Ki kivancsi Istenre egy teljesen uj szemszogbol?
Azt szeretnem kerni minden kedves valaszolotol,hogy azokra a kerdesekre,amikre nem kaptak valaszokat,es erdeklik,marmint Istennel,elettel kapcsolatos dolgokat,tegyek fel ide,kerdezzenek meg engem.Igen,kommunkikalok Istennel :).
De ezeket az alapokat le szeretnem szogezni:
1.Nem magamat hirdetem,nem vagyom se dicseretre,se elismeresre,nem muszaly hinni bennem,nyugodtan lehet ostobanak is hinni,en csupan titeket szeretnelek segiteni.De ez meg nem azt jelenti,hogy feltetlenul hinnetek kell a szavaimban.
2.Az en mondanivalom nem igazabb,se jobb a tobbi vallas mondanivalojatol,nem vagyok igazabb se jobb se egyik tanitototol sem,es kerem a mas vallasba tartozokat,hogy ne haborodjanak fel mondanivalomon,es tiszteljek az en igazsagomat,ahogy en tisztelem az oveket.
3.Erre a kerdesre,ha megoldhato,nem szeretnem,ha kereszteny-evolucionista,meg hasonlo vitak folytatodnanak,se biblia-erveleses terites,se semmi olyan aminek koze nincsen a kerdesre,es megkerek minden kedves kereszteny,ne nevezzenek hamisnak,vagy tevelygonek,vagy hamis profetanak csak azert,mert en nem a bibliat hirdetem .En tisztellek titeket,ti tiszteljetek engem,HA megoldhato.
Ennyi.
Akkor a megigert 4-es kerdes:
Istennek nincsen olyan alakja,formaja,amit el tudsz kepzelni,noha barmikor barmilyen testet felolthet,attol meg nem az lesz az igazi alakja.Ezeket a hibakat kovettek el peldaul az Otestamentumban,mikor az azt mondja:
Es az Ur megteremte az embert,Isten kepere es hasonlatossagara.
Isten sosem ugy ertette ezt a reszt a bibliaban,hogy a fizikai testunk eggyezik,hanem ugy,hogy lelkileg,es szellemileg eggyezunk.Hogy mi magunk olyanok vagyunk,mint maga Isten.Mi Vagyunk Isten.Mi es Isten egyek vagyunk.
Mikor Istennel beszelunk,igazabol a mindenseg vegtelen tudasaa es szeretete szol hozzank:mert ez Isten.Igen,akar telepatikus uton is beszelhetsz vele,de meg nagyon sok modja van,hogy Istennel kpcsolatba lepjunk,es ezt le is irom egy masik kerdezo valaszaba.
hogyan lett Isten
Ezt a reszt leirom ekezetekkel,hogy ne ertsetek felre:
ezdetben volt a Minden, és nem volt semmi más. Ám a Minden nem ismerte önmagát -mert nem volt semmi más. Ilyenformán a Minden sem volt, nem lehetett, minthogy másnak a hiányában semmi nincs.
Ez az az egyetemes van-nincs, lét-nemlét, amelyről az idők kezdete óta beszélnek a misztikusok.
A Minden ugyan tudott önmagáról - ez azonban nem volt elég, minthogy mindez csak elméleti ismeret, nem gyakorlati tapasztalat. Önmaga megtapasztalására sóvárgott, mert tudni akarta, mi az, amit oly pompásnak, oly dicsőségesnek érez. Ez azonban lehetetlennek bizonyult, minthogy a „pompás" vagy „dicsőséges" szavak csupán viszonyított jelzők. A Minden nem tudhatta, mit érez pompásnak és dicsőségesnek, ha nem nyilvánul meg. Ha nem tudja, hogy micsoda nem, ha nem tudja, hogy milyen nem, fel sem merülhet a micsoda és a milyen kérdése.
Az egyetlen, amit a Minden biztosan tudhatott, hogy nincsen semmi más. Így viszont soha nem ismerheti meg magát egy Önmagán kívül álló viszonyítási pontból. Egyetlen viszonyítási pont létezett - odabent. A „lét-nemlét". A Vagyok-Nem vagyok.
Így a Minden úgy döntött, hogy tapasztalati úton is megismeri önmagát.
Ez az energia, a színtiszta, láthatatlan, hallhatatlan, megfigyelhe-tetlen, következésképp mindenki más számára megismerhetetlen energia úgy döntött, hogy megtapasztalja Önmagát, mint Mindenek teljes dicsőségét. Ráébredt, hogyan létesíthet viszonyítási pontot Önmagán belül.
