Kezdőoldal » Sport, mozgás » Egyéb kérdések » Ti mennyi csirkemellt vesztek...

Ti mennyi csirkemellt vesztek egy 1hónpra? Szálkásítás

Figyelt kérdés
2013. ápr. 25. 20:20
1 2 3 4
 11/33 A kérdező kommentje:
Amúgy milyen mérnök???
2013. ápr. 25. 20:51
 12/33 anonim ***** válasza:

Élelmiszermérnök vagyok és gyógyszergyárban vagyok fejlesztő. De én csak étrendkiegészítős témákat kapok.

Majd te is jól fogsz keresni és nem lesz gond a kaja. Ezt én nem nagyképűségből írtam, csak tényként, magyarázatként. Ezért (is) kell tanulni, hogy legyen lé mindenre.:)

2013. ápr. 25. 20:59
 13/33 A kérdező kommentje:

Én biomérnökre akartam menni :S de a szüleim okoskodtak,hogy nem valami jó így lett durva matekos cucc :S amivel tényleg gennyesre lehet keresni :S durva lehet amiben te dolgozol :D

és am az mit csinál pontosan? :D ha nem vagyok indiszkrét

2013. ápr. 25. 21:01
 14/33 anonim ***** válasza:

Nos ez egy igen összetett és bonyolult dolog, az hogy kinek mennyire van szüksége...

az említett, 2-3grammos testtömeges fehérjés diéta igazából azoknak az embereknek lett kitalálva, akik már jó ideje sportolnak, van egy relatív nagy izomtömegük, amit a diéta alatt is táplálni kell.

Az első válaszolónak valószínűleg azért relatív alacsony az izomvesztesége, mert a 100kg-jában a sok zsír alatt nincs annyi izomtömege mint egy profi/amatőr testépítőnek, így elképzelhető, hogy tényleg elég a számára a napi 200g csirke, egy ekkora súlyú ember, aki ennyit eszik, valószínűleg nem is mozog valami iszonyatosan sokat(onnan sejtem, hogy én is ebben a cipőben járok), és ha akarna sem tudna... Míg Montez a válaszából ítélve, egy tipikus kókuszfejű, akinek vannak nagy izmai, és azt fent is kell tartani a sok sok húsival.

Mostanában olvastam rengeteget ebben a témában, mert én is nemrégen kezdtem csak ezt a szálkásítás dolgot, mert dagadt vagyok, valamelyik sportkönyv azt írta, hogy egy normál átlag embernek, aki nem sportol rendszeresen, annak a 0.8g*testtömeg fehérje is bőven elég.