Kezdőoldal » Tudományok » Társadalomtudományok és bölcsészet » Miért volt Britannia olyan...

Miért volt Britannia olyan szegény, hogy már 1916-ban csődbe jutott volna brutális masszív Amerikai kölcsönök és amerikai áruszállítás nélkül?

Figyelt kérdés
Elmaradott gőzgéphajtású gyáripara is közrejátszott ebben (ami nem volt képes hatékonyan termelni), vagy nem volt képes elég pénzt felhalmozni, hogy 2 évnél tovább bírja önerőből az Első Világháborút?

2023. márc. 1. 10:15
1 2 3 4 5 6 7 8
 41/76 anonim ***** válasza:
100%

"és miért volt sikeresebb az iparban mint a brit klasszikus."

Ennek némileg ellentmondani látszanak a valós tények, nevezetesen hogy a brit modellre épülő UK vagy az USA végül minden egyes alkalommal lenyomta a német ipart. De persze gondolom egy fanatikust most sem fognak megérinteni olyan jelentéktelen semmiségek, mint tények...

2023. márc. 2. 08:46
Hasznos számodra ez a válasz?
 42/76 kürasszír ***** válasza:
91%

# 40


Tudod, vérgáz, ha nagyrészt minimális számban épült kisautók képeivel próbálod bizonyítani, hogy a több millió darabos brit autógyártás minden terméke ilyen volt.


Mert ugye ha megnézzünk, hogy a linkelt képeid közül melyik pontosan hány példányban épült, na akkor jól leégnél, ugye. 😁😁😁😁😁

2023. márc. 2. 08:46
Hasznos számodra ez a válasz?
 43/76 A kérdező kommentje:
AZ USA és a NÉMET egy modelre épült. MANAGER KAPITALIZMUS, ízlelgessed a kifejezést. A nagyvállalatot vállalatot managerek irányították, nem családi vállalkozásként középkori világkép alapján a tulaj. Ezért az amerikai és a német ipari vállalkozások hatalmasra nőttek. A brit ipari vállalkozások megmaradtak közepes méretűeknek, így nem tudták támogatni annyira a kutatás-fejlesztést.
2023. márc. 2. 08:57
 44/76 A kérdező kommentje:

" hogy a több millió darabos brit autógyártás minden terméke ilyen volt."


Csak te állítottad hogy ilyen volt MINDEGYIK. Én azt mondtam, hogy a túlnyomó többsége ilyesmi volt, amibe egy német nem ülne bele. Ne feledd: Motoros triciklit is autónak nevezték a brit szabályok.

2023. márc. 2. 08:58
 45/76 A kérdező kommentje:
A briteknek nem voltak nagy saját autógyáraik, legtöbb ilyen "brit autógyártó" nagyobb garázsműhely volt 10-20 alkalmazottal. MEg az amerikaiak építrettek (nem gyártó) hanem összeszerelő üzemeket.
2023. márc. 2. 09:00
 46/76 kürasszír ***** válasza:
94%

# 30


IDÉZLEK: "Milyen helyeket uraltak? A harmadik világot, leigázták a nyillal dárdával harcoló primitív népeket....hű q*rva nagy hősök."


Hát, a britek Napóleon hadseregét szinte mindig elverték, Waterloo-nál magát Napóleont is.


A spanyolországi hadjáratban (1808-1814) az ott állomásozó majd 324 000 fős francia hadsereget sorozatosan legyőzték a britek, szinte minden nagyobb csatában kínosabbnál kínosabb vereségeket szenvedtek Napóleon marsalljai.


Mellesleg maga Napóleon mondta, hogy a brit "vöröskabátos" gyalogság a világ legeslegjobb gyalogsága.

2023. márc. 2. 09:32
Hasznos számodra ez a válasz?
 47/76 kürasszír ***** válasza:
94%

# 45


IDÉZLEK: "A briteknek nem voltak nagy saját autógyáraik, legtöbb ilyen "brit autógyártó" nagyobb garázsműhely volt 10-20 alkalmazottal. MEg az amerikaiak építrettek (nem gyártó) hanem összeszerelő üzemeket."


Szokás szerint emeletes butaságokat beszélsz.


Ugyanis nagyrészt pont a brit autógyárakat állították át repülőgépgyártásra a britek a II. világháborúban.


REPÜLŐGÉPGYÁRTÁS A II. VILÁGHÁBORÚBAN:

2023. márc. 2. 09:33
Hasznos számodra ez a válasz?
 48/76 kürasszír ***** válasza:
94%

# 45


IDÉZLEK: "A briteknek nem voltak nagy saját autógyáraik, legtöbb ilyen "brit autógyártó" nagyobb garázsműhely volt 10-20 alkalmazottal. MEg az amerikaiak építrettek (nem gyártó) hanem összeszerelő üzemeket."


Szokás szerint emeletes butaságokat beszélsz.


Ugyanis nagyrészt pont a brit autógyárakat állították át repülőgépgyártásra a britek a II. világháborúban.


REPÜLŐGÉPGYÁRTÁS A II. VILÁGHÁBORÚBAN:


Brit: 177 025 db


Német: 133 387 db


Az a hülyeséget pedig hagyd, hogy a britek csak összeszerelték az amerikai repülőgépeket, mert a britek kizárólag brit repülőgéptípusokat gyártottak, Amerikában ellenben egyáltalán nem gyártottak brit repülőgéptípusokat a II. világháborúban, még alkatrészként sem.

2023. márc. 2. 09:36
Hasznos számodra ez a válasz?
 49/76 kürasszír ***** válasza:
94%

# 45


IDÉZLEK: #14 "Egy kapitalista gazdaságot hasonlítottál össze egy félig piacgazdasági jellegű náci gazdasággal. A náci gazdaság nem volt teljesen piacgazdaság."


IDÉZLEK:: # 43 "AZ USA és a NÉMET egy modelre épült. MANAGER KAPITALIZMUS, ízlelgessed a kifejezést."


Cuncimókus!


Javaslom, hazudj egyformán! Mert egyszer azt állítod, hogy Németország amerikai típusú manager kapitalizmus, azaz tiszta kapitalizmus volt (az amerikai kapitalizmus vegytiszta kapitalizmus) , máskor meg azt, hogy Németország csak félig volt kapitalizmus.


Saját magaddal kerülsz ellentmondásba. :D :D :D :D :D :D

2023. márc. 2. 09:42
Hasznos számodra ez a válasz?
 50/76 A kérdező kommentje:

Waterllonál a katonák harmada sem volt Brit:

[link]


Kb. Annyi vagy kicsivel keveesebb brit katonát tudtak összeszedni és felfegyverezni mint II.Lajos Mohácsnál.


1944-ben a rommá bombázott Német Birodalom több repülőt gyártott mint a britek amerikai támogatással, annak elllenére hogy nem volt megfelelő mennyiségű alumínium Németországban.


"Javaslom, hazudj egyformán! "

Itt végig te csúsztatsz, egy tisztán I.VH-s topikhoz mindig visszacsempészed a II.VHt.


A Hitleri Németország nem volt KAPITALIZMUS. 1870-1933 között Németországban az amerikaihoz hasonló MANAGER kapitalizmus működött, ami modernebb és sikeresebb mint a középkorias családi tulajdon jogi hatalmára tekintélyére épülő (gyakran butuska) tulajdonos által irányított vállalat.

2023. márc. 2. 10:06
1 2 3 4 5 6 7 8

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!