Tünde78 kérdése:

Valaki mondana valamit a Fensus kft ről? Meg kapom én az igényelt hitel összeget? Vagy ez csak valami át verés? Mert befizettem az előre kért összeget de azóta áll az ügy semmi hír még egy levél sem. Vett már fele valaki onnan hitelt? És meg kapta?

Figyelt kérdés
2012. máj. 8. 09:48
❮❮ 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 ... ❯❯
 31/119 A kérdező kommentje:
Nekem 100000ft veszett el.......plusz 1 havi törlesztőt is befizettem 12000ft.Sajnálom ezt a pénzt nagyon mert bármi másra is költhettem volna nem csak fagyira de még egy nyaralás is belefért volna!!!Vagy akármi más de legalább saját magunkra költöttük volna és nem idegeneknek adjuk!!!Borzasztóan bánt engem ez a dolog hogy ilyen hiszékeny naiv voltam!!!
2012. jún. 13. 15:53
 32/119 Végh Pál ***** válasza:
Egy másik fórumon valaki azt írta hogy a Fensus Kft nem szerepel a Cégközlönyben .Nos ez nem igaz ,ma néztem utána ,és szerepel a Cégközlönyben ,a Cégbírósági bejegyzésben is ,és információim szerint, sem csőd eljárás,sem más eljárás vagy elmarasztalás nem folyik a cég ellen . Ennyit tudtam kideríteni .Remélem korrekt módon le zajlik ez az egész pénzügylet .
2012. jún. 15. 08:31
Hasznos számodra ez a válasz?
 33/119 Siposné Bea válasza:

Sziasztok!


Kedves Pál!Ne idegeskedj!Valóban nem folyik ellenük eljárás.Úgy tudnak pénzt adni ha befolyik annyi,nyilván ez is időt vesz igénybe.A volt kolléganőm 1 m ft-ot kapott 3 hónapon belül tőlük,és rendesen ment az ügy végig.Én azt nem értem,hogy minek fizettek előre,tudom előtörlesztést kérnek de ahogy olvasom 100000 ezer,meg 66 mik ezek?Mert 12 ok próbálkozol havonta és ha nem jön össze akkor kiszállsz minimális veszteséggel.Vagyis a másik oldal: tudom az embernek ha pénzre van szüksége akkor megpróbálja a lehetőségeket.Na kiforrja ez magát.Üdv

2012. jún. 16. 08:59
Hasznos számodra ez a válasz?
 34/119 nyikiric válasza:
ez a dolog már engem is kezd érdekelni. Én is szeretném felhívni a Csabai Kft-t de várok mik lesznek a tapasztalatok/buktatók.
2012. jún. 18. 10:10
Hasznos számodra ez a válasz?
 35/119 Végh Pál ***** válasza:
Kapott már valaki pénzt a Fensus-tól ? Vagy legalább került már pénz közelbe ?
2012. jún. 18. 16:53
Hasznos számodra ez a válasz?
 36/119 anonim ***** válasza:
Sziasztok! Megdöbbenve olvasom, amiket írtok, mert nekem nincs rossz tapasztalatom a Fensusszal. Egyértelműen elmondták, hogy nem bankról vagy pénzintézetről van szó, hanem fogyasztói csoportról. Még azt is mondták, hogy ezt sokan félreértik. Azt nem tudták megmondani, mikor kapjuk meg a pénzt, de azt igen, hogy olcsóbban jöttünk ki, mint egy hitelfelvételnél, mert csak regisztrációs, megbízási díj volt.
2012. jún. 27. 10:52
Hasznos számodra ez a válasz?
 37/119 anonim ***** válasza:

Letámadják a fogyasztói csoportokat


molnart

2012. június 26., kedd 13:33



Mivel a hirdetések büntetése mellett nincs más jogi eszköze a devizahiteleseket is megtévesztő fogyasztói csoportok ellen a GVH-nak, ezért reklámkampányt indít az átverések megelőzésére – derült ki a szervezet keddi sajtótájékoztatóján.


„BAR-listás? Nyugdíjas? Nem kap hitelt? Pénzügyi gondja van? Kapaszkodjon belénk! Mi segítünk megoldani! Fogyasztói csoport mindenkinek!” – ilyen és ehhez hasonló hirdetések tucatjai miatt szabott ki milliós büntetéseket az elmúlt években a GVH. A bírságok összege idén már júniusban meghaladta a 60 millió forintot.


