Ilyen esetben mi történne? Hogy állítanák meg a vonatot?
És hogy indulna el a vonattal?? Egy mozdonyvezetői végzettséggel rendelkező személyről beszélünk? Mert hidd el, egy random Jóska nem fog tudni elindulni vele.
Egyébként meg ha villanymozdony, akkor legegyszerűbb megszüntetni a betáplálást a felsővezetéki szakaszon.
Naja aki nem ért hozzá az el sem tudna vele indulni.
Ha valaki ért hozzá, és tudja hogyan kell kiiktatni a vonatbefolyásolót ami megállítaná, akkor tényleg csak az van hogy lekapcsolják a villanyt, de akkor is tud még gurulni a lejtviszonyok miatt 10-20-km-t.
Egy másik mozdonnyal elé lehet menni és azzal talán le lehet fékezni. Volt már erre példa 30 éve.
Szét kell valahogy szakítani a levegős kapcsolatot a kocsik között, akkor meg fog állni.
#10:
Az szegény, de a világért nem dobnák ki innen az oldalról az idiótáját...
Marha egyszerűen. Leüti, felmászik, valahogy indít, tételezzük fel hogy sikerül neki. Viszont a vonat még nem kapta meg a menesztő jelzést, így a tilos kijárati jelzőnél a vonatbefolyásoló rendszer azonnal megállítja vészfékezéssel.
Vagy: a hullapótló (éberségi berendezés), ha nem tudja mit kell vele kezdeni, akkor az első jelzés után nem sokkal szintén megáll a szerelvény.
Ilyen berendezésekkel legfeljebb a nosztalgia gőzmozdonyok nem rendelkeznek, ott viszont a "konyhán" álalában két igen jó fizikumú illető (vezér és a fűtő) szokott tartózkodni, így már a leütési próbálkozásra is közelebbi ismeretségbe kerülhet a a mozdonyt elkötni szándékozó fogsora egy méretes villáskulccsal, aztán estében még ki tudja milyen sérüléseket szedhet össze...
További kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!