Kezdőoldal » Kultúra és közösség » Vallás » Miért van ez a hadakozás a...

Miért van ez a hadakozás a Jehova tanúi ellen? És hol vannak a félre fordítások? Konkrét példát szeretnék látni, hogy hol és miért? Én is kételkedem, de a Károli Gáspár Bibliában is szerepel Jehova neve. Mózes I.32:9 (1949-es kiadás)

Figyelt kérdés

2015. júl. 27. 20:13
1 2 3 4 5 6 7 8 9
 51/85 anonim ***** válasza:
84%

Vidiripi


"Az egyik legérdekesebb ferdités Lukács 23:43

Károli:

És monda néki Jézus:Bizony mondom néked:Ma velem leszel a paradicsomba.

UVF:

Ő pedig ezt mondta neki"Bizony mondom neked ma,velem leszel a Paradicsomban" "


De ami még érdekesebb hogy Jézus 3 napig halott volt! S a Biblia pontosan leírja hogy mit is csinált ez idő alatt! De a helyzet az hogy én sehol sem olvasom azt hogy a paradicsomban lett volna.

Még egy apró dolog hívő emberek gondolkodók. Az írja hogy paradicsom! Nem azt írja hogy mennyország! Na már most a paradicsom az a Földön volt és először Ádámnak lett a lakhelye majd Éváé!

A mennyországban meg laknak az angyalok Jézus és maga az Atyaisten! Szóval oké hogy Jézus megemlékezik a vele együtt megfeszített emberről na de mit is Ígér neki hogy hol lesz vele együtt?



"de ami nekem a legzavaróbb és elfogathatatlanabb az a Jézusról való állítás mely szerint bálvány."


Erről nem tudok. De arról igen hogy Jézust Mihály arkangyallal azonosítják Jehova tanúi ami szerintem abszurd. De mindenki kutasson utána és találja meg maga a válaszokat! Ott van a Bibliában csak el kell olvasni.

Én azt mondom Jézus nem Mihály és Mihály nem Jézus! De ez az én meggyőződésem!

2015. júl. 31. 21:48
Hasznos számodra ez a válasz?
 52/85 anonim ***** válasza:
31%

Jézus mikor a paradicsom szót említi a mennyet jelképezi.

és nem a földet.

a paradicsom a boldogság és a bőség az önzetlen szeretet a menny.Isten Országa.

2015. aug. 1. 04:56
Hasznos számodra ez a válasz?
 53/85 anonim ***** válasza:
84%

Vidiripi


"Jézus mikor a paradicsom szót említi a mennyet jelképezi."


Meglehet! De akkor sem ott volt 3 napig. Sőt nem csak hogy nem ott volt de még feladata is volt Jézusnak.

2015. aug. 1. 10:11
Hasznos számodra ez a válasz?
 54/85 anonim ***** válasza:
29%

Hol volt Jézus három napig a halála és a feltámadása között?


Válasz: 1 Péter 3:18-19: “Mert Krisztus is szenvedett egyszer a bűnökért, az Igaz a nem igazakért, hogy Istenhez vezessen minket, miután halálra adatott test szerint, de megeleveníttetett Lélek szerint. Így ment el a börtönben levő lelkekhez is, és prédikált azoknak”.


A “Lélek szerint” kifejezés a 18. versben pont olyan szerkezetű, mint a “test szerint” kifejezés. Tehát az tűnik a legjobbnak, hogy a “Lélek” szót úgy vizsgáljuk, mint a “test” szót. A test és lélek Krisztus teste és lelke. A “megeleveníttetett Lélek szerint” arra a tényre mutat, hogy Krisztus bűn-hordozása és halála elszakította az ő emberi lelkét az Atyjától (Máté 27:46). Az ellentét a test és a lélek között van, mint a Máté 27:41-ben és a Róma 1:3-4-ben, nem pedig Krisztus teste és a Szentlélek között. Amikor Krisztus bűnhödése befejeződött, az ő lelke visszaállította a közösséget, ami korábban megtört.


Az 1 Péter 3:18-22 leír egy hiányzó láncszemet Krisztus szenvedése (18. vers) és megdicsőülése (22. vers) között. Egyedül Péter ad pontos információt arról, hogy mi történt a két esemény közöt. A “prédikált” kifejezés a 19. versben nem a szokásos újszövetségi leírása az evangélium prédikálásának. Szó szerint az üzenet kihirdetését jelenti. Jézus szenvedett és meghalt a kereszten, a teste meghalt és a lelke is halottá vált, mert ő bűnné lett. De az ő Lelke életre kelt és az Atyához kiáltott. Péter szerint valamikor a halála és a feltámadása között Jézus egy különleges hírt mondott a “börtönben levő lelkek”-nek.


