjük a lakáskasszát, és piszok rosszul járunk az azonnali áthidalóval.
A fenébe, be jó volna csak egy kicsit gazdagnak lenni :) És ezzel sztem zárjuk is le a fenti szóváltást, nincs értelme, komolyan.
És köszönöm a releváns hozzászólásokat!
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!