Most szeretnék autót venni és nem igazán értek hozzájuk ezért meg kérdeztem pár ismerősömet , hogy milyet érdemes venni majd nem mindenki azt mondta, hogy Benzint , mert annak olcsóbb a szervizelése és abba is van erő de egyik haverom meg a dízelt akarja rám erőltetni vagyis igazából csak a vw 4-es golfot 1.9 tdi ,mert ő szerinte 800 ezer forintból ez legjobb választás , küldtem én neki Corollát 2.0 dízelbe de azt mondta a Japán szuttyok az nem autó hanem szemét és az érdekelne, hogy szerintetek melyik a jobb amúgy benzinből Mondeo 18 meg Corolla 1.4-et néztem de a gyerek mindenben talált valami kifogást
Japán autóból nem vennék dízelt, mert ha abban a CR rendszerben elmegy valami abból 4x totálisan felújítod az 1.9tdi-t. A corolla jó autó, jól fogyaszt, jó az 1.4 láncos benzies motorja.
A VW csoport 1.9tdi motorja megbízható, keveset eszik és olcsón fenntartható.
Konklúzió, ilyen rövid városi felhasználásra a corolla jobb választás lesz.
2016. aug. 24. 16:41
Hasznos számodra ez a válasz?
12/60 anonim válasza:
Mondja ezt a feltöltött 1.9-es 90 lovas motorral hogy nem tudtak autót gyártani akik 1.6-os szívómotorból 160 lovat,1.8-as szívóból pedig 192 lovat hoztak ki.
A 212 lovas szívó 2L-ről vagy a 101 lovas 1.3-asról akkor nem is beszéltünk.
2016. aug. 24. 17:37
Hasznos számodra ez a válasz?
13/60 anonim válasza:
#12 szerintem egy kezemen megtudom ezeknek az 1.6 vti hondák számát az utakon (sajnos, itt is az 1.4+nagy kipufogó a menő).
2016. aug. 24. 20:17
Hasznos számodra ez a válasz?
14/60 A kérdező kommentje:
Köszi a válaszokat akkor rövid tábra inkább a benzin a jó ?
2016. aug. 24. 22:56
15/60 anonim válasza:
Toyota szervizben dolgozok 4 éve.Nekem egy vw konszernes fabiam van. A vw és a Toyota között a különbség annyi hogy amíg a vw-ben 120 ezer alatt másodjára kezdem cserélni a futómű elemeit,addig Toyotan még a 90-es évjáratoknál sem nyúlunk hozzá több százezer km-nél.Mivel rövidebb távokon használnád mindenkepp benzin.. meg amúgyis.mert átlagosan igaz a dízelre hogy elêg drága a javítás.Akár egy izzitogyertya miatt le kell venni a hengerfejet mert beleszakadhat a korom miatt,vagy befecskendezés probléma miatt injektorcsere esetleg adagoló vagy manapság magasnyomású szivattyú csere.sok százezer forint.Toyota előtt sok márkát javítottam fiatot,fordot,reanault... az ésszerűség miatt Toyota.Corollabol a faceliftes kell neked, azt onnan ismered fel hogy az első lámpa sarkában van egy "könnycsepp".Módosított motor van benne ami nem eszi az olajat.ja és nyugodtan vegyél 200e km-t futottat is ha van szervizkonyve.
2016. aug. 25. 07:55
Hasznos számodra ez a válasz?
16/60 anonim válasza:
#8-as te mit szivtal? A mondeo hol lenne mar jobb barmiben is mint a passat ? Most volt 2009es mondeom ujonnan vettem és egy zsák szart nem ér. Szervizbol szervizbe jartam vele.
Most vettem egy 2008as passatot 2.0tdi motorral es erdekes modon semmi baja pedig meg idősebb is. Ja de bocsi volt már baja, a generator beszart rajta bar igy 300ekm-nél mar ennyi bele fer.
Amugy tamogatom azt hogy valami európai autot vegyél. Nem egy szerelő ismerősöm beszelt le a japan autokrol.
2016. aug. 25. 12:31
Hasznos számodra ez a válasz?
17/60 anonim válasza:
#15-os akkor ne a "rosszabb"minőségű olcsobb skodahoz merd a toyotat.Hanem egy azzal egyidős VW-hez ismerősöm b5.5passatjan 380ekm-nél meg van két gyári lengokar benne. Szoval ez az allitasod is megdőlt hogy rosszabb a futomuve.
2016. aug. 25. 12:35
Hasznos számodra ez a válasz?
18/60 anonim válasza:
Meg ha már Toyota futóműről beszélünk: inkább költök a VW és az Audi futóművére, ami meg is hálálja a pénzt, mert brutál jó futóműveik vannak. A Toyotáról meg inkább nem is beszélnék...
2016. aug. 25. 12:51
Hasznos számodra ez a válasz?
19/60 anonim válasza:
Nekem mindegy. kollegám vw parti.autószerelő lent phaetonnal jár. izzocserért 40 ezret fizetett, mert lökhárító le.előtte passatja volt. amerikai kivitel. Eladta mert turbot cserélt automata váltót javittatott futóművet cserélt sűrűn. a phaetont is automata valtohibas. ja a passat benzines a phaetont v6 diesel.Nem kell szeretned a japant. de a fos 4oo-500 ezer km-es hiace az első robbanasi ütemre jár... ezt tudja a japan.persze itt is vannak szar konstrukciók. de 1 millió kornyekén mutass jobbat egy swiftnel vagy egy Toyotánál. és légy szíves ne légy lekezelő.ez a szakmám.az orvost se hulyezed le hogy tudsz egy jobb gyógyszert...
2016. aug. 25. 16:34
Hasznos számodra ez a válasz?
20/60 anonim válasza:
Még annyit. ralisprintes(nem Kiskunlachaza) és verseny szerelői tapasztalattal is bírok. A fabiamon Yokohama spec 2es van fent amúgy széria.Tudom melyik alkatrészt kell megvenni ami bírja. Te joszz azzal hogy két gyári lengokar van még abban a kocsiban. Nos mi szilenteket... se gombfejeket nem cseréltünk. se hiluxon se dyna-n se avensisen.. se corollan.pedig Tsportot is csinálunk Yarisbol is meg Corollabol is.ami 192 ló.A fabia meg egy az egyben Polo.Rosszabb minőség mint egy vw?magyarazd el kérlek hogy miért ugyanaz a gyári alkatrész cikkszama,gyártója a gyári vw és gyári skoda alkatrésznek?Mesélj még az autókról.Hol van egy Touareg egy Land Cruiserhez vagy egy Amarok egy Hiluxhoz képest? ja és nincs toyotas tetkóm. meg kisparnám se Toyota polóm.nem vagyok Toyota fan, csak javítom őket
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik. Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!