Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » A japán dízelek miért gyengébbek?

A japán dízelek miért gyengébbek?

Figyelt kérdés
pl egy Micu vagy akármelyik terepjáró, mind 2500 köbcentitől indul aztán meg 130 lovakat préselnek ki belőle, amit egy német TDI feleakkora méretből megold. Mi az oka a két eltérő felépítésnek?
2016. jún. 11. 10:29
1 2 3 4 5
 41/42 A kérdező kommentje:

Szép lista, azért látszik, hogy te vágod a témát. Én a 2.0 TDI-k olajszivattyús balhéját ismerem, meg valamelyik 5 hengeres meg az abból épített V10-es blokkjuk hulladék még, deformálódik a hőtől, mert szarul van a hűtés megtervezve és annyira gyenge anyagból van.

Mondjuk ezeknek a V10-es blokkoknak se tudom mi értelme 4-5 liternél, az még V8-nak is kicsi.


TSI valóban szutyok, jól megy meg minden, első száz-százötvenig aztán kuka. Hiába a 2012 utáni javított darabok, azok se sokkal jobbak, nem lehet a fizikát meg erőszakolni, ezerkettes, ezernégyes motorokból ekkora teljesítmény, úgy hogy ma a mindenen spórolás a divat ráadásul, szarok lesznek idővel. Mert ha még anyag lenne bennük, akkor még bírnák is sokáig. Persze aki újonnan vagy pár évesen megveszi és pár év után túlad rajta annak oly mindegy, csak aki utána venné meg az cseszik rá jól.


Lehet mondani, hogy az alacsony fordulaton meg a nagy nyomatékon van a hangsúly, valóban, legtöbb ember eleve úgy vezet ,azért is szaporodtak el a dízelek, meg a fogyasztás miatt. A modern dízeles rizikók ellenére. Benzinest is ebbe az irányba viszik, azok is ilyenek lesznek, a nyűgökkel együtt.

De azért na, egy alap benzines nem tízezerig forog, jó hatezerig max, annyi jó is. Drága barátunk az összes japán benzinesre azt hiszi hogy Honda vtec, de még azok se tízezerig pörögnek, csak 7-8-ig. És valóban, nem jó irány hogy ennyire feltolták a teljesítménytartományt oda, de ettől még nem inden benzines ilyen.

2016. jún. 20. 17:12
 42/42 anonim ***** válasza:

"TSI valóban szutyok, jól megy meg minden, első száz-százötvenig aztán kuka. Hiába a 2012 utáni javított darabok, azok se sokkal jobbak, nem lehet a fizikát meg erőszakolni, ezerkettes, ezernégyes motorokból ekkora teljesítmény"


Nem ezzel van a gond, mert más gyártó is kihoz ennyiből ennyi lóerőt, és abszolút megbízható. A TSI-nél egyéb gondok vannak. Meg egyébként nem is olyan rosszak, mint ahogy mondják.

2016. jún. 20. 17:19
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2 3 4 5

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!