Miért van ez, ennyire rohadó világban élünk? (többi lent)
pl.:régen a Linkin Park, és egyéb jó zenék voltak a menők, ilyen Justin Bieber-ek el sem tudtak érni semmit, ma meg mindenhol ilyen JB 1D meg ilyen szánalmas b*zi szánalmas zene megy...miért lett az embereknek ennyire rossz izlése??
És a Linkin Park miért nem divatos újabban(no, nem mintha a divat miatt hallgatnám
mer a média ezt akarja
ezért se nézek tévét, se nem hallgatok rádiót
"5 JB szerű nyáladzó b*zi nyávog a klippükben...és ez 2012-ben a zene...."
Az hogy Backstreet Boys meg 'N Sync mond neked valamit? Na látod, ez a nyáladzás már a 90-es években is menő volt (sajnos).
És a nagy kérdés:
"Miért van ez, ennyire rohadó világban élünk?"
Egy szóval válaszolva: PÉNZ. Az ilyen "előadók" segítségével tudnak a kiadók a tinédzsereken keresztül szert tenni apuci és anyuci pénzére ("jaj apu ne légy már ilyen izé, hadd menjek el a koncertre, különben is a Rékáék is ott lesznek"). És hogy miért ezzel a csöpögős nyekergéssel próbálják meg ezt? Mert pl. egy rock vagy nu metal banda koncertjére mégse engedné el annyi szülő a gyerekét...
Egy pici idézettel színesíteném a véleményed :):
"Utálom ezt az egész nu metal szarságot is, mert csak egy kommersz szemét." (Dez Fafara a Coal Chamberből).
Persze nem értek ezzel egyet, mivel "beteges" LP rajongó vagyok, ellenben az ezredforduló környékén a "klasszikus" metált hallgatók többsége így vélekedett erről az egészről. "Mert milyen dolog az, hogy van DJ és rapper is a csapatban? Phöjj, csúnya, rossz, kommersz fos!".
Az, hogy a Korn, a Limp Bizkit, vagy a Linkin Park felemelkedett, egyáltalán nem volt véletlen. Tény, hogy a nu metal a média nélkül SEHOVA sem jutott volna, pont, mint az ezelőtt felsorolt bandák. Az alternatív rock, és a metal között sikerült belőni az utat. Nagy rétegeket érintett meg, és az egész pont jó időben jött. Az már más, hogy gyakorlatilag egyedül a Linkin Park csillaga ragyog még mindig. A Limp Bizkit tagjai, hogy diplomatikusan fogalmazzak "nagyon össze tudnak veszni". A Chocolate Starfish után Wes Borland (gitáros) kivált a bandából, és a saját bandájával zenélt. Bár jó muzsikát játszottak, félelmetesen rétegzene volt, ezért nem ért el sikert. Wes gyakorlatilag miután a Limp Bizkitben hírnevet szerzett, le is lécelt, mintha az LB csak egy "eszköz" lett volna. Tahó húzás, valljuk be. Aztán beismerte,hogy f@sz volt, 2004-ben visszatért. Ekkorra viszont már kikoptak. 2000-ben a Chocolate Starfishből még 14 milliót adtak el. 5 évvel később ez a szám 500 ezerre csökkent. Feloszlottak. Aztán újra összeálltak 2009 tájékán, majd kijött a Golden Cobra tavaly nyáron és... bukás lett, legfőképp a promóció teljes hiánya miatt (egyedül a Golden Cobra klip lett kész, mostanában kezdtek vakarózni, hogy a Killer in You-hoz is rakjanak valamit, de nem úgy tűnik, mintha lenne belőle valami). Idén viszont DJ Lethal kivált, mert úgy érzi, hogy Fred Durst gyakorlatilag learatta az összes babért, mint "diktátor" a bandában (a Why Try-t, és a Killer In You-t is Lethal írta, teljesen egyedül). Úgyhogy nagyon úgy tűnik, hogy semmi nem lesz a visszatérésből. A Korn is szétesett azóta, bár együtt vannak még,de 2 eredeti tag sincs már ott. A skrillexes számuk után eléggé leírták magukat nálam...
A Linkin Park viszont még mindig sikeres, még mindig jó (bár a zenéjük megváltozott). Úgyhogy gyakorlatilag ők lettek az utolsók, akik még méltóak önmagukhoz.
A kérdéshez: Mint már mondták, nem új keletű dolog ez a nyáladzás, most viszont aranykorát éri...
Hagyjátok már ezt a hülyeséget, hogy PÉNZ. Szerintetek Axl Rose ingyé' ordibál nektek végig egy egész estét a színpadon? Szerintetek rajta nem húznak a menedzserek és a stúdiók? Vagy mégis miből veszik meg a nagy rockzenészek a heroint és a crack-et, amivel negyvenéves korukra leépülnek? Komolyan azt gondoljátok, hogy az általatok annyira emlegetett "igazi zenészek" egy adott koncert után, mikor a lóvéra kerül a sor, azt mondják, hogy "ááá, nem fogadjuk el, ezt most azért csináltuk, hogy szórakoztassuk az embereket"? Ugyan már, ugyanúgy a pénzről szól a rockzene is, mint a pop, a rap, a tánczene, és lehetne reggelig sorolni. Ugyanolyan kommersz mindegyik, esetleg annyit lehet mondani, hogy a pop kommerszebb, mint a rock.
Mellesleg manapság minden pénz. Egy széken ülsz (pénzért vetted), előtted a gép (pénzért vetted) monitorja (pénzért vetted), és a klaviatúrán (pénzért vetted) írogatsz interneten (pénzért adják) egy olyan weboldalra, aminek az üzemeltetője valószínűleg pénzt fizet a szerver tulajának, valamint pénzt kap, ha kipakolja a reklámokat. És ez csak a szűk, fél méteres körzetedben van.
Ui.: Elnézést azoktól, akik laptopról (pénzért vetted) ágyban (pénzért vetted) fekve írogat úgy, hogy a szomszéd wifijét lopja (azt a szomszéd veszi pénzért).
Kedves utolsó! Értem hogy mindenkinek meg kell élnie valamiből, ezzel nincsen semmi baj. Én viszont igazából arra akartam rávilágítani hogy az a világ amire a kérdező gondolt tele semmitérő tinisztárocskákkal meg fiúbandákkal elsősorban a nagy lemezkiadó cégek meggazdagodásáról szól. Ez a rendszer elsősorban róluk szól, csak mellesleg a(z igazi) zenészekről. Ha nem így lenne akkor nem kéne a csapból is annak folynia amit a kiadók futtatnak fel hogy a fogyasztói társadalom legfiatalabb (ezzel együtt legtapasztalatlanabb és legnaivabb, ezáltal legkönnyebben befolyásolható) rétegét használja fel a pénzszerzésre.
4. voltam
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!