Sokból kimaradok, ha kihagyom az egyetemi képzést, és otthon tanulom meg a C++-t?
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
"és n+1 év alatt már kiépítettek egy saját keretrendszert, amivel gyorsan és hatékonyan tudnak ilyen fejelsztéseket elvégezni."
Miért ugatsz bele olyasmibe, pomogács, amiről lövésed sincs?
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
Nem cél, hogy 1 év múlva már a világot is le tudjam programozni (ki tudná?), csak eljutni egy olyan szintre, ahol már juniorként tudnának alkalmazni engem egy jó munkahelyen, ahol majd beletanulok a dolgokba a nálam tapasztaltabbaktól.
Szerintem minden pályakezdőnek ez a célja, nem sokan lehetnek, akik épp megkapták a diplomát, de már minden tudnak.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
Én interjúkon mindig jókat szórakozok az autodidakta módon képződött, magukat programozónak képzelő jelölteken ahogy elvéreznek olyan alap _gyakorlati_ feladatokon, amit egy valamire való másodéves Bsc-s még zh feladatnak is körberöhög.
Kedves kérdező, ne a kerülő megoldásokat keresd. Mérnöki diplomával jó alapod van hozzá, hogy munka mellett is kényelmesen elvégezz egy egyetemet.
Azok mondják, hogy semmit sem ér, akik épp hogy átvergődnek rajta, minden tárgyukat összepuskázva.
Hidd el, meg fogja érni. Ég és föld a különbség szakmai felkészültségben a "tudok c++ kódot írni meg olvastam pár dolgot" és az "egyetemet _tisztességesen_ végzett" fejlesztő között: Az első lehet, hogy adott pillanatban jobban tud c++ kódot írni, de a másodiknak van egy stabil alapja, amire lehet építkezni.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Nem ér meg nekem több évet végigszenvedni megint az egyetemen, és ismerem annyira a rendszert, hogy nem megy az úgy, hogy ezeket a tantárgyakat csak simán elismernék. Úgy van kialakítva a tanterv, hogy egymásra épülnek a tantárgyak, így a 3 és fél éves képzést nem lesz lehetőségem lecsökkenteni 2 év alá csak azért, mert én már megcsináltam azokat a tantárgyakat. Teljesen felesleges szopás lenne, arról nem beszélve, hogy most már dolgozom, nem akarok 30 éves koromig munkanélküli hallgató lenni. Így pedig maximum levelező képzésen vállalnék be valamit, nappalin nem. Ha egyetemről van szó, és nem valami egyéb tanfolyamról.
Az tetszik, amit az 5-ös válaszoló linkelt, csak szex és más semmi.
Vagy maradnék az otthon online megkereshető forrásoknál.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
# 17/19:
BSc mérnök-infó illetve villamosmérnöki kar szakdolgozat témák '17-'18.
- 3D lézerscanner exportereinek kialakítása, pl. 3D nyomtatáshoz
- 3D lézerscanner: 3D scanner kamera kalibrációja és homográfia menedzsment
- Adatbányász algoritmusok tanulmányozása grafikus vezérlő kártyákon történő alkalmazásukhoz
- Alakzatok detektálása tanuló algoritmusok felhasználásával
- Gépjármű radar vezetést segítő funkcióinak hardware-in-the-loop tesztelése
- Kooperatív eseményszervező alkalmazás felhasználókezelő- és alapmoduljának fejlesztése
- Neurális hálózatok alkalmazása UAV környezetben
- Robotizált ipari gyártócella virtualizált tervezése és tesztelése
- Rockwell PLC és SCADA rendszerek vezérléstechnikája
- Útburkolati hibák azonosítása fényképek automatikus kiértékelésével
- HoloLens alapú ipari monitorozó és beavatkozó rendszer
- Kommunikációs szoftver tervezése és implementálása vasúti fékvezérlő egységhez
- Protokoll teszter készítése SPI alapú gyorsulásmérőhöz
- Szemantikai elemzés a 4lang rendszer használatával
Ezen témák egyikét kell a végzősnek kiválasztania és megírnia belőle a szakdolgozatát, majd a dolgozatot egy bizottság előtt megvédenie. Ez a diploma előfeltétele.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!