Mi ez a bmw mánia? Már nem telik el úgy nap, hogy 6 kérdés ne a bmb-ről szóljon, vagy itt csak 20on éves rácsing tunyingos "driftesek" vannak?
Már a könyökömön jön ki ez az állandó béemvé fényezés. A válaszokban is az azt lehet olvasni, hogy vegyél béembét mert az a legjobb, leggyorsabb....
Amúgy nem tudom mire ez a felhajtás mert mondhatni semmilyen komoly fejlesztés nem fűződik a nevéhez csak anyi, hogy hááááátúl kááápár", ja' most már ezt se mondhatják el a fánok mert a büszke cég elkezdett front hajtású autókat gyártani, holott anno kijelentették, hogy az igaz autó hátul hajt...
Igazából az összes hátsókerekes autó felkapott rácsing driftverda. Szerintem a suzuki legnagyobb üzleti tévedése, hogy nem hátsókerekes a feltűnési viszketegséges kelet-európaiaknak szánt filléres autójuk.
Amúgy aligha a fejlesztések miatt veszik itthon a BMW-t, mert az idejárók többségének valami németek által kikukázott E34-ese van, vagy olyat szeretne.
Akik kispénzből BMW-t vesznek, álmot vesznek. Nekik elég ha fotózkodhatnak vele a garázsban, hogy van ilyen is, bejött az élet. Mehet is rá a suzuki a ti autótok matrica.
"Amúgy nem tudom mire ez a felhajtás mert mondhatni semmilyen komoly fejlesztés nem fűződik a nevéhez csak anyi, hogy hááááátúl kááápár", ja' most már ezt se mondhatják el a fánok mert a büszke cég elkezdett front hajtású autókat gyártani, holott anno kijelentették, hogy az igaz autó hátul hajt..."
nem hibáztatlak érte, mert a közelébe nem kerülsz egy új bmwnek, ezért nem tudhatod
egyébként akinek egy kicsi esze van vár még kb két évet és a E90/E91/E92/E93 szériából vesz magának BMW-t kb 1 millióért
annak legalább van valami presztizsértéke, és nem röhögnek vele körbe ha épp nem a telepen túráztatod
Így van, mivel ami a legjobb, az a legjobb.
Nyilvánvaló dolgokat felesleges takargatni, te is tudod a lelked mélyén, hogy a BMW gyártja, és gyártotta a világ legjobb autóit, csak nem mered bevallni magadnak, mert nem vagy elég erős belül, érettnek kell lenni hozzá.
Sokat kell még fejlődnöd kérdező autós kérdésben, és rájössz te is!
A második válaszolónak egyébként igaza van, leírta az igazságot, tényleg csak azok szájából lehet a BMW fikázást hallani, akik sosem voltak még BMW közelében, max. amikor vártak a 7-es buszra, és elment előttük egy.
Valószínűleg ezért alakult ki bennük ez a frusztráció, plusz hozzájön még a gyenge szellemi képesség, és ilyen, vagy ehhez hasonló "kérdések" születnek meg az oldalon.
ülj be egy e32-be, mit tudott 1980-as évek végén, amit ma bele se tesznek sok kis kocsiba, bőr műszerfal, digitális klíma, elektromos roló, akkor már volt benne esp, kipörgésgátló és annyi légzsák mint ma egy kis kocsiban.
Plusz ugye sokkal nagyobb, kényelmesebb, erősebb mint egy 2014-es fiesta mondjuk.
Bele kell ülni mindkettőbe aztán le lehet vonni a konzekvenciát kinek melyik kell és mennyiért, mik az igényei.
Persze nem bontószökevényt kell venni, lehet kapni normális állapotú régi kocsikat.
És arra sincs garancia, hogy egy új turbós kiskocsi tele elektronikával nem romlik el.
Ma már spórol mindenki ahol tud gyártók is, ez meglátszik a kocsik anyagán aki jobban megfigyeli.
A BMW is profitból él, az igényeket ki kell elégíteni, ezért most a 2-es Tourer, meg jön az új 1-es az is elsőkerék meghajtású lesz.
Aki ezeket veszi nem érdekli a hagyomány, meg hogy előnyösebb ha hátul hajt, de a többi modellbe soha nem lesz első kerék meghajtás, maximum Xdrive rendszer aki sokat vezet télen.
Meg majd figyeljétek, mert jövőre mutatják be év végén az új hetest, amiben már karbonszálas anyagot is fognak használni, elvileg 100-150 kg-al lesz kevesebb mint a mostani hetes úgy, hogy nagyobb lesz.
Plusz ugye a BMW-hez köthető még az első lézer technológiás fényszóró sorozatgyártásban (lásd. i8)
az ötös szériában (e60) volt az első szériakivitelű 6 sebességes automata váltó, amikor bemutatták azelőtt egy kocsiban sem volt ilyen.
Aztán ugye most amiket beletesznek a 8 sebességes ZF, a legjobb automatának mondja mindenki aki próbálta, lepipálja kényelemben a DSG-ket is, és sebességben sem marad le sokkal, de utazóautóban ugye a komfort számít, nem az hogy gázfröccsöt adjon visszaváltáskor, mint a DSG váltók szokták.
Akinek sportosság kell ott a remek 7 sebességes SMG, lehet állítani milyen gyorsan kapcsoljon.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!