Kezdőoldal » Közlekedés » Tömegközlekedés » Cégeknek miért nem érdeke,...

Cégeknek miért nem érdeke, hogy kerékpárral ingázzon valaki munkába?

Figyelt kérdés

Akik nem azonos városban laknak, azoknak gyors és egészséges és KÖRNYEZET KíMÉLŐ megoldás a kerékpár-vonat-kerékpár választása a munkába járáshoz.

Ezt más európai országban nem csak támogatják, de jutalmazzák is.


Magyarországon nem kevés pénzbe kerül a kerékpár bérlet! (Drágább is, mint naponta megvenni a kerékpárjegyet oda-vissza 50km felett.) Ráadásul POLITIKAI okok miatt nem lehet munkába-járási támogatásként elszámolni, csak a személyközlekedést.


Olcsóbb két személyre venni bérletet, mint egy személyre és egy kerékpárra!



Mikor lesz az, hogy a munkáltatók kiállnak a munkavállalókért ebben az ügyben?

Mikor lesz az, hogy a környezetvédő közlekedés érdeke lesz a magyaroknak?

Mikor lesz támogatva pénzben ugyan úgy a kerékpárszállítás, mint a személyszállítás a napi munkába járáshoz?


Továbbá MÁV miért nem biztosít megfelelő mennyiségű, szabad kerékpártárolót a vonatokon?

2.5 éve járok bringával munkába. Pandémián kívüli időszakban havonta egy azaz 1 alkalom volt, ha le tudtam rakni a kerékpárt a kerékpártároló helyre. HA az utasoknak nincs elég helyük, mert tömegnyomor van a vonatokon, akkor esetleg lehetne egy extra vagont berakni és több ember férne fel, és lenne hely a bringának is.

Vannak járatok, ahol egyáltalán nem szállítanak kerékpárt. De vannak, ahol nagyon is sokat. Székesfehérvár-BP vonalon rendszeresen nem férnek el a kerékpárok. Míg váci vonalon alig van néhány. Igény felmérés abból is látszik, hogy milyen bérleteket, jegyeket vesznek az emberek.


A marhavagonos bringaszállítás a legkisebb hely igényű, mivel függőlegesen vannak tárolva a bringák és oda fér el a legtöbb bringa és abba a legkényelmesebb fel-és-le pakolni a kerékpárt (tekintve, hogy az alacsony-padlósra esélyem nincs felvinni, olyan sokan vannak az ingázó járatokon). Az alacsonypadlósnál ott van a bringatároló, ahol beszűkül a budi miatt a hely. Tehát oda 5-6 bringát beraksz és már nem tudsz átmenni.


Fontos egyáltalán a környezet kímélés és a mozgás?

Fontos egyáltalán a mozgás és az emberek egészsége?



2021. jan. 25. 07:54
A kérdező szavazást indított:
Népszavazáson, nem támogatnám.
Nem járok kerékpárral. Népszavazáson támogatnám
Kerékpárral is járok. Népszavazáson támogatnám.
37 szavazat
1 2 3 4 5 6 7
 1/63 anonim ***** válasza:
75%
A cégek pont lexarják, hogy mivel jársz munkába. Csak legyél ott időben és kész.
2021. jan. 25. 08:04
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/63 anonim ***** válasza:
82%
Nem olvastam ezt el de szerintem se érdekli a legtöbb munkáltatót hogy te gyalog,futva,rolleren vagy biciklin mész,sőt ez a jobb mert ha busszal vagy autóval kell menned akkor fizetniük kell a támogatást.
2021. jan. 25. 08:15
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/63 D. Brasco ***** válasza:
79%
Egyik munkaadót sem érdekli mivel jársz munkába,mert pont leszarják.Nekik annyi a lényeg,legyél ott időben,végezd el a feladatot amit radosztanak azt cső.....az hogy te biciklivel kajakkal helikopterrel jársz be magánügy......
2021. jan. 25. 08:19
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/63 anonim ***** válasza:
76%
Úgy ahogy leírták, pont lexarja a munkáltató hogy mivel jársz be dolgozni. Azt sem mondja meg mit reggelizz, akkor a bejárásba miért szólna bele? A bejáráshoz max annyi köze lehet egy munkáltatónak hogy fizeti a bejárási költség X részét.
2021. jan. 25. 08:41
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/63 anonim ***** válasza:
12%
Vasút miért rakjon kerékpáros kocsikat ? Döntsd el biciklizni akarsz vagy vonatozni ?
2021. jan. 25. 09:05
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/63 anonim ***** válasza:
66%

Magánügyed, mivel jársz munkába. Majd ha lesz rá elegendő igény, lesz vagon is. Ha nincs, ez is olyan ötlet, mint az átkelőhajó a Dunán.

Írígylem, egyeseknek milyen sok ideje van.

2021. jan. 25. 09:12
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/63 anonim ***** válasza:
82%
Emberek, a módválasztás befolyásolásàhoz fontos, hogy legyen miből választani. Ha nincs kerékpárszállító kapacitás, akkor a büdös életben nem lesz ott kereslet sem. Márpedig a vasút használhatóságát pont nagymértékben befolyásolja az, hogy ritkább lefedettség és megállósűrűség biztosítható általa, mint más módok esetében. Így ha a ráhordást kerékpárral meg lehet oldani, az javítja a vasúti infra kihasznaltságát is. A ráhordás feltétele egyrészt a biztonságos tárolási lehetőség az állomáson, másrészt azoknak, akik az útjuk mindkét végén bringáznak, biztosítani kell ehhez a szállítas kulturált lehetőségét.
2021. jan. 25. 10:47
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/63 anonim ***** válasza:
25%

Nagy élmény bringás kolléga. Nekem is volt, egész nap szagolhattuk az áporodott izzadtság szagát.

Persze, jobb helyeken lehet zuhanyozni. Aki középtávról bringával jár, annak kötelezően kéne zuhanyoznia is. Na ez után lehet beszélni arról, hogy miként könnyítsük meg a dolgukat.

2021. jan. 25. 11:13
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/63 anonim ***** válasza:
26%
#8-asnak igaza van. Ha főnök lennék, fel se vennék bringával bejárót vagy előírás lenne, hogy munkába járáshoz csak autót és tömegközlekedést lehet használni, jövet mehetsz bringával (az megint más kérdés, hogy menet hogy juttatod el, hogy jövet mehess 😊)
2021. jan. 25. 12:41
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/63 anonim ***** válasza:
100%
Röviden és tömören. 30-40 év lemaradásban vagyunk mobilitási témakörben a nyugati szinthez képest, a többit már össze fogod tudni rakni
2021. jan. 25. 13:17
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2 3 4 5 6 7

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!