Ilyen esetben mi történne? Hogy állítanák meg a vonatot?
#20 Pont ezt kezdtem el írni, hogy biztos túl sokszor láttad a száguldó bomba című filmet, erre tessék, te is leírod. :D
Amúgy ez a menetközben kapcsolgatós megoldásod Magyarországon nem lenne működőképes, mivel (ellentétben az USA-val, ahol az említett, erősen kiszínezett film is játszódik) nem automatikus kapcsolószerkezet található a mozdonyokon, kocsikon.
#21 A kapcsolás ugyanaz lenne mint most álló helyzetben, csak most menetközben akasztanák rá (persze a művelet veszélyesebb lenne, mert nem automata és menetközben kell csinálni azt amit álló helyzetben kellene, habár nem kell minden vezetéket rákötni, elég csak a kampót beakasztani, esetleg egy UIC kábelt és akár a rákapcsolt mozdonnyal át lehet venni az irányítást távvezérléssel :D na jó, előtte azért vágjuk el az 1. kocsiban lévőt, hogy a bűnöző ne tudjon trollkodni)
Direkt úgy írtam, hogy egy lehetséges forgatókönyvnek megfeleljen egy 2. részhez. Túl egyszerű lenne, ha egyből kiiktatod a rosszfiút és megállítod, 10 perc és vége lenne a filmnek.
"Előbb-utóbb elfogy az üzemanyag."
Minden mozdonnyal teljes tankkal kell elindulni. 2000km-re elég szokott lenni.
"nem automatikus kapcsolószerkezet található a mozdonyokon, kocsikon."
Csak a FLIRT, KISS, Desiro, Talent, BDv, Samu, Uzsgyi... kihagytam valamit? Vagyis a járműállomány több mint felén. :D
"Csak a FLIRT, KISS, Desiro, Talent, BDv, Samu, Uzsgyi... kihagytam valamit? Vagyis a járműállomány több mint felén. :D"
Basszus, és ebből melyik a MOZDONY vagy a KOCSI? (Max. a Samunak meg a BDvmot-nak a betétkocsijairól lehet beszélni.) Mielőtt kioktatsz valakit, nem ártana elolvasni, hogy mit is írt az illető, meg az eredeti kérdést is, amiben hagyományos mozdonyból és kocsikból álló vonatról van szó.
#27 Az egész 21-es válaszom (amire reagáltál) arról szól, hogy a #20 válasza egy butaság, még ha ezt így konkrétan nem is írtam le. Pont leírtam neki, hogy pl. a menet közbeni kapcsolgatós módszere nem működne (de akár azt is írhattam volna, hogy egy marhaság).
De amúgy meg az ő válasza ahogy írod is, kb. egy víziónak megy el, vagy egy B/ZS kategóriás film forgatókönyvének. Te viszont a tényszerűen igaz állításomat álltál neki kioktatni a #23-as válaszban, tényszerűen rosszul, ezért reagáltam rá.
A politika meg nem tudom, hogy jön ide. Gondolom fáj elismerni, hogy butaságot írtál, mert az általad felsoroltak nem mozdonyok, és nem kocsik.
Kezdjük ott, hogy hogyan jutsz fel/be a vezetőállásba? A nem használtat általában lezárják, észrevétlenül felsurranni egy mozdonyra meg elég nehéz, ha el is kezd mászni biztos észre veszik és minimum rád zárja gyorsan az ajtót és szól a vasútőröknek, ha meg egy keményebb illetővel áll szemben egy ilyen idióta még jól el is verik poroltóval, vagy zárjelzővel.
De amúgy nem is értem, hogy hogyan jutna eszébe bárkinek ilyen, még csak kérdésfeltevés szintjén is? Van egy sejtésem, hogy már egy rögzítőféket sem tudna oldani az illető, nemhogy elinduljon ha mégis valahogy a feljutás sikerülne. Lezárt mozdonyba meg kár próbálkozni, ha be is törsz "kulcsok" nélkül max aksit tudsz indítani, de még féket oldani sem lehet.
További kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!