Karàcsony Gergely miért nem tesz semmit a dugók ellen?
Miért jó az a libsiknek, ha állandóan dugó van és meglehet fulladni a szmogtól? Építteti felelőtlenül össze-vissza a biciklis utakat aztán csodálkoznak, ha káosz van a városban. Miért gyülöli ennyire az autósokat?
A másik a gaz. Miért nem lehet karbantartani a várost? Miért jó, ha az emberek nyakig gazban sétálnak ki a munkahelyükre?
Kezdjük ott hogy az orszag szinte összes Duna hídja a fővárosban van. Ha el akarsz jutni keletről a Dunántúlra át kell menned Pesten. Az m0 fizetős és elég durva forgalma van. Sokan tényleg a dugóban ülnek inkább.
Kompok vannak a Dunán de az is idő mire átér az ember.
#45 Számos dolgot tehetne, ezek egy része semmibe vagy csak jelképes összegbe kerül:
BKV-járatok sűrítése és/vagy racionalizálása. Pl. a zónázó vonatok mintájára lehetnének zónázó buszok, illetve minden buszjáratnak csatlakoznia kellene legalább egy metróvonalhoz. Menetrendek átalakítása az átszállások optimalizálása érdekében.
P+R parkolók építése, a meglévő néhány P+R parkoló ingyenessé tétele.
Az eszetlenül kialakított biciklisávok megszüntetése.
Kerékpárosok kitiltása a legforgalmasabb főutakról, amennyiben van párhuzamos mellékutca.
Forgalmi jelzőlámpák összehangolása, hogy a piroshullámok helyett a zöldhullámok legyenek gyakoribbak.
Ahol van aluljáró, ott a zebrákat nyomógombossá kellene tenni, és csak a mozgássérülteknek engedni a használatukat.
Járatok sűrítése oké de nincs pénz rá gondolom.
Biciklisávok előtt nem voltak dugók? Ha nem lesznek hogy akarod hogy kevesebben autózzanak és kevesebb dugó legyen?
Ha jól értem akkor ami terület van azt adják vissza az autósoknak faltól falig az övék legyem az minden. Esetleg lerombolni is lehetne házakat plusz sávok építése miatt nem?
Tehát ha jót akarnak az autósoknak akkor bővítik a lehetőségeiket ha azt bővítik akkor többen ülnek autóba akkor pedig több a dugó tehát nem lesz jobb az autósoknak.
Azt kellene szerintem megérteni hogy ilyen város ami ilyen belvárossal rendelkezik és ekkorára nőtt és ennyi ember akar oda bejutni minden nap az sosem lesz jó az autósoknak. Vagy másik megoldás valóban házak elbontása és városi autópályák kialakítása mint amerikai városok is csinálták egyébként meg ezekben a városokban is vannak dugók továbbra is szóval megérte 12 sávos autópályákat épiteni a városokba.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!