Először is Péter lelkekről beszél, nem szellemekről (3:20). Az Újszövetség eredeti nyelvén a “lelkek” szót angyalok és démonok leírására használták, nem emberi lényekre, és a 22. vers és úgy tűnik, hogy megerősíti ezt a jelentést. Továbbá sehol a Bibliában nem olvassuk, hogy Jézus meglátogatta volna a poklot. Az Apostolok Cselekedetei 2:31 azt mondja, hogy “halottak birodalma”, de ez nem a pokol, hanem egy ideiglenes hely a halottaknak, ahol a feltámadást várják. A Jelenések 20:11-15 tisztázza a különbséget a kettő között. A pokol, a tűz tava a végső helye az elveszetteknek.


A mi Urunk kiadta a lelkét az Atyának, meghalt, és valamikor a halál és a feltámadás között meglátogatta a halottak helyét, ahová üzenetet vitt a lelkeknek (valószínűleg bukott angyaloknak, lásd: Júdás 6), akik valahogy a Noé korában történt özönvízzel voltak kapcsolatban. A 20. versből derül mindez ki. Péter nem mondta el nekünk, hogy mi volt az üzenet ezeknek a bebörtönzött lelkeknek, de nem lehetett a megtérésé, hiszen az angyalok nem térhetnek meg (Zsidók 2:16). Talán a Sátán feletti győzelem kijelentése volt (1 Péter 3:22; Kolossé 2:15). Az Efézus 4:8-10 szintén azt jelzi, hogy Krisztus elment a “paradicsomba” (Lukács 16:120; 23:43) és elvitte a mennybe mindazokat, akik hittek benne az Ő halála előtt.



Tehát összességében a Biblia nem teljesen tisztázza, hogy mit csinált Krisztus a halála és feltámadása közötti három napon. Az azonban valószínű, hogy a győzelmét hirdette a bukott angyaloknak vagy/és a hitetleneknek. Azt biztosan tudhatjuk, hogy nem adott az embereknek egy második esélyt az üdvösségre. A Biblia szerint ítélet vár ránk a halál után (Zsidók 9:27), nem egy második esély. Nincs egészen tiszta válasz az eredeti kérdésre, talán ez is egy olyan rejtély, amit majd a dicsőségbe érve fogunk megérteni.



hm asz hiszem erre gondoltál...........


a Jht való bibliai idézetek félre magyarázással jönnek át.

mármint bizonyos részei.

mert érthetőbbé akarták tenni csak túl értelmezték,és még csak észre sem vették.

2015. aug. 1. 12:59
Hasznos számodra ez a válasz?
 55/85 anonim ***** válasza:
0%

"Mintha Jézus nem azt mondaná,hogy még ma vele lesz a paradicsomba"


Nem is mondja ezt kedves 49-es, hiszen hogyan mondaná, csak harmadnap támadt fel, a Biblia nem ilyen ellentmondásos, csak bizonyos hamis tanok teszik azzá, melyeket belemagyaráznak az Írásokba, de sohasem voltak annak a része.


"igen tudom hogy pld szerintük nincs lélek mert a testtel alszik a feltámadásig."


Ha nincs lélek, akkor hogyan aludna a feltámadásig?

Nem, olyan értelemben tényleg nincs (halhatatlan) lélek, ahogy azt hiszik a népek.


"de ami nekem a legzavaróbb és elfogathatatlanabb az a Jézusról való állítás mely szerint bálvány.

ott a baj forrása hogy túlságosan is érthetővé akarták tenni a bibliát és észre sem vették hogy hogy ki forgatták azt."


Mielőtt ilyeneket írsz kedves 50-es válaszoló, előtte próbáld megcáfolni azokat az egyszerű és félreérthetetlen igazságokat, melyeket a háromság ellen írtam. Jézust ez a pogány filozófia teszi bálvánnyá.


"még annyit hogy ugyebár ha Jézus Isten is kisebb az atyánál.

ő hozzá ezért nem szabad imádkozni.

mert az Istenség között rag van."


