Őrült vagyok, mert használt háztartási gépeket vettem?
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Tartosabb? Tenyleg?
Szomszed biztos azért szedte szet, es csinalt belole holapatot, nekunk is.
Aokkal kisebb ero megviseli
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Igen, tényleg. Írtam, hogy mái napig látni Ladát, Trabantot, kispolákot az utakon. Úgy, hogy már vagy 40 éve nem gyártják őket.
Egy mai átlag autó meddig bírja vajon? 6 év után már többe kerül a szerviz mint egy új.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
"Végig az igazat mondtam, amit tapasztaltam."
Igen, láttál egy Trabantot meg két Ladát innentől leszűrted, hogy a Trabant örök és sérthetetlen. Gratulálok.
"Minőségileg ANNYIBAN jobb, hogy sokkal tartósabb, mert mái napig közlekednek az utakon"
Aha. És mennyi? Mert hogy arányaiban sokkal több nyugati Oldtimer korú autót látni. Míg keleti autókból is 90%-ban hobbi autót. Csak mellékesen megjegyzem, van működő Ford T modell is. erről ennyit.
"A Trabant jóval tartósabb egy mai népautónál, akármit is vekeng az a ténytagadó hülyegyerek."
Kedves tényhamisító hülyegyerek. Légyszíves számold össze hány Trabantot látsz napi használatban és hány egyéb autót. Köszönöm, nincs több kérdésem.
És számod össze hány Suzuki Swiftet látsz amik mára 25-30 évesek. Vagy akár 1-es Golfot, vagy bármi mást. De gondolom neked van igazad és az emberek többi 99,99%-a hülye aki az első lehetőségnél kukázta a Trabit.
"Levezettem a kerékpárnál is, mennyire "frankó" a TESZKÓ gazdaságos "montenbájk"."
Ja nagyon levezetted, egyik percben még Csepel tacskóval érveltél másik percben a több 100 ezres bringákkal...
"Arról már ugye mélyen kussolsz, hogy sok éve nem gyártják egyiket se, és ha gyártanák, akkor vélhetően több lenne az utakon belőlük.."
Arról az apróságról azért ne kussolj légyszíves, hogy NEM OK NÉLKÜL nem gyártanak Trabantot. Ha gyártanák se venné a kutya se. De nyilván azt fogod mondani, hogy de és mindenki Trabanttal járna, ami nyilván nem igaz.
"Épp elég érvet hoztam fel, hogy téged egyik se győz meg, sajnállak."
Nagyon sok érvet felhoztál. Konkrétan nullát :D
"Nem baj, hajtogasd csak tovább a bugyuta hazugságaidat, tagadd csak tovább a tényeket ha ennyire savanyú a szőlő, hadakozzál csak a valósággal, butaproli - csak vesztes lehetsz."
Hülyék ellen nem "nyerhetek" ez tény. De nyilván én vagyok hazug ténytagadó. Miközben a tények továbbra sem melletted állnak.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Ennyire amugy miert bant, hogy lejárt a trabikád ideje?
El tudom képzelni, milyen helyen laksz, ha ennyi ilyen regi autot latsz.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
"miközben hány vele egykorú Suzukit, vagy Fordot tudnál mutatni? Ja, hogy egyet se?"
Azért nem, mert abban a korszakban ezeket nem importálták hozzánk. Nyugaton vannak fordok abból a korból, hasonló számban mint itt lada vagy trabant.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Nem tűnik fel, hogy nem egy emberrel beszélsz? Csak, ha mar olysn okos vagy...
Az en kornyekemem csodaszamba megy, ha ilyen autot latunk...
Parat evente...
Na, de nem valaszolsz??ha tartós, miert nem all senki udvaraban ott, akar dísznek?
Daráló sincs a kornyeken. Gondolom, elmaradottabb reszen elsz, es ezert zaklat fel igy ez a fejlodes
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
A kilencvenes évek óta van Suzuki, Ford, Citröen, és sok más modell is. Hol vannak azok, amiket anno gyártottak? Ja, a roncstelepen. Oké.
Nem különösebben érdekel, hány emberrel beszélek. Ha igazatok lenne, egy is elég lenne belőletek.
Egyébként mi ez az autó-fétis nálatok? Van kismillió egyéb régi dolog is, ami legalább olyan jól ellátja a feladatát, mint az újak. Ezzel szemben szerintetek az a helyes magatartás, hogy amint megjelent valamiből egy új modell, a régit vágjuk a szemétre.
Ezzel csak egyvalaki jár jól: a kereskedők. Más nem.
Magyarország pedig, úgy ahogy van, elmaradott, szóval a kérdésed már csak ezért is értelmetlen.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
Ezzel a logikával a 60 éves keleti autók is szarok, mert a ford t modell több mint 100 éves és még mindig van amelyik működik. Minek is fejlesztettek utána tovább? Az kész volt, maradni kellett volna annál, és azt gyártani 100 évig változtatás nélkül. Teljesen felesleges volt a ladát meg trabantot megtervezni, mert már 50 évvel azelőtt is voltak jó autók, ott meg kellett volna állni. Ahhoz képest a trabant is szar, mert a t modell több mint 100 évet kibírt, ez a trabantról nem mondható el.
"A kilencvenes évek óta van Suzuki, Ford, Citröen, és sok más modell is. Hol vannak azok, amiket anno gyártottak? Ja, a roncstelepen. Oké."
A kilencvenes években gyártott suzukik közül rengeteg van az utakon, ezerszer több mint lada vagy trabant. Fordra ugyanez igaz.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
A T-modellre nem mondtam, hogy selejt. Igen, az valóban minőségi gyártmány, ha ennyi évet kibírt, és még mindig működik. Ja, mellesleg a T-modell magyar fejlesztés ám (nem kapcsolódik a kérdéshez, csak úgy a margóra).
A Trabantnak, Ladának semmi köze nincs a T-modellekhez, eleve két külön országban készültek. Ha nem lett volna vasfüggöny, és idehaza is gyártották volna a T-szériát, akkor meg itt furikáznának az utakon, és akkor meg azokat szaroznátok le, hogy ősöreg vacak, ki vesz ilyet, még klíma sincs benne.
Én konkrétan egy kilencvenes évekbeli Suzukit se látok az utakon. A rendszámok, tudod...könnyen meg lehet állapítani, mikor helyeztek üzembe egy gépkocsit.
(persze, lehet új rendszámot is adni egy autónak ha kivonatod a forgalomból, de ezt az emberek elenyésző hányada lépte meg)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!