A MÁV mennyire nyújt európai mércével elfogadható szolgáltatást azzal, hogy a Nyíregyháza - Balaton (Zánka-Erzsébettábor) közvetlen vonatait 50 éveshez közelítő vagonokból állítja ki?
Azt hogy mennyi idős egy jármű vegyük ki az egyenletből. Megfelelő karbantartás mellett 50 éves vasúti jármű teljesen ok.
Az új IC kocsikat is kb 50 éves főkereteken építik újra.
Az már más kérdés, hogy ez a vonat állatkínzás! Én fél órát nem bírok már ki ezekben a kocsikban, pedig régebben nagy vonatozós voltam. Ma 41 évesen már ezeket a mostani melegeket nem tudom, és nem is akarom elviselni! Legalább a szezonra összeszedhetnének annyi kocsit amiből egy értelmes szerelvényt össze lehessen állítani. Nem értem miért kínlódnak a 3g-s kocsikkal ha közben meg tömegével állnak a javításra váró kocsik!
A kerékpárszállításról ne is beszélljünk!
Az a dolgozó akinek a dolga lenne a segítség a vonat másik felében taníázik direkt, hogy még életlenül se kelljen megemelnie valamit. Minden utamon bejelentem, de semmi sem történik. Pedig a vasúti múltam miatt még azt is tudom, hogy pontosan hova kell írni ...
Erzsébet táborba ingyen jól van az.
Úgyis lelakják a magasfajta elégedetlen öntudatos kedves utasok
Nézőpont kérdése.
Ha a legjobb európai lehetőségeket nézem,akkor igen szerény szolgáltatás,de meglehetősen olcsó még a teljes ár megfizetése mellett is az európai árakat figyelembe véve.
Ha figyelembe vesszük,hogy az utasok milyen menetjegyet váltanak az összes vásárlást tekintve,akkor még azon is csodálkozom,hogy egyáltalán járatják.
4-es engem se az érdekel mi, hány éves, de ami már korszerútlen és egyébként se erre lett kitalálva azt vagy át kellene alakítani úgy, hogy használható legyen vagy cserélni kellene. Ezeknél a postakocsiknál is megcsinálhatták volna már legalább azt, hogy kivülről egy személy segítség nélkül is fel tudjon rájuk szálni kerékpárostul. Amikor én utaztam volt segítség, de csak Debrecen-Balatonfüred között oda és vissza is, így egy nyíregyházi aki ráadásul Balatonfüreden túl utazik már magára van utalva. Ja és természetesen a kalauz még véletlenül se segített inkább szépen kivárta míg fel meg lekínlódjuk a bringákat.
5-ös, nem az Erzsébet táborba mentem vele, de idén már csak addig közlekedik, no meg teljesárúval utaztam, kerékpárszállítással. Nem tudom hogy lehetne még ezeket a vagonokat jobban lelakni, de te biztos képes lennél rá.
Mutass pár képet ezekről a kocsikról.
Ugyanis el nem tudom képzelni, milyen postavagonok közlekednek manapság. Esélyük sem volt átalakítani őket, mert selejtezve lettek. Ha a posta Bhv-ra gondoltál, akkor nem tudod, hogy annak köze nincs a postavagonokhoz, csupán az oldalukon lévő piros csíkról kapták a nevüket, mert abban emlékeztetnek a postavagonokra.
A posta Bhv-k újjáépített Bhv kocsik. Tehát a kiindulási pont lehet, hogy 50 éves, de gyakorlatilag nincs benne az eredetivel azonos komponens, hasonlóan a "felújított" orosz metrókocsikhoz.
8-as, ime: [link]
én ennyire nem vagyok vasút szakértő, igazából fogalmam nincs, hogy a kerékpár szállító kocsik honnanm miből lettek kialakítva, az is lehet, hogy eleve annak készűltek, bár ezt mondjuk erősen kétlem, mert szerintem alapvető elvárás kellene, hogy legyen egy kerékpárszállító vagonnál, hogy a lúzer bringás egymaga is fel tudja tenni rá a bringát, ehhez mondjuk szintén alapvető lenne, hogy az ajtaja kivülről is nyitható legyen és mondjuk valahogy úgy legyen kialakítva, hogy a bringával fel is lehessen rá szállni. Egyedül az IC-ken van olyan kerékpárszállító amire emberi módon fel lehet szállni bringával, mert gombnyomásra nyílik az ajtatja és fel is lehet bringával együtt szállni rá. A gyorsvonatokon meg általában a kivülről nyithatatlan tolóajtós kocsik járnak, ezzel találkozok a baatoni járatokon is.
További kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!