De JÉZUS NEM ISTEN, legalábbis ahogy írod, mint egy "istenség" része, nem az! Ez a háromság mítosz nem bibliai tanítása. Nem azért nem imádkozunk hozzá, hanem azért, mert ez a bibliai minta - és azért ez a bibliai minta, mert Jézus ugyanúgy KEZDETEKKEL rendelkező, teremtett lény, mint mindenki más Jehován kívül, akihez NEM imádkozunk.


"mikor Jézus meg mosta a tanítványai lábát és Péterhez ért.

Péter azt mondta neki uram ne tedd uram!tehát már ő tudta hogy Isten fia Isten."


Ha őszinte vagy magadhoz, akkor rájössz, hogy nem érdemes belemagyarázni az Írásokba olyant, ami ott sincs, márpedig ez sincs ott, igaz? Neked minden ilyen szöveg végén az jön ki, hogy Jézus "Isten"? :-)


"tehát Jézus ezzel arra akart utalni hogy bár ő Isten fia de mégsem a rang számít.


mit ahogyan erre utalt az a szava is,hogy a LEGKISEBB LEGYEN KÖZTETEK A LEGNAGYOBB"


Ezt szerintem félreérted. Azzal, hogy a legmagasabb rangú személyek (vagyis Jehova és szolgája, Jézus) is alázatot és kedvességet mutat mások iránt, valamint alázatot és kedvességet várnak el tőlünk is, nem bizonyítja, hogy nem számít a rang, hanem a "leszármazás" számít.


"ha Jézus és az atya így szereti az embereket pedig nem a saját gyerekei vagyunk sem az atyának sem Jézusnak.

akkor szerinted az atya nem imádhassa a saját egyetlen fiát?"


De, Jehovának mi a SAJÁT GYERMEKEI vagyunk, ahogy Isten fia volt Ádám is, Ő mindenkiért személyes szeretetet mutat, méghozzá sokkal nagyobban, mit amit mi tökéletlen emberek gyakran mutatni tudunk egymás, vagy Isten iránt.

Az "imádat" kifejezést miért bagatellizálod el hétköznapi dolgokra, mint amilyen emberi példákat írtál? Nem volna ésszerűbb CSAK és KIZÁRÓLAG Isten felé használni, a Mindenható imádatára??? Már csak azért is, mert a Biblia ezt mondja, semmi egyebet nem enged meg az "imádat" terén nekünk. Jehova NEM imádja Jézust, csak fordítva. Milyen értelmetlen lenne már ez! Elgondolkoztál már azon, amit írsz erről? A Bibliában JÉZUS SZERINT az "imádat" KIZÁRÓLAG a LEGFELSŐBB lényt, azaz a Mindenható Istent, Jehovát illeti meg, senki mást (idéztem a verset, egyértelmű). Mivel Jézus nem a legfelsőbb, a legmagasabb rangú személy, így kizárt hogy Ő imádat tárgya lenne.


"mert egy átlag ember sosem fog Istenként uralkodni a menyben."


Nem "Istenként" uralkodik, hanem Jehova felhatalmazásával uralkodik Isten Királyságában, mint Jehova által kinevezett király.

2015. aug. 1. 16:34
Hasznos számodra ez a válasz?
 56/85 anonim ***** válasza:
0%

"De ami még érdekesebb hogy Jézus 3 napig halott volt! S a Biblia pontosan leírja hogy mit is csinált ez idő alatt! De a helyzet az hogy én sehol sem olvasom azt hogy a paradicsomban lett volna."


Nagyon jó meglátásai vannak ebben a kérdésben Vidiripinek. Igen, ez így alapvetően ellentmondás lenne, egyrészt a "paradicsom" kifejezés önkényes, teológiai előítéletből fakadó átértelmezése a Biblia eredeti értelmezéséből, másrészt az a félreértés, hogy Jézusról a Biblia egyesek szerint "pontosan leírja, hogy hol és mit csinált az alatt a 3 nap alatt", amíg a sírban volt, holott pedig a Szentírás nem tanítja a lélek halhatatlanságát, így Jézus ténylegesen a sírban volt és ténylegesen halott volt. Ezt mondjuk még Ő maga is félreérthetetlenül megerősítette a Máté 20:28-ban:


"Az Emberfia sem azért jött, hogy neki szolgáljanak, hanem hogy ő szolgáljon, és hogy lelkét váltságul adja cserébe sokakért."


Talán a "halhatatlan lelkét" adta váltságul cserébe? Nem, hiszen az életét áldozta fel, igaz? Na mármost, ha Jézus valójában nem is halt meg, hanem az alatt a 3 nap alatt mást csinált, akkor milyen váltságról és cseréről beszélünk?


