Zetor Super powershift váltókról vélemény? (pl.5341, tehát az 1-esek) Nem tudom melyiket vegyem,5340 vagy 5341?
Köszi a linket! Ment neked is a zöld. :)
Az 5340 ugyan az mint a 7340-es, csak ugye gyengébb. Olyan 2000-2005-re gondoltam. Viszont vannak jó állapotú 98-asok is, mint ahogy 90-es 7245-ök is. Ugyan az a váltó van a 7340-be is, csak drágább a traktor, meg ugye gyárilag turbós. Ugyan az mint a JD 2400 amúgy. Gondoltam én 4340, 5340, 6340 és ugye 7340-re is... de úgy gondolom elég nekem az 5340. Veszek rá egy turbót oszt majd hasít nekem. :) A 21 meg 41 szériák vannak ezzel a powershift váltóval amik tán sűrűn beadják a kulcsot. A 20 meg 40-esek régi váltósak és kocka fülkések is mint a régiek. Szóval ez érdekel engemet, h ki mit gondol erről... és mik a tapasztalatok. :)
És a 15 hekire nem gondoltál akkor egy 6340-re pl.?
Az a kettő közt van! :D
Egyébként az a 41-es még nem egy annyira sz.r, de az ára sem alacsony!
Hirdettek itt nálunk az országban 7341-est, az 13000 euró volt, plusz még áfa.
Meg találtam lejárt 6340-es hirdetést is 4 milláért....
Te tudod, hogy ott mennyiért tudnál hozzájutni valamelyikhez, de ha ennyit szánnál rá inkább a combosabbat lenne jó venni, legyen major, vagy super.
Nálunk a környéken inkább csak a 6245-ig vannak jobban meg akadnak olyanok is amelyekről szó van, de kristályból akad a legtöbb.
Meg mtz-ből, aki tehetősebb az viszont cserélgeti kifelé ezeket nyugatira, utóbbi 2 marad kisegítő. (Bár az mtz-t könnyebb sorművelősnek átkerekezni.)
Meg ilyen árai vannak a kis zetoroknak amiket írtam.
Mentek a zöldek. :)
Hát nekem elég lenne az 5340 is, bár mondom, még lehet, hogy másik lesz. Nálunk so ka régi Zetor. 25, 47, 49, 50, 52, 60, 62, 70, 72 és csak néhány újabb van, mivel a gazdaság a béka segge alatt volt a 90-es években és nem nagyon vásárolt a nép. Viszont Horvátországban sok ilyen újabb Major van, mivel ők 90-től megindultak felfelé, ahogy ti is. Van választék. Bérelek egy trailert oszt hasítás. :) Meg most már "júnijóból" hoznám be. :D Itt van pár videó turbósításról.
A 4718-on VW 2.0 TDI turbo van. :)
https://www.youtube.com/watch?v=05Fha1vF-GM
https://www.youtube.com/watch?v=jlYElkPtTMs
https://www.youtube.com/watch?v=OtqPMOqRJd8
https://www.youtube.com/watch?v=9YAjtJgmpqI
https://www.youtube.com/watch?v=DKHrzXOfpeM
Én olyan 14-15 ezer euróban gondolkodom. Találtam pl egy nagyon jó állapotú 5340-et, 2008-as, 1260 munkaóra de 20ezer erka.
Na lejjebb vette, mer most meg 17500. :)
Ezen az oldalon sok Zetor van. Még JD 2400 (7340) is volt. :) Több mint valószínű, hogy sima lesz, nem 41-es, mert a régiek még tényleg régiek mint a 62 meg 72-es. Alkatrészileg is jobban állunk, meg hozzáértésből is. :)
Mikor felejtik el végre a zetornál ezeket a horror láb közötti karokat?
Egyébként szép állapotban van az biztos. De 1680 üzemóra alatt (ami 5 év alatt nem túl sok) nem futnak le a gumik annyira, hogy már újat kellett tenni rá...
Te tudod melyiket akarod. Mondjuk ha jól tudom a 4340 fele meg a 6245-nek.
De egyébként szerintem irreális a kis zetorok ára.
Nálunk ugyanannyiért nagy martiniket is lehet venni, kb. ugyanabban az évjáratban, úgy durván. És azért csak többet húznak. Bár a hozzáértők szerint a brünniek "jobb" minőségűek mint a martiniak. Ezt én meg nem tudom sem cáfolni, meg megerősíteni sem. :D
Egyébként ha az újakról is szó esett az elég baj, hogy 120 ló felett nem tudnak 6 hengeres motort csinálni!
Volt régebben 11741-es számozással valamelyik neves gyár 6 hengeres motorjával összerakva, de a pletykák szerint a hajtás nem nagyon bírta már.
További kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!