Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » A japán dízelek miért gyengébbek?

A japán dízelek miért gyengébbek?

Figyelt kérdés
pl egy Micu vagy akármelyik terepjáró, mind 2500 köbcentitől indul aztán meg 130 lovakat préselnek ki belőle, amit egy német TDI feleakkora méretből megold. Mi az oka a két eltérő felépítésnek?
2016. jún. 11. 10:29
1 2 3 4 5
 21/42 Tomcatters ***** válasza:

Vagy ott a toyota hybrid autói:)

Az sem igaz,hogy a japánok nem tudnak jo dieselt gyártani ...

Ott a honda i-ctdi motorjai ... rendkívül megbízhatóak(első próbálkozásra) ,nincsenek gyermekbetegségei.. akkor ott az isuzu dieselek ....

Valoban a regi szivo dieselek(w124...) elmentek 1 millio km ..A maiak már nem ! De benzinesbe a leg tobb honda ,toyota,mazda,"nissan (nem a francia)"..... elmegy 500-600 ezreket motorbontás nélkül, és a japán denso elektronika maig a leg megbízhatóbb ...

A leg jobb folyamatosan valtozó szelepvezérlés ami gyakorlatilag elnyűhetetlen az a honda vtec i-vtec motorok

2016. jún. 12. 15:13
Hasznos számodra ez a válasz?
 22/42 A kérdező kommentje:
Nah, nem gondoltam hogy egy elvakult német fanatikus is betalál. TDI-d van ugye? Korom megy?
2016. jún. 12. 16:04
 23/42 anonim ***** válasza:
Na igen ,erről beszéltem. Felix Wankel nem Japán volt.
2016. jún. 18. 10:08
Hasznos számodra ez a válasz?
 24/42 Tomcatters ***** válasza:
Nem az nem japán(de ott is a( mazda renesise 1.3 240le) ,de a szívó ottó motorok közül a japánok tartjak a rekordot ccm/LE arányban (Honda, Nissan)
2016. jún. 18. 10:21
Hasznos számodra ez a válasz?
 25/42 anonim ***** válasza:

Wankel-be nincs dízel meg már a Japánok is feladták. Idáig tartott,hogy rájöjjenek, hogy nincs értelme.

2-3-4 turbós dízelei leginkább a németeknek van. Ezért azok a legerősebbek. Most itt lehet 10.000-13.000-et vinnyogva forgó motorokból lóerőket kihozni 14-20 literes fogysztással de ennek sincs sok értelme. Tehát ennyit a Japán fejlesztésekről...

2016. jún. 18. 14:47
Hasznos számodra ez a válasz?
 26/42 Tomcatters ***** válasza:

Jo az 8 liternek is es 6-7 ezer /minnek ;)

2,3 db turbóból az ovisok is kihoznak jo pár lóerőt XDD

2016. jún. 18. 15:00
Hasznos számodra ez a válasz?
 27/42 Tomcatters ***** válasza:
Mellesleg az a vinnyogva forgó motor zsinórban 4x nyerte el a világ leg jobb motorja díját.. ferrariblokkot, lambo blokkot magamögé utasítva...A zsűritagok fejlesztőmérnökök ... nem hétköznapi megmondó emberek, akiknek fogalmuk sincs semmiről,csak mondják a semmit :D
2016. jún. 18. 15:08
Hasznos számodra ez a válasz?
 28/42 anonim ***** válasza:

Most melyik motorról beszélünk? Mert a világ legjobb motorja mcímet a Fiat 1.3 multijet is elnyerte és úgy ahogy van egy rakás kaki.

VW passat családi autó:

Végsebesség: 240 km/h

Gyorsulás 100 km/h-ra: 6,1 s

CO2-kibocsátás: 139 g/km

Gyári vegyes fogyasztás: 5,3 l/100km

Fogyasztás a használónál: 7,0 l/100km

2016. jún. 18. 23:20
Hasznos számodra ez a válasz?
 29/42 Tomcatters ***** válasza:
Konkretan honda s2000 f20c JDM blokk
2016. jún. 18. 23:23
Hasznos számodra ez a válasz?
 30/42 anonim ***** válasza:

BMW 550d : 2993 cm3-es,soros 6 hengeres dízel

381 LE @ 4000 rpm

740 Nm @ 2000 rpm

8 seb. automata

Gyorsulás 0-100 km/h-ra:

4.7 másodperc

Végsebesség:

250 km/h

Kombinált fogyasztás:

6.3 l/100km

Városi fogyasztás:

7.1 l/100km

Országúti fogyasztás:

5.8 l/100km

Már a passat is durva de ez meg szupersport kocsis teljesítmény és hihetetlen 7 literes fogysztás

Lehet vinnyogni meg kivárni míg a japán csodamotor eléri a 10000-es fordulatot addig ez már 1500-tól úgy tol, hogy levegőt alig kapsz. Ezért nincs értelme a japán vinnyogtatásnak. Felfoghatnák már hogy a magas fordulat rontja a hatásfokot. A jövő az alacsony fordulat nagy turbó nyomással. Nem baj, majd megértik egyszer.

2016. jún. 18. 23:32
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2 3 4 5

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!