Ha ott a bicikliút, miért ott teker a biciklis ahol az autók közlekednek?( részlet lent)
Ez egy marhaság. Látszik, hogy fingod nincs a biciklizésről, ráadásul, nem is azt írtam, hogy rengetegféle bicikli van, hanem, hogy biciklis.
Van, aki kirándul, más edz, más munkába, stb jár , egy vékony, sima gumijú országúti nem alkalmas az erdei, göröngyös útra, amelyre a vasta, nyommal rendelkező mtb kell.
#42: Igen, a Ferrarival nehézkes a kátyús úton közlekedni, ezért inkább megy az új bringaúton mellette, mert azt most építették EU-s pénzből. Teljesen reális. Az autóstól elvárjuk, hogy kínlódjon a sz/r úton, a bringásnak meg nincs kedve, akkor nem csinálja? Tényleg így logikus?
Egyébként ha a bringaúton elesel, akkor eleshetsz a rendes úton is. A bringaúton legalább nem vasal ki senki...
Utolsó, neked egyértelműen fingod nincs a biciklizésről.
Az a kátyú, ami autóval bosszúság, biciklivel életveszélyes. Ülj már fel egyre, s hasonlítsd össze a rossz utakat azzal, meg az autóval!
A kivasalásról meg annyit, hogy egy biciklist ugyanúgy kell megelőzni, mintha egy autót előznél, értsd, távolságot tartva - ha te autóval kivasalod, akkor bizony nem tartottad be a kreszt.
#43:
"Egyébként ha a bringaúton elesel, akkor eleshetsz a rendes úton is. A bringaúton legalább nem vasal ki senki..."
Úgy látom, a szövegértelmezés már az első hozzászólástól kezdődően nem megy. Azt magyaráztuk neked, hogy az aszfaltos út bizony, veszélytelenebb egy virsligumisra nézve, mint a kerékpárút. Sima aszfaltra tervezett járművel jellemzően nem ott fogsz elesni ahová való... A sors iróniája ha valahol megcsinálják az utat, akkor rögtön jön a "biciklivel ide be nem teheted a lábad!" tábla. Az úton is köszönjük, inkább csináltak volna használható padkát és nem itt vitatkoznánk.
#44: De nincs ám...:)
De nem érted a lényeget, oké, jelentsük ki, hogy a biciklisnek nem kell, de akkor a Ferrarisnak se kelljen, ő meg mehessen a bicikliúton, ha az jobb, mint az úttest. Ennyi.
A ki vasalásról meg annyit, hogy látjuk milyen az úttartása a legtöbbnek. 30-40-nél ha elkezd bukdácsolni simán landol a másik sávban, nem kell ehhez szabálytalanul előzni.
#45: Tehát szerinted a kerékpárutak nagy része nem szilárd burkolatú? Mellesleg a KRESZ-ben az is benne van, hogy a közúti közlekedésre alkalmas járművel kell közlekedni. Ha a virsligumi erre nem alkalmas, tiltsuk be? Mert ugye az is nonszensz lenne valljuk be.
Egyébként nem velem veszekedtek ezer hozzászóláson át. Én csak azt kérdezem következetesen, hogy ha a biciklis szeghet szabályt, amikor kedve tartja, akkor más miért nem? Valahogy erre sose jön meg a válasz.
#43
46os, még mindig te nem érted a lényeget, holott többen is magyarázzuk neked.
Látszik, hogy halványlila gőzöd sincs a biciklizésről.
"egy biciklist ugyanúgy kell megelőzni, mintha egy autót előznél, értsd, távolságot tartva"
Ja, de ez is csak az autósok felől elvárás, én tartsak 1,5 m-t melletted, de amikor te kerülsz ki, akkor épphogy a tükröd nem töröd le...
#49
Miért kell általánosítani? Attól, hogy vannak barom kerékpárosok, még nem kell ezt viszonozni az autóban. Főleg, hogyha autóval nincs meg a megfelelő oldaltáv, az akár a bicajos életébe is kerülhet, fordított esetben pedig legfeljebb egy 10-15 ezres kár keletkezik. Érzed a különbséget a személyi és vagyoni biztonság között?
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!