Úgy érvelt, hogy Önmaga bármely része szükségszerűen kevesebb az egésznél, és ha ilyen módon részekre osztja Önmagát, minden rész - lévén kevesebb az egésznél - kívülről tekinthet Önmaga többi részére, és láthatja a pompáját.
Így osztotta fel magát a Minden - és vált egyetlen dicsőséges pillanatban ezzé és azzá. Ez volt az első alkalom, hogy egymástól bizonyos távolságban, mégis egyidejűleg létezett ez és az; és ami lérehozta, az egyikkel sem volt azonos ezek közül.
Ilyenformán egyszeriben három alkotóelem jött létre: ami itt van, ami ott van, és az, ami nincs sem itt, sem ott - de aminek mégiscsak muszáj léteznie, hogy létezhessen az itt és az ott.
A semmiben rejlik a minden. A nem-térben rejlik a tér. A mindenben rejlenek a részek.
Ezt a semmit, ami mindent tartalmaz, egyes emberek Istennek nevezik. Ez a megállapítás azonban nem egészen pontos, mert azt sugallja, hogy van valamiféle isten, aki nincs. Ám Én Vagyok Minden - minden, ami látható, és minden, ami láthatatlan -, így a meghatározás Rólam, mint a Nagy Láthatatlanról, a nem köznapi értelemben vett Semmiről (a felfoghatatlan teljességről), vagy a Köztes Térről, mely lényegében a keleti misztika meghatározása Istenről; semmivel sem pontosabb, mint Isten gyakorlatias nyugati meghatározása, mely szerint Isten minden, ami látható. Azoknak helytálló az értelmezése, akik úgy tartják, hogy Isten Minden, Ami Van, és Minden, Ami Nincs.
Az „itt" és az „ott" megteremtésével lehetővé vált Isten számára, hogy megismerje Önmagát. E nagy robbanás pillanatában Isten megteremtette a viszonyítást és a viszonylagosságot - a legnagyobb ajándékot, melyet valaha is adott és adhatott Önmagának. Ilyenformán a kapcsolat a legnagyobb ajándék, amit Istentől kaptatok, később részletesen is megbeszéljük.
Így keletkezik a Semmiből a Minden - alapvetően spirituális esemény, mely mellesleg (a kiindulópontjától eltekintve) tökéletesen egybeesik a tudósaitok által „Big Bang"-nek nevezett elmélettel.
Ezeknek az elemeknek a megmozdulásával és száguldásával létrejött az idő. Valamely dolog először itt volt, aztán oda került - és szükségképpen mérhető lett az az időtartam, amíg eljutott innen oda.
Az Én (vagy mint egyes filozófusaitok mondják: az Önvaló) látható részei kezdték egymáshoz viszonyítva, meghatározni magukat, és ugyanígy tettek a nem látható részei is.
Isten tudta, hogy a szeretet létezése - és önmaga megismerése a tiszta szeretetként - maga után vonja, hogy léteznie kell az ellentétének is. Így hozta létre Isten a szeretet tökéletes ellentétét, amit félelemnek hívnak. És abban a pillanatban, hogy létrejött a félelem, a szeretet is megtapasztalhatóként létezhetett.
A kettősségnek, a szeretetnek és az ellentétének erre a megteremtésére utalnak az emberek különféle mitológiáikban, mint a gonosz születésére, Ádám bukására, a Sátán lázadására és így tovább.
És ahogy megszemélyesítitek a tiszta szeretetet egy Istennek nevezett alakkal, ugyanúgy személyesítitek meg a félelmet az ördögnek nevezett alakkal.
Ezen esemény köré aztán meglehetősen bonyolult mitológiákat dolgoztatok ki háborús és csatajelenetekkel, angyali katonákkal és ördögi harcosokkal, a jó és a gonosz, a fény és a sötétség erőivel.
Az ilyen legenda az emberiség első kísérlete értelmezni és továbbadni azt a kozmikus eseményt, melynek a emberi lélek titkon a tudatában van, ám amelyről az elme éppen csak sejdít valamit.
Miután a mindenséget Önmaga felosztott változataként fogta fel, Isten színtiszta energiából létrehozta mindazt, ami mostanság létezik -mind a láthatót, mind a láthatatlant.
Más szavakkal, nemcsak a fizikai világegyetemet teremtette meg, hanem a metafizikai mindenséget is. Istennek az a része, mely a Vagyok-Nem vagyok egyenlőség második felét alkotja, ugyancsak végtelen számú, az egésznél kisebb egységre robbant. Ezeket az energiaegységeket nevezitek elemeknek. Bizonyos vallásos legendáitok ezt úgy fejezik ki, hogy „lstenatyá"-nak sok-sok szellemgyermeke van. Ez az élet megsokszorozására vonatkozó emberi tapasztalat kivetítése, mely többé-kevésbé a tömegek számára is kézzelfoghatóvá teszi a „Mennyei Királyság" megszámlálhatatlan szellemének hirtelen megjelenését: a létezés lenyűgöző sokféleségét.
