Miért olyan gagyi szolgáltatást nyújt a BKK?
Hogy mi?
Természetesen vannak késések egy torlódásoktól terhelt, alulfinanszírozott hálózaton, meg pótlóbusz sincs minden sarkon, de azèrt ez bőven a tolerálható szinten belül van. Utasból pedig kimondottan kevés van, legfeljebb a gerincjáratokon van mostanában egy-egy zsúfoltabb indulás.
Informatikai oldalról pedig hiába nem fejlesztettek közel 10 éve semmit, így is messze a legjobb hazai szolgáltató e tèren a BKK.
Próbáld meg mondjuk a Volánbusznál kitalálni, hogy egy napi 5 busszal kiszolgált faluban nem kell-e a kiírtnál 15 perccel hamarabb kiállni a megállóba, mert vastag a sofőr cipőtalpa vagy hogy a Halas Busz kiskunhalasi 5 évvel ezelőttre datált helyi járati menetrendje aktuális-e még és hol lehet mondjuk érdeklődni egy buszon felejtett tornazsák iránt? Még a MÁV-Start próbál lépést tartani, de azèrt egy forgalmi zavarnàl simán kiírják, 10:25-kor, hogy a 9:30 órakor induló vonatod rövidített útvonalon közlekedik és az új induló állomásra a 9:25-kor induló személyvonattal utazhat...tál volna.
Kelet-európában (de még nyugathoz képest) a BKK szolgáltatása rendkívül korrekt.
1. Késés/kimaradás baromság. 8 éve tömegközlekedek naponta 2-3 órát, komolyabb késés jó, ha havonta egy előfordul. Kimaradás szintén ritka, 10-ből 8-szor megoldják, hogy legyen egy gyors beugró, mert kerületenként több helyen is van tartalék.
2. Az információ úgy általánosságban okés. A FUTÁR többnyire jól működik, a fix tereléseket, forgalmi változásokat általában időben és jól közlik, inkább a hirtelen változásokkal van gond.
3. A szolgáltatási területre aztán abszolút nem lehet panasza senkinek. A város határában fekvő kis kulipintyóhoz is megy busz éjjel-nappal, legalább óránként, de többnyire sűrűbben.
4. A járművek állapota... szerintem a "retkes-koszos BKV" egy erős túlzás. Tény, hogy nem csillog-villog minden jármű, de azért az utóbbi években elég pozitív változás történt etéren. Graffitis buszt elég keveset látni (leginkább a régebbi, felújítatlan Volvokon), ha koszos is egy jármű, azért mocsokban sosem úszik, a szemétről és nem "természetes használatból eredő" retekről pedig a sok igénytelen proli tehet, nem a szolgáltató, a járműveket ugyanis minden garázsban tartózkodásnál átnézik, a szemetet kidobják, felmosnak (NEM kitakarítják az egész buszt, csak a napi használatból eredő sarat, stb mossák fel)
További kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!