Kezdőoldal » Közoktatás, tanfolyamok » Nyelvtanulás » Valaki francia beszélgetés?

Valaki francia beszélgetés?

Figyelt kérdés

Sziasztok,

Senkinek nincs kedve velem franciául beszélgetni itt gyk-n? Az végülis mindegy hogy hogyan, csak tudjunk kommunikálni.:D

Vagy ha itt senki akkor nem tudtok valami jó oldalt, ahol más magyarokkal tudok franciául dumálgatni?

Merci bcp ^^

2013. aug. 10. 23:46
1 2 3 4 5 6 7 8
 61/74 A kérdező kommentje:

OK, merci bien !! :)

Et tu avais des problémes de compréhensions et/ou de parler tout d'abord ? Si oui, comment ils l'ont traité ?

Désolée de poser toujours tant de questions, mais j'en suis trés curieuse.(:

2013. aug. 31. 16:57
 62/74 anonim válasza:
9%
Bonjour tout le monde! Je pense que maintenant vous devez terminer cette discussion sur l'apprentissage du français. Mais si vous pouvez parler en privé pour discuter. Et maintenant, je vous verrai tous! Na most nincs igazam?
2013. aug. 31. 17:22
 63/74 anonim ***** válasza:
49%
En quoi ça tu dérange qu'on discute ici ? BORDEL
2013. aug. 31. 17:52
 64/74 anonim ***** válasza:
te*
2013. aug. 31. 17:52
 65/74 A kérdező kommentje:
Cher/Chére 'Getsuga Tenshou' ! Pourquoi devrait-on terminer cette discussion et continuer en privé ? Julianna, Fanny et moi, nous nous bavardons ici, n'importe qui peut se joindre, et d'ailleurs, moi je pense pas que ces sujets soient trop "personnels", tout le monde pourrait les lire qui vient ici. Il est donc absolument superflu de continuer en privé, á mon avis perso.
2013. aug. 31. 18:09
 66/74 anonim válasza:
0%
63-as engem nem zavar, de akkor miért nem mentek skype-ra vagy msn-re? Az oldal nem arra van,hogy kérdezzük meg azt amire szükségünk van? (A neve Gyakori kérdések.hu) vagy bocsánat ha tévednék akkor javítsatok ki. Mondjuk láttam már egy-két példát (kérdést),hogy az ilyen beszélgetéseket törölték a moderátorok aazzal az indokkal,hogy ez nem kérdés, azt kérdezd amit tudni akarsz, ne offolj, az oldal nem erre van stb(.) ...
2013. aug. 31. 19:20
 67/74 anonim ***** válasza:

Ce sont des utiles choses.

Aidez-vous pour continuer.

Salut tout le monde.

Bon dimanche.

Je vous souhaite à tous des belles.. Meilleurs vœux. (*.*)

2013. aug. 31. 23:39
 68/74 anonim válasza:
67-es ennek semmi értelme. Vagy én rosszul értelmeztem vagy te írtad le rosszul. Magyarul mire akartál kilyukadni?
2013. szept. 1. 13:45
 69/74 anonim ***** válasza:
23%

SLC, Salut, les copains!

Je suis arrivée hier soir, j'ai passé une dizaine de jours magnifiques. Temps splendide, lieu agréable et reposant, alors, tout va bien...

Je vois avec tristesse qu'en mon absence des voix mécontentes se sont manifestées... Non, mais! De quoi je me mêle? En quoi ça regarde quiconque ici, quel est notre sujet de conversation?

On n'est pas obligé de participé! Si cette rubrique ne plaît pas à certaines personnes, qu'ils ne viennent pas ici. Mais c'est dommage d'être rabat-joie, et gâcher notre plaisir, n'est-ce pas?

En ce qui concerne le comportement des Français envers les étrangers, c'est assez partagé... J'en parlerai plus longuement un peu plus tard; mes valises ne sont pas encore vidées, je dois faire une machine et j'ai pas mal de coup de fil à donné.

Alors, à très bientôt, je vous embrasse bien fort!

2013. szept. 4. 08:37
 70/74 anonim ***** válasza:
23%
*donner.
2013. szept. 4. 13:58
1 2 3 4 5 6 7 8

Kapcsolódó kérdések:

Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!