Vajon miért van jó ideje felfüggesztve az ingyenenergiáról szóló K-fórum?
Erről van szó:
Legutóbb a gyakorlatban is működő mágnesmotorokról volt szó. Lehet hogy valakiknek ez nem tetszett hogy ilyen információk terjedjenek?
Akarom,de tudom hogy nem lehet.
Kegyes hazugság jobb mint a szürke valóság?
"mozgó alkatrész nélküli"
Ez tetszik nekem a legjobban.
Akkor ez áll?Vagyis nem csinál semmit?
Vagy ott belül mozog valami?Amit nem látunk,nem is értjük...de kicselezzük valahogy?Ilyen a mesékben sincs.
"mozgó alkatrész nélküli"
Még Egely nevezte el így azokat. De szerintem tudod hogy azokról van szó amik az elektronokon kívül semmiféle mechanikusan mozgó alkatrészt nem tartalmaznak. Tudsz jobb gyűjtőnevet is adni? Hát akkor írd le.
Illetve Egely csak lefordította magyarra például a Motionless Electromagnetic Generator elnevezést. És a mozgó alkatrész nélküli készülékeknél az elektronokon kívül a fluxus is mozoghat. De szerintem érthető hogy mechanika nélküli készülékekről van szó.
---
Részben a hozzád hasonló titkolózók miatt voltál sikertelen te magad is. Mert számos feltaláló vagy műveket kiadó pont úgy titkolózott ahogy te is. Még le is írtad hogy titoktartást javasolsz itt másnak is. Persze vannak olyan feltalálók is akik nem is tudták tudományosan megmagyarázni találmányuk működését. Ők azok akik megérzésből dolgoztak, ahogy például Enzo vagy Karvak is. Viszont ők nem titkolóztak. A biztos és legnagyobb előrelépésre az a garancia ha mindenki mindent megoszt másokkal. Olvashattad itt a "fórumon" a Karvakkal való párbeszédemet. Karvakban és bennem az volt a közös, hogy nem titkolóztunk semmit. Remekül kiegészítettük egymást. Ő számtalan olyan linket és példát említett, ahol megérzése szerint többletenergia volt. Én meg kapásból bizonyítottam is a matek és fizika nyelvén. Colombo hadnagy precizitásával és alaposságával kezdtek összeállni a részletek. Majd ebből megszületett a mágnesmotorok működésének magyarázata is.
De úgy hogy hallgatsz és másokat is arra ösztönzöl, az tényleg további 30 év elvesztegetett idő irányába vezet. Annak meg mi értelme?
"A fentiek figyelmen kívül hagyásával/részemről/ tényleg felesleges fojtatni a meddő vitát.
Kérdést eddig nem tettél fel/vagy elkerülte a figyelmemet,bocsánat/.
Nagyon sok homokváram összeomlott már,-------de egyre jobbak és szebbek lesznek---------.
--------Tudom mit kell csinálni ahhoz,hogy ne omoljon össze------de akkor nem tudnék újat építeni,ami még szebb és jobb lehet."
"Akkor most szaladok mozgó alkatrész nélküli cuccokat fényképezni,jaa meg mágnesmotorokat.
Mozgó alkatrész nélküli mágnesmotor is kell?...mert azt nem találom."
Várjuk.
József!
"Majd ebből megszületett a mágnesmotorok működésének magyarázata is. "
Ezt a magyarázatot konkrétan itt leírnád?
Nálam valahogy ez a magyarázat kimaradt!...
Vagy olyan szenilis vagyok, hogy nem emlékszem rá!?
"Ezt a magyarázatot konkrétan itt leírnád?"
Enzo lemezes mágnesmotorjánál írtam le. Amely magyarázat az összesre illik. Enzo motorjánál egy lemez és mágnes páros létrehoz egy ω szögsebességet. Gondolom nem szorul magyarázatra hogy miért fordul el a ferdén helyezett lemez felett a forgórész. De ez még nem jelentene többletenergiát, tehát folyamatos forgást sem. Hanem van 3 ilyen egység, ami közül legalább egy létrehoz egy további Δω szögsebességet is. Ezért a forgás közben folyamatosan létrejön legalább 2 darab ω összege (ω+Δω).
