Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » A japán dízelek miért gyengébbek?

A japán dízelek miért gyengébbek?

Figyelt kérdés
pl egy Micu vagy akármelyik terepjáró, mind 2500 köbcentitől indul aztán meg 130 lovakat préselnek ki belőle, amit egy német TDI feleakkora méretből megold. Mi az oka a két eltérő felépítésnek?
2016. jún. 11. 10:29
1 2 3 4 5
 11/42 anonim ***** válasza:
Az nem kérdés, hogy Japán már régen lehagyta Európát minőségben, megbízhatóságban. Az a durva, hogy már Korea is..
2016. jún. 11. 13:10
Hasznos számodra ez a válasz?
 12/42 anonim ***** válasza:
Azért mert a japánok a megbízhatóságra, tartósságra és használhatóságra fejlesztenek, Európában meg nagyon fontos dolog a "számháború" ha autót kell eladni, mint ahogy te is csak a maximális lóerőszámot nézed, semmi mást. Mondhatni átlag európai autóvásárló vagy, legalábbis ami a műszaki felkészültségedet illeti.
2016. jún. 11. 16:31
Hasznos számodra ez a válasz?
 13/42 anonim ***** válasza:

Általában a terepjárónál és a haszonjárműveknél más a szemlélet a motorokkal és a teljesítménnyel kapcsolatban.

Egy viszonylag nagy köbcentis és alacsonyabb literteljesítményű motor sokkal megbízhatóbban üzemel - főleg rossz körülmények között- mint egy kis köbcentis nagy literteljesítményű és baromi bonyolult motor.


Szerinted a kisteherautókban miért vannak 3 literes 110-120 lovas dízelek amikor lehetne bennük 240 lovas 3 literes is? A kisteherautók ha vigyáznak rájuk akkor 6-800 000km-t vígan elgurulnak autópályán komolyabb költségek nélkül, ellentétben egy személyautós motorral...

2016. jún. 11. 18:51
Hasznos számodra ez a válasz?
 14/42 anonim ***** válasza:
Na meg ha választani kell egy terepjáró esetében, hogy tág fordulattartományban legyen bazi nagy nyomatéka, vagy nagy fordulaton legyen egy nagy peakben sok lóerő akkor mindenki a nyomatékot fogja választani.
2016. jún. 11. 19:03
Hasznos számodra ez a válasz?
 15/42 anonim ***** válasza:
Japánok nem nagyon foglalkoztak a dízellel soha, mindig is a benzinest preferálták. Ezért nem öltek annyi pénzt a dízel fejlesztésébe. Bár tudnának ők is sok lóerőt kevés köbcentiből, de nem akartak, ugyanis nem annyira a downsizing hívei.
2016. jún. 11. 20:39
Hasznos számodra ez a válasz?
 16/42 anonim ***** válasza:

"Változó szelepvezérlés is tőluk ered a 70 evek végéről"


A 80-as évek vége lesz az.Az általános tévhitekkel ellentétben pedig olasz fejlesztés,a széria autók közül az Alfa 75-ben jelent meg először 1987-ben.A Hondánál az első ilyen motort az Integra kapta 1989-ben.

2016. jún. 12. 12:02
Hasznos számodra ez a válasz?
 17/42 anonim ***** válasza:
53%

mondjatok egy találmányt amit a japánok hoztak az autóiparba!!! még hogy nem vagyunk előrébb mi európaiak

a common rail-t ki a fasz.om találta ki ha nem az olaszok vagy turbók számának növelését ha nem a BMW az első 3 turbós - twin turbós autók mind BMW fejlesztés , 3.0 motor 381 LE , a japánok meg befejezték a diesel gyártását mert nem értenek hozzá és kész ennyi...

2016. jún. 12. 14:28
Hasznos számodra ez a válasz?
 18/42 anonim ***** válasza:

ja és melyik japán megy el 1000000 km-t? van egy ilyen legendás autójuk ? mert a németeknek van: a legendás

mercedes w123, w124 - szériák

2016. jún. 12. 14:33
Hasznos számodra ez a válasz?
 19/42 anonim ***** válasza:

" mondjatok egy találmányt amit a japánok hoztak az autóiparba!!!"


Wankel motor (miután a németek feladták a fejlesztését)? Mai napig a legjobb lóerő / ccm arányt adja. Csak mivel nem túl tartós személyautóba annyira nem pálya.

2016. jún. 12. 14:46
Hasznos számodra ez a válasz?
 20/42 Beviz Elek ***** válasza:

Jogos, a japán autók 250ezernél kukák...


[link]

2016. jún. 12. 15:06
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2 3 4 5

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!