A panaszok száma egyre nő, a 24 megkezdett eljárásból pedig 22-nek büntetés lett a vége, a bírságoláson kívül mégsincs más eszköze a szervezetnek a jellemzően kis keresetűeket megtévesztő hirdetések ellen.


A fogyasztóvédelmi törvényből ugyanis végül a korábbi javaslatokkal ellentétben kimaradt a fogyasztói csoportok működését szabályozó rész, mindössze egy átmeneti rendelkezéssel megtiltották újak alakítását 2014 január 1-jéig. Arról, hogy a törvényből miért maradt ki végül a szabályozás, a GVH munkatársai nem mondtak többet, mindössze annyit jeleztek, hogy a szervezet az előkészítés során a szabályozást és a betiltást is támogathatónak találta.


Jelenleg a szervezet szerint 10-20 szervező cég üzemeltet ilyen csoportokat, többségük 3-4-et is egyszerre. A csoportokkal fő gond az, hogy bár megoldást ígérnek a pénzügyi problémákra, valójában a rendszeresen befizetett összegekért cserébe csak vásárlási jogot adnak, és az is a szerencsén múlik, hogy ehhez ki mikor jut hozzá. Vagyis lehet, hogy akár évekig fizetnek úgy az ügyfelek, hogy semmit nem kapnak cserébe.


A másik jellemző gond, hogy szerződéses összeg kifizetésére alapesetben csak a futamidő végén kerül sor, vagyis akár 15-20 évig is eltarthat, míg visszakapják a pénzüket a fogyasztók. A holnap kezdődő kampányában erre hívja fel a figyelmet a GVH, illetve külön honlapot indított és a 06 80 48 48 48-as ingyenes számon külön tájékozatást is ad.


Kérdés ugyanakkor, mekkora hatást tud ezzel elérni, hiszen a szervezet 6,2 milliós reklámkerete jóval kisebb, mint amekkora összegeket maguk a fogyasztói csoportok elköltenek hirdetésekre. A GVH ugyanakkor abban bízik, hogy mivel társadalmi célú hirdetésről van szó, a kedvezmények miatt így is eljut a veszélyezetett csoporthoz az üzenet.


Forrás: [link]

2012. jún. 27. 10:57
Hasznos számodra ez a válasz?
 38/119 anonim válasza:
ez is tipikus esete annak, mikor valaki azért panaszkodik, mert nem gondolta át, mit csinál. nyilván nem bankként fog viselkedni egy fogyasztói csoport, mivel nem is bank. mi három hónapja kötöttünk szerződést, és mindent részletesen elmagyaráztak. aki azt hiszi, hogy a nyakába hullik a semmiért pár millió, az magára vessen. így még mi is kaphattunk esélyt, ráadásul pontosan tudjuk, miben állapodtunk meg, hiszen a szerződés és tájékoztatás egyértelmű volt.
2012. jún. 27. 15:01
Hasznos számodra ez a válasz?
 39/119 anonim ***** válasza:
Mennyire jó, hogy az összes pozitív élményről kizárólag frissen regisztráltak számolnak be.. Hmmm, elképzelem, ahogyan egy elégedett ügyfél kitalálja, hogy ő most gyakorit fog olvasni, megkeresi, hol írnak rosszat a cégéről, és regisztrál, hogy megvédje... Igen, életszerű... Fensus, az összes regisztrációddal menj oda, ahova kívánom! ;)
2012. jún. 27. 15:48
Hasznos számodra ez a válasz?
 40/119 anonim ***** válasza:
Én vagyok a hárommal korábbi hozzászóló, nekem már régebbi a regem. De nem vagyok sem a cég vezetője, sem alkalmazottja. Ha viszont csak az egyoldalú vélemények kaphatnak itt helyet, akkor elnézést, nekem nem érdekem senkit védeni. Egyszerűen csak jeleztem, hogy nem mindig csak a cég a hibás. Engem nem vertek át, a többiekről nem tudok nyilatkozni. Ez szerintem nem valami nagy védelem, de gondoltam, elmondom. Bocs, hogy nem illett a világképedbe.
2012. jún. 28. 15:56
Hasznos számodra ez a válasz?
❮❮ 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 ... ❯❯

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!