Igen szomorú, mikor egy hamis, nem bibliai tan miatt a Biblia szavának sem hisztek. :-)

2015. aug. 1. 17:03
Hasznos számodra ez a válasz?
 57/85 anonim ***** válasza:
0%

Itt bibliailag pontos választ kaptok arról, hogyan értette Jézus a paradicsom kifejezést és hogy mikor kerülhet a lator oda:


[link]

2015. aug. 1. 17:19
Hasznos számodra ez a válasz?
 58/85 anonim ***** válasza:
0%

1Pét 3:18: „Krisztus is meghalt egyszer s mindenkorra a bűnökért, egy igazságos személy igazságtalanokért, hogy az Istenhez vezessen titeket; ő, akit halálra juttattak a testben, de aki megeleveníttetett a szellemben [„lélek szerint”, Kár., Kat., ÚRB; „a Lélek életre keltette”, B.—D.].”


Feltámadásakor Jézus szellemi testet kapott. A görög szöveg szembeállítja a ’testet’ és a ’szellemet’, s mindkettő részes esetben van, ezért ha egy fordító ezt úgy adja vissza, hogy „lélek szerint”, akkor következetesen azt kell mondania, hogy „test szerint”, vagy ha úgy fordítja, hogy „testben”, akkor azt is kell mondania, hogy „szellemben”.


(1Péter 3:18-20) "Hiszen Krisztus is meghalt egyszer s mindenkorra a bűnökért, egy igazságos személy igazságtalanokért, hogy az Istenhez vezessen titeket; ő, akit halálra juttattak a testben, de aki megeleveníttetett a szellemben. 19 Ebben az állapotban el is ment, és prédikált a börtönben levő szellemeknek, 20 akik engedetlenek voltak egykor, amikor az Isten türelme várt Noé napjaiban, míg készült a bárka, amelyben kevés ember, azaz nyolc lélek vitetett át biztonságban a vízen."


"Először is Péter lelkekről beszél, nem szellemekről (3:20)."


Igen, ott "lelkekről" van szó, hiszen a "lélek" bibliai értelmezése szerint a "nyolc lélek" nyolc embert jelent, mert ugyebár a lélek egyik jelentése magát az embert jelenti. De előtte szellemekről van szó, ahogy a pontosabb, Új világ fordítás szerint írva van.


Vajon a ’börtönben levő szellemek’ azoknak az embereknek a lelkei voltak, akik nem hallgattak Noé prédikálására az Özönvíz előtt, s akik előtt most megnyílt az égbe vezető út? A 2Péter 2:4 és a Júdás 6 összehasonlítása az 1Mózes 6:2–4-gyel megmutatja, hogy ezek a szellemek Isten angyalfiai voltak, akik Noé napjaiban testet öltöttek, és feleségeket vettek maguknak. Az 1Péter 3:19, 20-ban a ’szellemek’ szó a görögben a pneu′ma‧szin, míg a ’léleknek’ fordított szó a pszü‧khai′. A ’szellemek’ nem a testből eltávozott lelkek, hanem az engedetlen angyalok voltak; az ugyanitt említett ’lelkek’ élő emberek voltak, mégpedig Noé és a családja. A „börtönben levő szellemeknek” prédikált üzenet ezért ítéletüzenet kellett hogy legyen.


Mi az 1Péter 4:6 jelentése? „Valójában ezért hirdettetett a jó hír a halottaknak is, hogy megítéltessenek test szerint az emberek nézőpontjából, de éljenek szellem szerint az Isten nézőpontjából.”


A Krisztus előtt meghalt emberek voltak ezek a ’halottak’? Miként már rámutattunk, a halottak nem a ’börtönben levő szellemek’. Azok a szellemek engedetlen angyalok voltak. Betű szerinti halottaknak nem használt volna a prédikálás, mivel azok a Prédikátor 9:5 szerint „semmit sem tudnak”, és a Zsoltárok 146:4 hozzáfűzi, hogy a halállal az egyénnek „elvesznek gondolatai”. Az Efézus 2:1–7, 17 ezzel szemben olyanokra vonatkozik, akik szellemileg voltak halottak, de a jó hír elfogadásának eredményeként szellemileg életre keltek.


"... ő, akit halálra juttattak a testben, de aki megeleveníttetett a szellemben. 19 Ebben az állapotban el is ment, és prédikált a börtönben levő szellemeknek, 20 akik engedetlenek voltak egykor, amikor az Isten türelme várt Noé napjaiban ..."


