Kezdőoldal » Közlekedés » Tömegközlekedés » Miért olyan nehéz a BKK-nak...

Miért olyan nehéz a BKK-nak szolgáltatóvá válnia?

Figyelt kérdés
A nagy arc megvan, miszerint színvonalas a szolgáltatás, de a valóságban csetlik botlik az egész, késések és kimaradások minden mennyiségben. A pótlás szót nem ismerik, zavar esetén mindenki tanácstalanul tipródik. Persze az sem lenne feltétlenül baj, ha ez így van, de azért fel kellene vállalnia. Legyen kimondva, hogy a BKK szolgálatása egy gagyiság és bárkit felvesznek hiánymunkásnak. Ennek a közzététele esetén természetesen érthető a jelenlegi színvonal!
2023. jan. 26. 15:11
1 2 3 4 5 6
 1/55 anonim ***** válasza:
100%

Köszönjük, Emese.

Amúgy a BKK kb a legmegbízhatóbb tömegközlekedési vállalat az országban.

Én csak a rajta utazó csürhe miatt utálom

2023. jan. 26. 15:35
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/55 A kérdező kommentje:
#1 : Legmegbízhatóbb? Ezt mire alapozod? Hol a bizonyíték?
2023. jan. 26. 15:39
 3/55 anonim ***** válasza:
93%

#2

Egy másik hozzászóló vagyok, te a kérdéskiírásban vádaskodó állítások egész sorát tetted bármiféle alátámasztás nélkül. Remélem, érzed, hogy innentől továbbiakban semmi alapod nincs másokon bizonyítékokat számon kérni.

2023. jan. 26. 15:51
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/55 anonim ***** válasza:
100%
A nagy nyilvánosság előtt elkövetett rágalmazást a törvény bünteti.
2023. jan. 26. 16:12
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/55 anonim ***** válasza:
96%

Budapest a gigavárosokhoz képest csak falu, de azért elég nagy a forgalom rajta, és az meglehetősen hektikus. Nagyon rossz a közlekedési morál. Én csak azokról a járatokról kérek értesítést, amelyeket használni szoktam. Van olyan nap, amikor három is történik csak az 1-es vonalán.

A vonalhálózat világszinten is élvonalbeli, Európában egészen biztos. A járműpark szedett-vedett, de egyre többet cserélnek le. Pl. buszból már csak alacsony padlós van. A Futár kijelzője minden járművön ott van, és nagyon sok megállóban is. A központból a járművekre is érkezik hangos tájékoztatás, ha valahol gond van.

Ha nem is hibátlan, de app-on keresztül is tudsz jegyet/bérletet venni, útvonalat tervezni.

Soroljam még?

2023. jan. 26. 16:19
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/55 anonim ***** válasza:
100%
A BKK nem szolgáltató és nem tömegközlekedési vállalat, hanem közlekedésszervező, a szolgáltatás megrendelője. Szolgáltató Budapesten a BKV, a VT Arriva, a Volánbusz, a MÁV-HÉV és a MÁV-START.
2023. jan. 26. 16:22
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/55 anonim ***** válasza:
100%
Így van, erre már nem akartam kitérni. A BKK az egész város közlekedéséért felel, nem csak a tömegközlekedés.
2023. jan. 26. 16:28
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/55 A kérdező kommentje:
#3 : Amit én írok, az borzasztó egyszerűen ellenőrizhető. Ki kell jönni reggel és este az 1-es villamos vonalára és megtapasztalni a káoszt 2 naponta. A telefonbeszélgetéseket a BKK rögzíti, megőrzik a hiánymunkásaik nyifi nyafizását ők maguk is bizonyíték gyanánt.
2023. jan. 27. 06:33
 9/55 A kérdező kommentje:
#8 : Hajaj... Gondolom senki sem kötelez senkit, hogy a BKV vagy BKK vagy valamelyik CurryGerry központnak dolgozzon. A munkavállalók ezt vállalták, csinálják. El lehet menni munkát keresni is! Villamosvezető például minden faluba is kell!
2023. jan. 27. 06:38
 10/55 anonim ***** válasza:
95%
A privátban kapott ajánlattal köszönöm, nem kívánok élni. Nem én fogok bíróságra járni, hanem te, ha a BKK feljelent. Egyébként nagyon kedves vagy.
2023. jan. 27. 07:09
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2 3 4 5 6

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!