A Perendev, vagy kiterített változatánál a Magnetic Rail Gun-nál szintén ez történik: Egyszerre több erő összege hat a mozgórészre, tehát több gyorsulás összege keletkezik, ami több pillanatnyi (szög)sebesség összegét jelenti.
A Perendevnél, ahogy a pakisztáni motornál is nem csak több mágnes páros van a forgórész kerületén, hanem legalább 3 sorban van megismételve ugyanez (azaz 3 tárcsa van), szögben is eltoltva egymástól hogy a forgás közben mindig létrejöhessen a szögsebességek összege. Lehetőleg minél több tagú legyen ez az összeg.
De felesleges volt mindezt leírnom. Viszont az nem lenne felesleges ha fogadnák arra, hogy vagy te vagy Idegen, vagy akár valaki ismeretlen hozzászóló a leírtakat meg fogja cáfolni hogy szerinte nem így van. Hogy miért nem így van? Hát több okból is:
1. Más is megértené a fizikáját és megépítené sikerrel.
2. Létrejönne egy működő készülék ami akár el is terjedhetne és oda a fő szenvedészeti cikk, a hagyományos energetika.
3. A következő 30 év nem értelmetlenül telne.
Miért nem látunk akkor több ilyen elven működő motort a neten?...
Enzo motorjának forgására lehetne jó az általad leírt magyarázat..
De mitől állt meg? (a remanencia nem nő meg a megtett fordulatok számától)
Ha nem tudjuk, hogy mitől állt meg, akkor azt sem, hogy mitől indult el.
Kíváncsi lennék a véleményedre József!
Mi a fontosabb a forgatást létrehozó nyomaték, vagy az ebből eredő lendület?
Esetleg a két tulajdonság energiaösszege mindig egyforma?
Ha az utóbbit választod, akkor mindegy, hány forgórész van. A forgórészek számának növelése nem csak a forgató nyomatékot növeli, hanem a nehéz pontok számát is.
Ha Enzo motorja bármi okból kissé lelassul, akkor az összeadandó szögsebességek, tehát az energianyereség is lecsökken. (kisebb lesz a +2ab tag). Ha a kritikus szint alá csökken ez az energianyereség, tehát a szögsebesség, akkor várható a leállás. De nehezen tudom elképzelni azt hogy a szögsebessége bármi okból is lecsökkenjen egy óra járás után. A mágnes és a lemez közötti vonzóerő ha nem csökkent mondjuk fél óra járás után, akkor mi okból csökkent volna 1 óra múlva? A B-H görbéből én úgy gondolom hogy a Br remanens indukció értéke fix. Tehát ahol a görbe metszi a függőleges tengelyt. Akárhányszor járjuk is körbe azt a görbét.
---
"Mi a fontosabb a forgatást létrehozó nyomaték, vagy az ebből eredő lendület?"
Úgy mondanám, hogy minél nagyobb legyen a W = ½Θ(ω+Δω)² forgási energia képletében az összeadandó ω szögsebességek értéke, és minél több legyen az ilyen összeadandó szögsebességeknek, mint tagoknak a száma. Ekkor lesz minél nagyobb az energianyereség. Van ott egy Θ tehetetlenségi nyomaték is. Ami analóg a lineáris mozgásnál tekintett m tömeggel. Ennek a "lendületnek" annyiban mindenképpen jelentősége van, hogy a kritikus pontokon segíti tovább lendülni a forgórészt. Mivel a kerület mentén akadhat olyan rövid szakasz, ahol az energianyereség nagyon minimális, ott terhelés közben leállhatna ha nincs lendület.
---
Nagy ω szögsebességeket nagy taszítóerővel lehet elérni, ebből követkerik hogy az M = F×r forgatónyomaték is nagy lesz. És akkor nagy lesz a P = Mω teljesítmény is.
De például a pakisztáni motor mágneseinek költségét nagynak gondolom. 500 W ha lehet az a motor. Olcsó ferritmágnesekkel talán még gazdaságos lehet, de neodym mágnesekkel borsos árúnak tűnik.
Miért nincs több mágnesmotor? Mert az emberek többsége még nem hiszi el hogy sikerülhet neki elkészíteni. Senki sem szeret a bizonytalanba befektetni. Sok munkának és befektetésnek gondolják, és kicsi nyereségnek. Egy 500 W-ossal még nem lehet fűteni.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!