Itt nem arról a 3 napról van szó, amíg Jézus halott, volt, hanem a szellemben való feltámadása utáni időről!

2015. aug. 1. 17:39
Hasznos számodra ez a válasz?
 59/85 anonim ***** válasza:
84%

Vidiripi


48. válaszoló!


"mikor Jézus meg mosta a tanítványai lábát és Péterhez ért.

Péter azt mondta neki uram ne tedd uram!tehát már ő tudta hogy Isten fia Isten."


Akár mit is tudott Péter azt nem írja a Biblia. Mint ahogyan azt sem írja hogy Jézus valaha is kijelentette volna magáról hogy ő Isten lenne. Ellenben amit kijelentett magáról az az hogy ő az Isten FIA! S ez le is van írva nem is egyszer!

Az hogy ő Isten arról is olvashatunk a Bibliában de azt nem Jézus jelenti ki. Pál írja le a Filippi 2:6-ban ihletés alatt!


"Az Efézus 4:8-10 szintén azt jelzi, hogy Krisztus elment a “paradicsomba” (Lukács 16:120; 23:43) és elvitte a mennybe mindazokat, akik hittek benne az Ő halála előtt."


Igen de az már feltámadása után történt. Nem vitte őket a mennybe. Azt írja hogy "foglyokat vitt fogva" de az nem egyértelmű hogy hová vitte a foglyokat.

A mennybe menetel ellen szól: 1Thesszalonika 4:14 Mert ha hisszük, hogy Jézus meghalt és feltámadt, ugyanúgy Isten Jézus által, vele együtt előhozza azokat, akik elaludtak. 15 Mert ezt mondjuk nektek az Úr szavával, hogy mi, akik élünk, akik megmaradunk az Úr eljöveteléig, nem előzzük meg azokat, akik elaludtak. 16 Mert maga az Úr fog leszállni a mennyből riadóval, főangyal szózatával és Isten harsonájával, és feltámadnak először azok, akik Krisztusban meghaltak, 17 azután mi, akik élünk, akik megmaradtunk, velük együtt elragadtatunk a felhőkben az Úrral való találkozásra a levegőbe, és így mindenkor az Úrral leszünk.


"Tehát összességében a Biblia nem teljesen tisztázza, hogy mit csinált Krisztus a halála és feltámadása közötti három napon."


Részleteiben nem is de azt pontosan leírja hogy hol volt!


Vankó!


"De JÉZUS NEM ISTEN, legalábbis ahogy írod, mint egy "istenség" része, nem az! Ez a háromság mítosz nem bibliai tanítása. Nem azért nem imádkozunk hozzá, hanem azért, mert ez a bibliai minta - és azért ez a bibliai minta, mert Jézus ugyanúgy KEZDETEKKEL rendelkező, teremtett lény, mint mindenki más Jehován kívül, akihez NEM imádkozunk."


Azért ez nem ennyire egyszerű! Lényegében imáink az Atyához kell hogy szóljanak! De kiálthatunk Jézushoz is amint a példa bizonyítja és amit le is íratott Isten az ő szavában!

ApCsel 7:59 Mialatt Istvánt megkövezték, ő így imádkozott: Uram Jézus, vedd magadhoz lelkemet!


"Jézus ténylegesen a sírban volt és ténylegesen halott volt. Ezt mondjuk még Ő maga is félreérthetetlenül megerősítette a Máté 20:28-ban: "Az Emberfia sem azért jött, hogy neki szolgáljanak, hanem hogy ő szolgáljon, és hogy lelkét váltságul adja cserébe sokakért."


Más fordításban így írják! Máté 20:28 Mint ahogy az Emberfia sem azért jött, hogy neki szolgáljanak, hanem hogy ő szolgáljon, és életét váltságul adja sokakért.


Kiemelem hogy: "életét"


"Na mármost, ha Jézus valójában nem is halt meg, hanem az alatt a 3 nap alatt mást csinált, akkor milyen váltságról és cseréről beszélünk?"


Jézus vére volt az ár és azt ki is ontották! Ő lefizette a váltságot és meghalt a vére kiontatott! Máté 26:28 mert ez az én vérem, a szövetség vére, amely sokakért kiontatik a bűnök bocsánatára. 2Mózes 24:8

A vére volt az ár és nem a teste vagy a lelke vagy bármi egyéb hanem a vére.

