Miért volt Britannia olyan szegény, hogy már 1916-ban csődbe jutott volna brutális masszív Amerikai kölcsönök és amerikai áruszállítás nélkül?
"és miért volt sikeresebb az iparban mint a brit klasszikus."
Ennek némileg ellentmondani látszanak a valós tények, nevezetesen hogy a brit modellre épülő UK vagy az USA végül minden egyes alkalommal lenyomta a német ipart. De persze gondolom egy fanatikust most sem fognak megérinteni olyan jelentéktelen semmiségek, mint tények...
# 40
Tudod, vérgáz, ha nagyrészt minimális számban épült kisautók képeivel próbálod bizonyítani, hogy a több millió darabos brit autógyártás minden terméke ilyen volt.
Mert ugye ha megnézzünk, hogy a linkelt képeid közül melyik pontosan hány példányban épült, na akkor jól leégnél, ugye. 😁😁😁😁😁
" hogy a több millió darabos brit autógyártás minden terméke ilyen volt."
Csak te állítottad hogy ilyen volt MINDEGYIK. Én azt mondtam, hogy a túlnyomó többsége ilyesmi volt, amibe egy német nem ülne bele. Ne feledd: Motoros triciklit is autónak nevezték a brit szabályok.
# 30
IDÉZLEK: "Milyen helyeket uraltak? A harmadik világot, leigázták a nyillal dárdával harcoló primitív népeket....hű q*rva nagy hősök."
Hát, a britek Napóleon hadseregét szinte mindig elverték, Waterloo-nál magát Napóleont is.
A spanyolországi hadjáratban (1808-1814) az ott állomásozó majd 324 000 fős francia hadsereget sorozatosan legyőzték a britek, szinte minden nagyobb csatában kínosabbnál kínosabb vereségeket szenvedtek Napóleon marsalljai.
Mellesleg maga Napóleon mondta, hogy a brit "vöröskabátos" gyalogság a világ legeslegjobb gyalogsága.
# 45
IDÉZLEK: "A briteknek nem voltak nagy saját autógyáraik, legtöbb ilyen "brit autógyártó" nagyobb garázsműhely volt 10-20 alkalmazottal. MEg az amerikaiak építrettek (nem gyártó) hanem összeszerelő üzemeket."
Szokás szerint emeletes butaságokat beszélsz.
Ugyanis nagyrészt pont a brit autógyárakat állították át repülőgépgyártásra a britek a II. világháborúban.
REPÜLŐGÉPGYÁRTÁS A II. VILÁGHÁBORÚBAN:
# 45
IDÉZLEK: "A briteknek nem voltak nagy saját autógyáraik, legtöbb ilyen "brit autógyártó" nagyobb garázsműhely volt 10-20 alkalmazottal. MEg az amerikaiak építrettek (nem gyártó) hanem összeszerelő üzemeket."
Szokás szerint emeletes butaságokat beszélsz.
Ugyanis nagyrészt pont a brit autógyárakat állították át repülőgépgyártásra a britek a II. világháborúban.
REPÜLŐGÉPGYÁRTÁS A II. VILÁGHÁBORÚBAN:
Brit: 177 025 db
Német: 133 387 db
Az a hülyeséget pedig hagyd, hogy a britek csak összeszerelték az amerikai repülőgépeket, mert a britek kizárólag brit repülőgéptípusokat gyártottak, Amerikában ellenben egyáltalán nem gyártottak brit repülőgéptípusokat a II. világháborúban, még alkatrészként sem.
# 45
IDÉZLEK: #14 "Egy kapitalista gazdaságot hasonlítottál össze egy félig piacgazdasági jellegű náci gazdasággal. A náci gazdaság nem volt teljesen piacgazdaság."
IDÉZLEK:: # 43 "AZ USA és a NÉMET egy modelre épült. MANAGER KAPITALIZMUS, ízlelgessed a kifejezést."
Cuncimókus!
Javaslom, hazudj egyformán! Mert egyszer azt állítod, hogy Németország amerikai típusú manager kapitalizmus, azaz tiszta kapitalizmus volt (az amerikai kapitalizmus vegytiszta kapitalizmus) , máskor meg azt, hogy Németország csak félig volt kapitalizmus.
Saját magaddal kerülsz ellentmondásba. :D :D :D :D :D :D
Waterllonál a katonák harmada sem volt Brit:
Kb. Annyi vagy kicsivel keveesebb brit katonát tudtak összeszedni és felfegyverezni mint II.Lajos Mohácsnál.
1944-ben a rommá bombázott Német Birodalom több repülőt gyártott mint a britek amerikai támogatással, annak elllenére hogy nem volt megfelelő mennyiségű alumínium Németországban.
"Javaslom, hazudj egyformán! "
Itt végig te csúsztatsz, egy tisztán I.VH-s topikhoz mindig visszacsempészed a II.VHt.
A Hitleri Németország nem volt KAPITALIZMUS. 1870-1933 között Németországban az amerikaihoz hasonló MANAGER kapitalizmus működött, ami modernebb és sikeresebb mint a középkorias családi tulajdon jogi hatalmára tekintélyére épülő (gyakran butuska) tulajdonos által irányított vállalat.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!