Miért olyan nehéz a BKK-nak szolgáltatóvá válnia?
Tegnap volt ilyen. A baleset után kb. húsz perccel már jártak a pótlók.
Nyilván tömeg volt, hiszen a kapacitás kisebb, és busz jobban ki van téve a forgalomnak. Az miért a BKK hibája, ha baleset történik?
Bécsben sem füttyentenek egyet és oda teleportálnak a járművek.
#29
Bkv-n még nem láttam fél órás késést…. Mávnál szinte napi szinten.
Ha balest van, akkor mit tegyen a villamos? Csak állni tud.
A rendszer s jármű helyzetét GPS pozíciójából tudja.
Legalább három hold erős jele kell hozzá. Felhős ég, havazás, eső zavarja a működését. Ha a rendszer nem kap megfelelő adatokat, akkor a menetrend szerinti időpontokra vált át.
Nálad átszakadt a lemez? Vagy mi van? Nem azért marad ki járat, mert lusták a dolgozók. Rengeteg kisebb-nagyobb baleset történik nap, mint nap. Meg váratlan útjavítások, forgalmat akadályozó járművek stb.
Többször kérdeztem tőled, de újra: ha baleset miatt hatósági zárás van, akkor mit tegyen mondjuk Pintyőke Zsolt villamosvezető (létező személy)? Vegye a hátára a járművet, és szaladjon vele végig az útvonalon? De ha gyalog se mehet arra senki…
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!