3Mózes 17:11 Mert a test élete a vérben van, én pedig az oltárra adtam azt nektek, hogy engesztelésül legyen a ti életetekért, mert a vér szerez engesztelést a lélek számára.

3Mózes 17:14 Mert minden test élete a benne levő vérben van. Azért mondtam Izráel fiainak: semmiféle testnek a vérét meg ne egyétek, mert minden test élete a vérében van..."

2015. aug. 1. 21:18
Hasznos számodra ez a válasz?
 60/85 anonim ***** válasza:
0%

nincs (halhatatlan) lélek, ahogy azt hiszik a népek.


hm ez érdekes lehet hogy Isten nem volt képes olyat adni?

de mind egy engem nem ez érdekel.


Mielőtt ilyeneket írsz kedves 50-es válaszoló, előtte próbáld megcáfolni azokat az egyszerű és félreérthetetlen igazságokat, melyeket a háromság ellen írtam. Jézust ez a pogány filozófia teszi bálvánnyá.


te megtudod cáfolni a bibliát?

mert ezzel szinte ezt mondtad,hisz ugyan az csak te másképp érted ilt értelmezed azt mint én ilt mi.tehát a te érved sem cáfoló csak szerinted az ilt a Jht szerint.


Ha őszinte vagy magadhoz, akkor rájössz, hogy nem érdemes belemagyarázni az Írásokba olyant, ami ott sincs, márpedig ez sincs ott, igaz? Neked minden ilyen szöveg végén az jön ki, hogy Jézus "Isten"? :-)


azt hittem hogy ezt azért tudod de tessék itt van.


Jézus az utolsó vacsora előtt megmosta a tanítványok lábát. A szolga szokta ezt elvégezni, de most csak egyedül volt tanítványaival, és közülük senki nem akarta ezt a megalázónak tűnő feladatot megtenni. Így megrökönyödésükre mesterük hajolt le lábaikhoz, hogy megmossa azokat.

Ford Madox Brown festményén Jézus alázattal térdel a tanítványok előtt. Péter először felháborodva utasítja el a lábmosást, miután pedig elfogadja, megrökönyödve, összekulcsolt kézzel szemléli mesterét. A többi tanítvány is ámulva figyel. A "Ki a nagyobb?" kérdés kezd megoldódni. Krisztus e cselekedetével azt tanította, hogy tanítványai között semmiféle hatalmi rangsor nem lehet (Jn. 13:14). Aki első akar lenni, az legyen mindenkinek a szolgája. Jelentette továbbá azt is, hogy aki a keresztség fürdőjében (Tit. 3:5) és Jézus szava hatására (Jn. 15:3; Ef. 5:26) megtisztult, csak a napi élet szennyét kell lemosnia.

Hozzáfűzte még Jézus, hogy követői hozzá hasonlóan ugyanezt ismételjék meg hittestvéreikkel. Krisztus megmosta Júdás lábát is. Figyelmeztette veszélyes gondolataira. Miután eredményt nem ért el, négyszemközt közölte vele, hogy tudja: mire készül. Azonban Júdás megkeményedett szívét nem tudta meglágyítani.



nem bizonyítja, hogy nem számít a rang??.


és nézd csak mi van ott?

A "Ki a nagyobb? semmiféle hatalmi rangsor nem lehet.

na ugye .


és még had tegyem hozzá.


Miután Júdás elment, Jézus megszólalt: „Most dicsőült meg az Emberfia, és általa Isten is megdicsőült. Ha Isten dicsőséget kapott az Emberfia által, Isten is hamarosan megdicsőíti az Emberfiát — és ez hamar meg fog történni.


TEHÁT LÁTOD ODA VISSZA IMÁDJÁK EGYMÁST.


mondom nektek: aki befogadja azt, akit én küldök, az engem fogad be, aki pedig engem befogad, azt fogadja be, aki engem küldött.”


TEHÁT EGYMÁST IGAZOLJA ÉS AKINÉL NINCS A FIÚ ANNÁL AZ ATYA SINCSEN.


persze ezt majd te megint szépen igyekszel majd félre magyarázni.


pedig ezek bibliai érvek ugyan úgy!.


De, Jehovának mi a SAJÁT GYERMEKEI vagyunk.


nem nem a saját gyermekei,HANEM A GYERMEKEI.


SAJÁT GYEREKE CSAK EGY VOLT VAN ÉS AZ JÉZUS....

2015. aug. 1. 22:24
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2 3 4 5 6 7 8 9

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!