Benzin vagy Dízel a jobb?
"izzocserért 40 ezret fizetett"
Akkor most mondhatom én is, hogy H Astránál egy bal hátsó ajtóra 300 ezres ajánlatot tett a márkaszerviz...
A japán autók motorikusan a vilálg egyik legjobb málrkái, de karosszériák hagy biztonságilag némi kívánnivalót maguk után.
A Volkswagen is jó választás. Ahogy az opel is. Én a helyedben siuzu dízeles opel astra f-et vennék.
milyen gyenge kaszni? egy szar aygo jobb felszereltséggel 4.5 millió.. az egy 2006 ős avensis 1.8 b kb 2-2.5 ami nincs szetcseszve.megint megy a monda mint a régi skodakrol hogy az összes hengerfejes.szerintetek egy új avensis ami 10 millió mennyire gyenge? emberek
prémium szegmense tartozó márkáról beszéltek.
Szavahihető szerelő az aki egy komplett autógyártó konszernt megítél az alapján, amit egy haverja hord össze...
Egyébként csak nekem fura, hogy kettőből kettő automata meghalt alatta, nem biztos, hogy ott a kocsi a hibás...
400-500.000 nél ugyanannyira esik szét a Toyota mint a VW, ott már az dönti el ki hogyan használta előtte
"milyen gyenge kaszni? egy szar aygo jobb felszereltséggel 4.5 millió.. az egy 2006 ős avensis 1.8 b kb 2-2.5 ami nincs szetcseszve.megint megy a monda mint a régi skodakrol hogy az összes hengerfejes.szerintetek egy új avensis ami 10 millió mennyire gyenge? emberek
prémium szegmense tartozó márkáról beszéltek."
"milyen gyenge kaszni? egy szar aygo jobb felszereltséggel 4.5 millió.. az egy 2006 ős avensis 1.8 b kb 2-2.5 ami nincs szetcseszve.megint megy a monda mint a régi skodakrol hogy az összes hengerfejes.szerintetek egy új avensis ami 10 millió mennyire gyenge? emberek
prémium szegmense tartozó márkáról beszéltek."
AKKOR VEDD MEG!
25. nek. szavahihető szerelő lehetek?
Haverom tapasztalata alapján ítélek?
Nem biztos hogy a kocsival van gond?
Tegyük ezt tisztába.
1. "haverom" és én Toyota márkaszervizben dolgozom.
2. "haverom" VW mániás és hidd el, ha egy phaeton olt az álma akkor nem az a srác aki nelásskiráccsal meg nagyfelnivel és bömbölő zenével tuningolja a kocsit.
Nem az a kategória,sőt...
Mindkét kocsija használt vásárlás.Talán érthető hogy nem vett újonnan phaetont 30 millióért 2004-ben.
Van benne km gazdagon. 300 felett.. és a motorban durván 180 ezer van. Vagyis komplett motort cseréltek benne,mely igazolható.
A kocsi megkap mindent és mindenből a legjobbat. Nem tanyán dolgozunk a helyi traktor és fűnyíró szervizben...
És akkor utoljára.
Több mint 10 éve dolgozom hivatalosan autószerelőként,ebből 4 évet toyotát javítottam.Előtte Renault az ország legnagyobb biztonságtechnikai cé szolgálatában, az előtt pedig maszek műhelyben ahol leginkább dízel járművek javításával foglalkoztunk. Értsd ez alatt: Adagoló-magasnyomású rendszerek diagnosztizálása, javítása, motorfelújítás,váltójavítás, futóműjavítás márkafüggetlenül Bmw-től kezdve Volvokon át a Vw és a francia+ olasz autókig.
Kérlek hidd már el nekem hogy amíg a VW-n régebbi Polókon át az újabb passatokig leesik róla a nagyon jólsikerült(amúgy menettulajdonságra tényleg jó soklengőkaros futómű) addig az eke Toyota,mely például ugye 91-től sikeresen gyártja a hybrid priusokat van némi rálátásom arra, hogy miben másabb a Toyota mint a szakismeret nélkül mondákban hőn dicsért jószágaitok.
Ezen felül kérlek engedd meg, hogy ezentúl hadd kérjek tőled én tanácsot a szakmámban előforduló hibák feltárásában,mert az a leereszkedő stílus amit megengedsz magadnak, csak azoktól elfogadható akik a témában a legnagyobb Tálentumok.
Ja és még valami...Az, hogy jelenleg Toyota márkaszervizben dolgozom még nem jelenti azt hogy burokban élek, Hálisten találkozom egészen más tipusokkal is, hiszen hozzák a Q7eseket is beszámítás előtti átvizsgálásra..És köszönöm.... 10 perc alatt is látható a különbség.
És még annyit.. vegyetek azt amit akartok,meg keressetek nyugodtan minden szaktudás nélkül a youtube-on videókat,javítsatok otthon egész nyugodtan féket, hogy aztán fékhatás mérés nélkül Ti Hozzáértő Balf..k tegyétek kockára mások életét.Cseréljetek otthon vezérlést, hogy aztán motorhibásként feltegyétek a használtautóra.. "Csak a vezérlést kell összerakni,de már nem akartam foglalkozni vele"
Higyjétek el, hogy fillérekért megkapjátok a legjobb autókat,amire soha sem kell költeni... olajat se kell cserélni,mert jó az...
Meg nehogymá szervizbe vidd mer ott átbasznak...
Tipikus magyar mentalitás.
Segítséget vártok,, fórumoztok,de egy olyan ember véleményére,akinek a szakmájába vág a kérdés... nem adtok. lehülyézitek,megkérdőjelezitek a szavahihetőségét.
Ilyenek vagytok.Mert sógor koma jóbarátnak előbb hisztek aki lehet csak pék a helyi teszkóban...
Gumit se vegyetek... mer van vagy 7 éves az átlag téligumi szarrá repedezve.. "De még jó a mintája.. ezt még feltesszük" Olcsó Jánosok.. mindent OKOSBA..EZ MÉG ELMEGY 30 EZRET is JELIGÉRE...Hányinger. (Tisztelet a kivételnek)
A kérdezőnek.
El kell hinni hogy 1 millió környékén a benzines Corolla jó választás.
Ne a km futásra menj, állapotot vegyél.
Mindenképp vidd be a helyi Toyotához egy komplett vétel előtti átvizsgálásra.
És nem feltétlenül magánszemélytől kell venni autót, mert legalább úgy átvernek mint a "kö..ög" nepperek.
Attól függ, hogy mire fogod használni. Ökölszabályként el lehet indulni ezen mentén:
- benzin: főként városi használat, sok hidegindítás, rövid (<10km) utak, évi kevesebb, mint 20eKm
- dízel: sok autópálya évi 20eKm felett
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!