A legendáitok ezúttal nem is állnak olyan távol a teljes valóságtól -mert bizony ez a végtelen számú szellem alkotja az Én teljességemet, kozmikus értelemben tehát kétségtelenül az ivadékaim.
Önmagam felosztásának isteni célja az volt, hogy elegendő részt hozzak létre Magamból - Önmagam megtapasztalására. Egyetlenegy út nyílik a Teremtő számára, hogy Teremtőként megismerhesse Önmagát: ha teremt. Így hát Önnön végtelen számú részeim mindegyikének (valamennyi szellemgyermekemnek) megadtam ugyanazt az erőt, mellyel Én Magam rendelkezem: a teremtő erőt.
Ez az, amit a vallásaitok úgy fogalmaznak meg, hogy az ember „Isten képére és hasonlatosságára" teremtetett. Nem arról van szó, mint egyesek vélik, hogy a fizikai testünk hasonlatos (bár Isten természetesen bármilyen fizikai formát felölthet). A lényegünk azonos.
En tenyleg kommunikalok Istennel,nem vagyok hamis.
hat koszonom, ekkorat reg nem rohogtem
Kérdező, felettébb érdekes, amit írsz, nem mondanám, hogy rendesen érteném, de nagyon tetszik. Ugyebár kicsit szkeptikusan kezelem a leírtakat, de mégis látok bennük értelmet valamilyen szinten, és ezért nekem szinte elfogadható.
Várom a válaszokat a 17. kommentben feltett kérdéseimre, ha lesz rá időd.
"nem muszaly hinni bennem"
Nem MUSZÁJ!
"nem vagyok igazabb se jobb se egyik tanitototol sem"
Tanítódnál sem.
Kedves kérdező!
Az írásaid alapján valami rendkívül primitív ember lehetsz. Már ne haragudj: egyszerűen nem hiszem el, hogy az isten úgy beszélgetne egy akármilyen emberrel napi szinten, hogy közben nem tanítja meg normálisan beszélni.
Ezen kívül, ha prófétának szemelt ki téged, akkor mi a feladatod? Feladat nélküli próféta nincs, mint ahogy olyan ember se, akivel "csak úgy" beszélgetne az isten.
Nem beszélve arról a förtelmes katyvaszról, amit vagy 4-5 vallásból és ezoterikus elképzelésből összeszedtél.
Úgyhogy nem hiszek neked. És mást is óvok tőled.
Utolsonak:
Csak az a gond,hogy te elobb itelsz meg valakit az irasarol,mint arrol az uzenetrol,amit at ad.Ne itelj,hogy ne iteltessenek.
Mi alapjan iteled meg azt,hogy Isten kivel,mikor es miert beszelget?Talan jobban tudod O nala azt,hgoy o kivel szerene kozolni dolgokat?Talan erdemesebbnek tartod sajat magadat?
Hat akkor van egy rossz hirem:mindenki egyenlo,es te sem vagy jobb,mint az utcan koldulo csoves.
Ne tarts senki mast erdemesebbnek erre a posztra,mert maga Jezus,Mohamed,vagy Mozes is egyszeru emberek voltak,de Isten adta nekik a tudast,azert szoltak ekesen.
Az, hogy elítéllek, nem változtat a dolgon:
NEM HISZEM EL, hogy az isten - ha már veled beszélget naponta - nem tanít meg normálisan beszélni.
A többi kérdésemre meg nem válaszoltál.
Szerintem hamis próféta vagy.
Ezek után pedig, hogy az ördögnek mi a célja veled, vagy hogyan férkőzött a bizalmadba, és hogy tényleg naponta szól-e hozzád - különösebben már nem érdekel.
"Mi alapjan iteled meg azt,hogy Isten kivel,mikor es miert beszelget?Talan jobban tudod O nala azt,hgoy o kivel szerene kozolni dolgokat?"
Van egy rossz hírem a számodra! Isten már kinyilatkozta, hogy kivel és mit akar közölni. Kicsit járj utána.
Megnyugodhatsz,valaszolni fogok a kerdeseidre.
Utolsonak:
Mar nagyon unom ezeket a kereszteny kijelenteseket.Es megkerdeznem,kedves utolso:
Te honnan veszed azt,hogy amit a te kis kereszteny egyhazad allit,az az igazsag? Van egy rossz hirem:
Nem az az igazsag,meg csak tavolrol sem!
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!