A tegnapi vihar közben kialakult katasztrofális állapotok kapcsán kérdezem, mi a véleményük a közlekedési vállalatok, a katasztrófavédelem és azok munkájáról, akiknek ilyenkor az a feladatuk, hogy minél zökkenőmentesebben megoldják a helyzetet?
A híradásokban jó hete figyelmeztettek heves viharokról, mégis annak megérkezte után hamarosan teljes káosz alakult ki.
Nem lehetett volna jobban felkészülni? Behívni az összes lehetséges mentesítő létszámot, készenlétbe helyezni szivattyúkat, szállító eszközöket,pl. a vasutak mellett minden mentesítő eszközt készenlétbe helyezni?
A feleségemnek negyed hatkor kellett volna megérkezni a fárasztó forró munkanap után, ehelyett felsővezeték szakadás miatt rostokolt a vonaton, a Nyugati és Zugló között.
Nem tudott leszállni a vonatról a vágányok között mert a lépcső olyan magas volt, végül valaki segített neki nagy nehezen és elesés nélkül sikerült a földet érés, este 7 körül. De nem ment a metró és egy csomó busz sem, közlekedési káosz volt.
Aki nem számíthat segítségre, idősek, betegek, terhes nők, nem kellett volna a katasztrófavédelemnek legalább a környékre odamenni, hogy segíthessenek, valahogy az ott rekedt embereken, legalább, a vonatról lejutni?
Felsővezeték szakadás egy évben akár 100-szor is van, rutin feladat az ilyen helyzet, mit tesz a Máv, a katasztrófavédelem, és a nagyságos politikusok? Mindent megtesznek. Én azt látom, hogy totál szervezetlen minden, és nem állnak a helyzet magaslatán. Uff
Szerintem nem kell hozzá nagy szakmai felkészültség egy 2 milliós fővárosban ahhoz, hogy pl a mozdonyon szolgálatot teljesítő, a jó előre beharangozott vihar miatt esetleg emelt létszámú legénység (bár ehhez több dolgozót kellene felvenni és fizetni, ellenben inkább 3 ember munkáját végzik, egy fizetésért)
-az adott esetben egy kislétrát, emelvényt előkapva a leszállni kívánó utasokat segítsék.
Nem kell hozzá tűzoltónak, mentőnek lenni.
Ehelyett inkább a vonat vezető olvasgat, rejtvényt fejt veszteglés közben? Hát igen, telik a munkaidő
Olvassák csak el a fikázók a 12.-est!
Köszönöm, hogy végre valaki rajtam kívül is látja azt, a sok hiányosságot! Szerencsére nem lett bajuk, akik lemásztak a vonatról. Ha megüt valakit az áram, vagy kitöri a nyakát, akkor kapcsoltak volna, addigra ért volna az apparátus, akik segítettek volna a leszállásban.
Egyébként a feleségem negyed hat helyett, este 9-re ért haza, ami majdnem négy óra.És ezt is úgy, hogy addigra tudtam szerezni autót, és elé mentem.
Pontosan így van, 14-es!
És hányszor késik a vonat! Szinte mindennapos.
Aki 10-12 órákat húz le pl: reggel 6-tól, kemény munkával, kérnék a lehurrogóktól egy kis toleranciát, és érezze át azt, milyen lehet egy egészséges embernek is az, ha úgy érzi, bizony, nem tettek meg mindent maradéktalanul azért, hogy eljusson A-ból B-be.
4 órát vesztegelt, de több is lett volna, ha marad.
"Szerintem külön felkészült csapatok kellenek az úton és közterületen az akadály elhárítására, a veszélyhelyzetek megszüntetésére, a pótlásra, és építésre. Nagy teljesítményű gépek szükségszerű bevetésével.
Az emelt létszám biztosítása veszélyhelyzet esetén.
Emberek, tömeg menekítése, segítése adott szakaszokon. "
HONNAN veszel ENNYI embert? Mert VAGY állandóan ilyen sokat foglalkoztatnak - ami milliárdokba kerülne és esetleg évekig csak készenlében vannak, VAGY máshonnan kellene öket elvonni - de itt meg az a kérdés, hogy honnan.
A menekítés meg elsösorban nem egy jármüvön ülö - biztonságban lévö emberre vonatkozik, hanem azokra, akik tényleg veszélyben vannak, illetve a közlekedés helyreállítása a fö cél.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!