Kezdőoldal » Közlekedés » Tömegközlekedés » Miért olyan gagyi szolgáltatás...

Miért olyan gagyi szolgáltatást nyújt a BKK?

Figyelt kérdés
Folyamatos késések, kimaradó járatok pótlás nélkül. Annak ellenére, hogy járvány van jó pár járaton van tömegnyomor. A tájékoztatás nem jól működik, az elektronikus felületeik megbízhatatlan információt adnak. Azon kívül, hogy törvényes a működésük, amiben nem is kételkedek, egy pörgő gazdaságban azért nem ennyire gagyi és minőségtelen szolgáltatást kellene nyújtani.
2021. máj. 6. 18:30
1 2 3
 21/22 anonim ***** válasza:

#20

Én minden nap használom. Szerencsére ENNYIRE nem rossz a helyzet, de néha valóban tragikus. És még mielőtt azt gondolja valaki, hogy véletlenül pont szerencsém van és elkerülöm az ilyet, hát nem: nagyjából 10 évvel ezelőtt történt a 9-esen (vagy 109-esen, de a lényeg, hogy Kőbányán), hogy valószínűleg húgyba ültem bele. Azóta simítom végig mindig a kezemet az ülésen, mielőtt ráülök. Úgy maximum a kezem lehet olyan. Szerencsére azóta még csak hasonlóval sem találkoztam. A hajléktalanság viszont sajnos országos probléma, a BKK-nak nincs kapacitása arra, hogy mindegyiket távol tartsa a közlekedéstől.

2021. máj. 31. 08:05
Hasznos számodra ez a válasz?
 22/22 anonim ***** válasza:
100%
#21 Nemcsak a kapacitás a probléma. Az ellenőrök általában simán elmennek a csövesek mellett.
2021. máj. 31. 08:07
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2 3

További kérdések:




Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!