Miért olyan nehéz a BKK-nak szolgáltatóvá válnia?
Egyébként pont jó, hogy itt van ez a kérdés. Hétfőn délután beleszaladtam a forgalmi zavar elejébe az 1-es villamosnál (rendőrautó a sínen).
Népligettől kerülőút, 5, azaz ÖT percet veszítettem csak, nem álldogáltam a megállóban 6 idegennel az intim szférámban és nem lettem rosszul a dugóban ragadt, oxigénhiányos, agyonfűtött buszon. Hanem körberohantam metróval, 5 azaz ÖT percet veszítve ahhoz képest, mintha járt volna a villamos....
Emberek, miért nem gondolkoztok egy rakás esetben?!?!
#42
Feltehetően Kelenföldre ment az illető. Csak mondjuk ez szerintem inkább arra érv, hogy az 1-es villamos szánalmasan lassú.
Nyéki Imre Uszoda volt a konkrét célpont a Stadionok és a Népliget közöttről.
Utánagondolhatsz.
BudapestGo szerint 18-ra lettem volna ott (esemény nélkül), kb 18:05-re voltam ott.
Még decemberben a későbbi rendőrgyilkosság helyszíne volt a cél, minden más ugyanaz - esemény, Népliget, csúsztam vagy 5 percet.
Korábban arra dolgoztam, egyszer-kétszer Népliget, metrókkal körbe. NEM késtem el a munkahelyről.
Az 1-es villamos lassúságán én is elgondolkoztam ezek kapcsán.
Az 1-es villamos tényleg keservesen lassú, de igazából baromi hosszú kerülő az útvonala.
32 megálló 52 perc alatt azért nem olyan rossz.
Csak összehasonlítasképpen a 4-6 megallói közelebb is vannak, de
18 megallót tesz meg 29 perc alatt, pont ugyanannyi megállót tesz meg egységnyi idő alatt.
Igazából átlagsebességre gyors az 1-es villamos. Nem tudom, miért 5 perc csak a különbség 3 járattal körbemenni.
De alapból lassú a tömegközlekedésünk. Lehet, hogy sűrű a hálózat és jó a járatsűrűség, de lassú.
Nekem sok helyre bicajjal gyorsabb (15-tel tekerek pedig, átlagsebesség alacsonyabb), most, hogy rendszeresen futok és néha a városban kószálva, hogy ne unatkozzak, sok helyre futva is kb annyi, mint tömegközlekedéssel. Pedig 7p/km-nél lassabb vagyok.
Jó, a lassúság amiatt van, hogy 30-50 a sebesség, sok a megállás, az átszállás. De ettől még... Lassú.
"Miért olyan nehéz a BKK-nak szolgáltatóvá válnia?"
Nézz át ehhez a kérdéshez. A jó posztkomcsi "örülj bzmg, hogy megy" hozzáállás.
https://www.gyakorikerdesek.hu/kozlekedes__tomegkozlekedes__..
#46: az átlagsebességet a megállással elég hamar le lehet darálni.
Márpedig a tömegkölekedés másról sem szól, mint megállásról és elindulásról.
Én mindent kiszámolok, amerre eddig jártam, kb mindenhol 10km/h átlaggal lehetett számolni (ajtótól ajtóig).
Bicajjal nekem 15-20 km/h között van az ÁTLAG, attól függ mennyi lámpa van, meg hogy jönnek ki a zöldhullámok. Ha nincs akadály, vízszintes talajon 25 körül megyek általában.
A biciklit csak a metró, vagy a HÉV tudja lenyomni a tömegközlekedésben, az is csak akkor, ha pont a megállóból rajtol az utas is.
Aztán ott van még a robogó, ami már másik dimenzió, a városi teleportálás eszköze :)
Az igen, akkor rettentő edzett vagy!
Viszont így neked kb csak a bicaj éri meg idő szempontjából, és a mozgás is megvan.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!