A japán dízelek miért gyengébbek?
Általában a terepjárónál és a haszonjárműveknél más a szemlélet a motorokkal és a teljesítménnyel kapcsolatban.
Egy viszonylag nagy köbcentis és alacsonyabb literteljesítményű motor sokkal megbízhatóbban üzemel - főleg rossz körülmények között- mint egy kis köbcentis nagy literteljesítményű és baromi bonyolult motor.
Szerinted a kisteherautókban miért vannak 3 literes 110-120 lovas dízelek amikor lehetne bennük 240 lovas 3 literes is? A kisteherautók ha vigyáznak rájuk akkor 6-800 000km-t vígan elgurulnak autópályán komolyabb költségek nélkül, ellentétben egy személyautós motorral...
"Változó szelepvezérlés is tőluk ered a 70 evek végéről"
A 80-as évek vége lesz az.Az általános tévhitekkel ellentétben pedig olasz fejlesztés,a széria autók közül az Alfa 75-ben jelent meg először 1987-ben.A Hondánál az első ilyen motort az Integra kapta 1989-ben.
mondjatok egy találmányt amit a japánok hoztak az autóiparba!!! még hogy nem vagyunk előrébb mi európaiak
a common rail-t ki a fasz.om találta ki ha nem az olaszok vagy turbók számának növelését ha nem a BMW az első 3 turbós - twin turbós autók mind BMW fejlesztés , 3.0 motor 381 LE , a japánok meg befejezték a diesel gyártását mert nem értenek hozzá és kész ennyi...
ja és melyik japán megy el 1000000 km-t? van egy ilyen legendás autójuk ? mert a németeknek van: a legendás
mercedes w123, w124 - szériák
" mondjatok egy találmányt amit a japánok hoztak az autóiparba!!!"
Wankel motor (miután a németek feladták a fejlesztését)? Mai napig a legjobb lóerő / ccm arányt adja. Csak mivel nem túl tartós személyautóba annyira nem pálya.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!