Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Az europai autogyartok keptele...

Az europai autogyartok keptelenek mas uzemanyagot hasznalni ahhoz, hogy teljesitsek a kibocsajtasi normakat?

Figyelt kérdés

Gondolok itt a biodizelre meg bioetanolra. Es arra a biodizelre es etanolra amit europai emberek europai gyarakban dolgoznak fel. Eppen azert hogy ne lehessen olyan indokok miatt visszafogni a termelest mint az oserdok kiirtasa, hiszen europaban nem volt meg oserdo.

Miert nem gyartanak olyan motorokat amik gyarilag tudjak hasznalni az etanolt es a biodizelt? Okes az teny hogy van 1-2 elvetve, de seholsincs szeriaban.

Hallottam mar olyanrol is hogy mezei szurt etolajjal mentek egy regi mercivel, de gondolom en ezt nem szabad eljatszani egy jo kis 550xd-vel


2014. aug. 28. 01:15
1 2
 1/12 anonim ***** válasza:
Azért, mert nem termelnek annyi bioüzemanyagot, hogy átállhasson rá mindenki. Mert ha minden kukoricából és búzából üzemanyagot gyártunk, akkor nem marad kajának és takarmánynak való.
2014. aug. 28. 07:41
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/12 anonim ***** válasza:
A dízelautót lehet étolajjal tankolni, de nagyon hamar tönkreteszi a motort
2014. aug. 28. 09:37
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/12 anonim ***** válasza:

Európában volt őserdő, meg még van is. Hogy mi történik, ha kivágod őket, arra Görögország (egykor erdő borította) kopár sziklái, meg kb. az ógörög civilizáció sorsa adnak kiváló illusztrációt.


Egyébként bármilyen szerves anyagból lehet kőolajszerű szénhidrogén-keveréket, és ebből benzint/gázolajat gyártani (magas nyomás és hőmérséklet kell hozzá), csak egyfelől az olajárak még mindig nem érték el azt a szintet, hogy megérje, másfelől hosszú távon a szaporodó emberiségnek az összes létező termőterületre szüksége lesz, hogy ne maradjon éhen. Az európai autógyártók kénytelenek lesznek más módon teljesíteni a kibocsátási normákat. Hidd el, képesek lesznek rá.

2014. aug. 28. 12:14
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/12 A kérdező kommentje:
En arrol az oserdorol beszelek ami az egyenlito menten van es europa nepessege folyamatosan csokken. Es en szemelyszerint a belsoegesu motorok elvesztesere ugy tekintek mint az autok megalazasara. Lehet felolem hibrid vagy elektromos de en nem tekintek ra ugy mint 1 kocsira amivel akkor es oda megyek annyit amennyit akarok.
2014. aug. 28. 19:48
 5/12 anonim ***** válasza:

"Eppen azert hogy ne lehessen olyan indokok miatt visszafogni a termelest mint az oserdok kiirtasa"

Itt azért lehet visszafogni, mert a bioetanol közvetlenül takarmányt vesz el (kukorica), a biodízel meg csak simán termőföldeket.

Hosszútávon ez nem lesz tartható. Vannak próbálkozások, nem csak az akkumulátoros autókban látják a jövőt, de kőolaj örökre nem lesz, az élelmiszerre meg szükség lesz. Inkább együnk valamit, mint hogy mindig tudjunk autózgatni.

2014. aug. 28. 19:57
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/12 anonim ***** válasza:
Hát, remélem, akkor is ilyen nagy becsben fogod tartani a bádogdobozodat, amikor 1000 forint lesz egy kiló kenyér, és 1000 forint egy liter benzin, és mindkettőre már nem lesz pénzed. Annál több kenyér marad nekem. :)
2014. aug. 28. 23:20
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/12 anonim ***** válasza:
Ja, és kevered az őserdőt az esőerdővel. De egyiket sem fogják azért hagyni kipusztulni, mert neked csak az olyan bádogdoboz jó, ami brummog meg füstöl.
2014. aug. 28. 23:23
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/12 A kérdező kommentje:
Gondolom ha ilyen a velemenyed az enyemrol akkor te bizonyara egy Telsa S-el jarsz es barmi ami korul vesz az 100%ig megujjulo es kornyezetbarat. Ami a konektorbol jon ki 220 sem a napbol van tehat hiaba akarsz olyan hippi lenni nem tudsz egyszeruen.
2014. aug. 29. 00:33
 9/12 anonim ***** válasza:

Nem vagyok hippi, egyszerűen nem szeretem a zajt, meg a füstöt. Ezzel szerintem az emberiség túlnyomó része így van, csak mostanáig túl kényelmes volt az autó a többi opcióhoz képest. Most már eléggé egyértelmű, hogy ez így nem maradhat.


A konnektorból az áram valóban nem megújuló és környezetbarát, de az erőművekben tökéletesebb az égés, és jobban szűrik a füstgázt, mint a robbanómotoros autókban. És a zajcsillapítás is hatékonyabb. Paks meg abszolúte nem füstöl. Úgyhogy a villanyautó klasszisokkal jobban kíméli a városi környezetet.


Egyébként én nagyrészt autó nélkül, saját izomerőből oldom meg a közlekedésemet. Ebbe köss bele :)

2014. aug. 29. 07:03
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/12 anonim ***** válasza:

"Ami a konektorbol jon ki 220 sem a napbol van"

És ebből egyenes az következik, hogy a jövő a belsőégésű motorokban van?


"de en nem tekintek ra ugy mint 1 kocsira amivel akkor es oda megyek annyit amennyit akarok."

A belsőégésű motoros kocsiddal is annyit mész, ameddig van üzemanyagod. Ez bármelyik másik autóra is igaz.

Amúgy ne úgy állj hozzá, hogy az új technológiák ott megálltak, ahol most vannak. Rengeteg fejlődés van, ez, amit most látsz, még bőven csak a kezdeti szakasz.

2014. aug. 29. 07:04
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!