Tom Thompson kérdése:
2004-2007 évjáratú Mazda6-os vásárlását tervezem benzin 1.8-2.2ig vagy dízel 2. 0, megbízhatóság szempontjából benzin vagy dízel a jobb? van-e esetleg olyan hiba típus hiba esetleg gyakran előforduló hiba amivel számolni kell/lehet?
Figyelt kérdés
ill jól tudom ,hogy a benzin motorok láncos vezérlésűek és kettős tömegű' nélkül szerelték? Olyanok válaszát várom akik ismerik ezen típusok valamelyikét (tulaj, volt tulaj, szerelő). ui. érdekelne a benzinesekkel és dízellel mért átlagfogyasztásotok is esetleg szervizköltségetek, fő szempontom a megbízhatóság fenntarthatóság és csak eztán a fogyasztás2016. jún. 6. 15:14
1/7 anonim válasza:
A mazda benzinmotorjai nagyon jók , ismerősömnek dízeles hatosa van , 2003-as sajnos a porlasztók meghaltak benne, gyári mazda porlasztó darabja olyan, 150-200 ezer forint között van, a 4 darab már majdnem kiteszi az autója árát , de szerencsére fel lehetett újítani, csak hát kitudja meddig jó. Amennyiben városban , rövid utakra használod mindenképpen benzinest keress. Neki is az volt a baja, hogy felkerült pestre, sokszor hidegen, 3-4 km-es utak nem tettek neki jót.
2/7 anonim válasza:
A fenntartása sokba vagy nagyon sokba lesz.
Amellett a fogyasztás nem is téma.
3/7 anonim válasza:
Mazdából benzinest, dízelből inkább németet.
4/7 anonim válasza:
Motorikusan semmi baja sincs se a benzinesnek se a dízeleknek. Csak ne rohadjon és nem elsz baj.
5/7 anonim válasza:
#4 azért ez a dízel nem a megbízhatóságáról híres, ellenben a benzines szinte örök élet +1 nap
6/7 A kérdező kommentje:
Lesz városi használat ,de inkább a lakott területen kívül és az autópályán lesznek km-ek döntő részben.Azonban úgy vélem inkább tankolok 5-6 ezerrel többért ha valóban ilyen jó a benzines ,mint ahogy írjátok. Ráadásul az én lábam nem nehéz autópályán is megelégszem a 120-as tempóval. köszönöm a tanácsokat várom a további tapasztalatokat
2016. jún. 7. 16:54
7/7 lemmy_kilmister válasza:
Bár már régi a téma de azért írok pár sort. 2003 ban vettem vadonat újonnan szalonból a hatosomat 2.0 dizel, 120 lovas, digit klima nyolc légzsák, minden elektromos, abs, állófűtés, stb. csak a kipörgés gátlót és a hatsebességes váltót hiányoltam. Most 165 ezer van benne, a nejem használja. A rohadás gyenge pontja a hatosoknak 2005 ig, utána a mazda beszállítót váltott és más karosszéria tömítő anyagot használ, így a rohadás kiküszöbölve. Bár én annak idején vissza vittem, amikor visszahívták a hatosokat, a szervizben (Autó-Expanzió Kft Békéscsaba) lelkiismeretesen megcsinálták az alváz és üreg védelmet, azóta se jelentkezet a karosszérián egy csepp rozsda sem. Az autóra a kötelező szerviz mellett egy darab stabilizátor rudat kellett cserélnem, mert kiszáradt a gömbfej és nyikorgott, és az injektorok tűzkarikáját cseréltem ki, nem egy nagy volumenű munka és célszerszám sem kell hozzá csak egy injektor kihúzó (csúszókalapács). 120 ezer kilométernél célszerű kicserélni, mert elég vékony és könnyen át ég, sajnos az első modelleknél a mazda nem írta elő ennek a cseréjét a nagyszerviznél. Nem egy nagy összeg durván ötszáz forint a négy tűzkarika. Még egy apróság, a közép konzol világítása, szétszedni könnyű (lásd a youtuben) csak a szabványon kívüli izzok beszerzése nyűgös. Fogyasztása jó, 120 tempónál országúton akár 4,5liter városban 6 -7 liter. Szerviz intervallum (olajcsere) 20 – 25 ezrenként. A motor nagyon jól húz, kategóriájában kényelmes utastér. Ár érték arányban egy nagyon jó vétel volt, nem bántam meg hogy ezt választottam.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!